مروارید شهر

0
2101

مروارید شهر

شهرک مروارید شهر غربی ترین محله منطقه 22 بوده و به دلیل ویژگی های خاص آن، تعاونی های بسیاری که همه زیر نظر اداره تعاون هستند شروع به ساخت و ساز و احداث پروژه های مسکونی در این شهرک کردند. با توجه به آینده درخشان این منطقه می توان گفت که سرمایه گذاری در آن بسیار پرسود می باشد.

این شهرک بر اساس قوانین شهرسازی مدرن ساخته شده و بعضا در حال ساخت می باشد. می توان گفت در آینده ای نه چندان دور بیش از 30 هزار نفر در شهرک مروارید شهر اقامت داشته باشند. این شهرک به دلیل قرارگیری در موقعیت بسیار خوب منطقه 22 از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار است.

معرفی شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر در ناحیه 3 منطقه 22 قرار گرفته و از شهرک های مدرن این منطقه می باشد. خوش آب و هوا بودن شهرک مروارید شهر آن را از سایر شهرک های منطقه 22 متمایز میکند. این شهرک با وسعت 58 هکتار در کوه پایه ی البرز واقع شده است و پیش بینی شده نزدیک به 30 هزار نفر در شهرک مروارید شهر ساکن شوند.

شهرک مروارید شهر

آب و هوای شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر با توجه به نزدیکی به کوه های غرب شمال تهران دارای آب و هوای تمیز و دلپذیری بوده و می توان گفت اغلب آلودگی ندارد. در نتیجه کسانیکه خواهان زندگی در شهر تهران هستند و در عین حال از آلودگی گریزانند، ان منطقه می تواند انتخاب خوبی برای آن زندگی آنها باشد.

موقعیت شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید شهر در غرب دریاچه شهدای خلیج فارس و مجتمع بزرگ ایران مال قرار گرفته و در فاصله بسیار کوتاهی از این دو مجموعه قرار دارد. همچنبن شهربازی هزار و یک شهر نیز در شمال منطقه خرازی و در همسایگی شهرک مروارید شهر قرار دارد.

از دیگر ویژگی های اصلی این شهرک می توان به دسترسی راحت و راه های ارتباطی زیاد مانند اتوبان تهران-کرج، بزرگراه شهید خرازی، اتوبان حکیم و بلوار اردستانی اشاره کرد.

ویژگی های خوب شهرک مروارید شهر

  1. در شهرک مروارید شهر اصول شهرسازی مدرن رعایت شده و ایجاد فضای سبز، زیر ساخت شهری و دسترسی راحت را در آن شاهد هستیم.
  2. شهرک مروارید شهر از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است و به دلیل نزدیکی به جاذبه های گردشگری پیشرفت زیادی خواهید کرد.
  3. شهرک مروارید شهر مجوز بلند مرنبه سازی دارد و همچان برج های آسمان خراشی در آن در حال ساخت است.
  4. شهرک مروارید شهر از آب و هوای مطلوبی برخوردار بوده و سرمایه گذاری د رآن پرسود خواهد بود.
  5. در شهرک مروارید شهر امکانات رفاهی بسیاری از جمله مجموعه های ورزشی، فضای سبز، خدماتی و تحصیلی و پاساژهای محلی وجود دارد.
  6. پروژه هایی که در شهرک مروارید شهر در حال ساخت هستند همه زیر نظر تعاونی های معتبر در حال اجرا می باشند.

مروارید شهر

پروژه های مروارید شهر

همانطور که گفته شد پروژه های ساختمان سازی بسیاری در شهرک مروارید شهر ساخته شده و یا در حال ساخت و اجرا می باشند. از جمله این پروژه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژه مروارید از تعاونی نامی اریکه پارسیان
  • پروژه پزشکان از تعاونی معاونت بهداری سپاه
  • پروژه پزشکان از تعاونی مسکن پزشکان نبوت
  • پروژه کامرانیه و پروژه سفیر از تعاونی سپاشهر
  • پروزه سران 1 از تعاونی کاشانه همت
  • پروژه نیکان از تعاونی ثمین اجرای دقیق
  • پروژه لشگر 27 از تعاونی امید یاران 27
  • پروژه سیمان تهران از تعاونی سیمان تهران
  • پروژه تریتیوم 3 از تعاونی نیکان سازه سدید
  • پروژه نارنجستان 4 از تعاونی ابنیه آکام
  • پروژه مهتاب 2 از تعاونی الدوز آذربایجان
  • پروژه اسپرلوس از تعاونی برماگستر همت غرب
  • پروژه پلازا از تعاونی انبوه سازان ایرانیان
  • پروژه ساحل 3 از تعاونی ابنیه ساحل
  • پروژه برلیان از تعاونی مهرآفرین

