پردیس

0
1992
شهر پردیس

شهر پردیس

در 28 کیلومتری شرق تهران، شهرستانی به نام پردیس قرار گرفته که دارای 3 بخش مجزا به نام پردیس، بومهن و جاجرود می باشد. در مجاورت این شهر، شهرستان های دماوند از شرق، تهران از غرب، پاکدشت از جنوب و شمیرانات از شمال قرار دارند. پردیس به معنای باغ و بوستان بوده و نام بسیار مناسبی برای این شهر سرسبز می باشد.

فاصله شهر پردیس تا تهران

شهر پردیس به فاصله 15 الی 20 دقیقه ای شهر تهران قرار گرفته و برای افرادی که در تهران مشغول به کار هستند مسافت طولانی محسوب نمی شود.

آب و هوا

این شهر در ارتفاع 1700 تا 2100 متر از سطح دریا قرار گرفته است و دارای آب و هوای سرد، خشک و کوهستانی است.

پردیس سیتی

پردیس سیتی سامانه خدمات الکترونیک شهر پردیس به منظور اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت خرید واحدهای مسکن مهر  است که دارای بخش‌های مختلفی برای کارمندان شرکت عمران پردیس، پیمانکاران، متقاضیان مسکن مهر این شهر و شهروندان  می باشد.

فازها

پردیس از 11 فاز تشکیل شده