تعاونی مسکن پزشکان نبوت

تعاونی مسکن پزشکان نبوت با هدف تامین مسکن برای پزشکان و متخصصین کشور ایجاد شد و فعالیت خود را در قالب تشکیل کنسرسیوم به منظور استفاده از توان فنی، مهندسی، اجرایی و مالی در زمینه ساخت مسکن آغاز نموده است.

فعالیت های تعاونی مسکن پزشکان

  1. مدیریت، ساخت و اجرای پروژه های شهرک ویلایی پزشکان
  2. مدیریت، ساخت و اجرای پروژه ای مسکونی در کشورهای توریستی مانند ارمنستان و ترکیه در آینده ای نه چندان دور
  3. مدیریت، ساخت و اجرای شهرک ویلایی و برج مسکونی در جزیره های قشم و کیش
  4. مدیریت، ساخت و اجرای پروژه های مسکونی با رعایت استاندارد های بین المللی در استان تهران
  5. ساخت مراکز درمانی، بیمارستان و دهکده های توریست درمانی و جدب بیماران خارجی و سهامدار نمودن پزشکان و متخصصین در مراکز درمانی و بیمارستان ها
  6. ساخت مجتمع های ورزشی، گردشگری و تفریحی و سهارمدار نمودن پزشکان و متخصصین در کلیه مجموعه ها
  7. این تعاونی همچنین به پزشکان و متخصصین وام قرض الحسنه و وام مسکن جهت خرید پروژه های مسکونی اهدا می کند.

از پروژه های در دست احداث این تعاونی می توان به پروژه پزشکان اشاره کرد.

پروژه پزشکان مروارید شهر

در منطقه مروارید شهر دو پروژه مسکونی مربوط به پزشکان و متخصصین در حال ساخت می باشد؛ پروژه تعاونی عرش گستر همت که در مرحله پذیره نویسی است و دیگری پروژه تعاونی معاونت بهداری سپاه که برای پزشکان بیمارستان بقیه الله می باشد. برج پزشکان بقیه الله، 30 طبقه بوده و این 30 طبقه شامل 25 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و 4 طبقه منفی پارکینگ است. متراژهای این برج 130،150 و 160 متری هستند.

پروژه پزشکان 1

پروژه پزشکان 1 واقع در مروارید شهر بالاتر از پمپ بنزین ورداورد با تراکمی بالغ بر ۲۶۴۰۰ متر در ۳۰ طبقه که هر طبقه مشتمل بر ۸ واحد ۱۴۰ متری و ۱۱۷ متری طراحی شده و هم اکنون مراحل اولیه ساخت در حال پایان میباشد.لازم به ذکر است که قیمت واحدهای مسکونی هزینه تمام شده واحد بر اساس متر میباشد.مجری پروژه شرکت انبوه سازان عرش گستر همت می باشد .
از امکانات پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد :
پارکینگ انباری
آسانسور
استخر جکوزی
سیستم سرمایش و گرمایش مینی چیلر با پکیج
مشاعات مجهز به سیستم کنترل ورود و خروج هوشمند و دوربین مداربسته

پروژه پزشکان 2

پروژه مجتمع مسکونی پزشکان 2 یکی از ارزشمندترین پروژه ها در منطقه 22 تهران میباشد که ارزش خرید بسیار بالایی دارد با توجه به کم طبقه بودن و کم واحد بودن این مجتمع و با توجه به قیمت بسیار معقول آن شرکت سازنده با یک قرارداد بسیار خوب و منطقی شمارا در سود خود شریک میکند که در مدت 36 ماه از زمان شروع اقدام به تحویل تمام واحد های مجتمع خواهد کرد، آینده ای روشن برای سرمایه گذاران در این پروژه نوید داده خواهد شد.

مجری پروژه شرکت انبوه سازان عرش گستر همت می باشد .از امکانات پروژه می توان به مئارد زیر اشاره کرد :
پارکینگ انباری
آسانسور
استخر جکوزی
سیستم سرمایش و گرمایش مینی چیلر با پکیج
مشاعات مجهز به سیستم کنترل ورود و خروج هوشمند و دوربین مداربسته

 

پروژه مروارید وردآورد

شهرک مروارید شهر در منطقه وردآورد قرار گرفته است و پروژه های مسکونی بسیاری در این منطقه در حال ساخت و ساز می باشد؛ از جمله این پروژه ها می توان به پروژه مسکونی مروارید یا همان برج دانشگاه تهران اشاره کرد. این برج زیر نظر تعاونی نامی اریکه پارسیان درحال ساخت بوده و یک برج 30 طبقه ای است. این برج دارای 24 طبقه مسکونی، یک طبقه لابی و 5 طبقه منفی پارکینگ می باشد. متراژهای این برج 125،145 و 155 متر است. از امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات

سالن ورزشی

چیلر

پارکینگ و انباری

دوربین مداربسته

سالن بازی کودک

و ….

پروژه لشگر 27

پروژه لشگر 27 از پروژه های در حال ساخت در مروارید شهر بوده و زیر نظر تهاونی مسکن فراگستر امید یاران در حال اجرا می باشد. به سبب قرارگیری در منطقه مروارید شهر، آب و هوای بسیار مطلوب و نیز جشم انداز زیبایی برای ساکنین واحدهای این پروژه فراهم شده است. از امکانات پروژه لشگر 27 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

4 لاین آسانسور نفربر و باربر

شوتینگ

سیستم اعلام و اطفا حریق

آنتن مرکزی

سیستم گرمایش و سرمایش چیلر

برق اضطراری

و …

پروژه لشگر 27

پروژه سپکو

پروژه سپکو در شهرک مروارید شهر- بلوار اردستانی زیر نظر تعاونی مسکن مروارید شرق فاخر در قالب 3 برج 14 طبقه ای در حال احداث می باشد. ناگفته نماند در ساخت این پروژه از مصالح و متریالی با کیفیت عالی استفاده شده است. از امکانات برج سپکو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ و انباری

سالن اجتماعات

پارکینگ میهمان

وسایل و باشگاه ورزشی

فضای سبز

خشکشویی

و …

پروژه سپکو

پروژه سران 1 مرواریدشهر

سازنده این پروژه تعاونی مسکن همت کاشانه بوده که سازه آن از اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره میباشد. که این نوع سازه در نوع خود بهترین میباشد. برج سران مروارید شهر دارای چشم انداز ابدی به سمت جنوب میباشد ، چشم اندازی خیره کننده و بدون مشرف به سمت بافت مسکونی شهر

از امکانات این پروزه در مرواریدشهر میتوان به استخر، سونا، جکوزی، لابی لاکچری و مجلل، هلی پد، روف گاردن ، پارکینگ ، انباری ، بالکن، ۲ لاین آسانسور پرسرعت هتلینگ، پارکینگ مازاد میهمان، برق اضطراری، نورپردازی برج، دوربین مداربسته، سالن اجتماعات و سالن ورزش اشاره کرد.

 

پروژه پارک مسکونی سران

این پروژه در منطقه 22 تهران،شهرک مرواریدشهر، بلوار اردستانی، بلوار دانش شرقی واقع شده است که در قالب 15 بلوک 12 طبقه که هر طبقه دارای 6 واحد با متراژ میانگین 110 متری دو خواب میباشد.

طبق اعلام تعاونی از امکانات پروژه سران میتوان  لابی مجلل ، کانتر لابی من ، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن، کافی شاپ، سالن سینما، سالن تئاتر روباز ، باشگاه ورزشی ، سالن اجتماعات ، سالن بیلیارد، زمین فوتبال، زمین والیبال، پیست دوچرخه سواری، جاده تندرستی، زمین بسکتبال ، فضای بازی کودکان ، سالن بدنسازی، فروشگاه اختصاصی، فضاسازی پارک ، اتاق مانیتورینگ ، برق اضطراری را نام برد.

برای هر واحد نیز امکاناتی نظیر : کابینت ، کفپوش سرامیک ، شیرآلات درجه 1 ایرانی ، کمد دیواری ، پنجره های دوجداره ، نورپردازی ، راویز سقف و… در نظر گرفته شده است.

 

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیخرید ملک در منطقه 22 تهران
مطلب بعدیدریاچه چیتگر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید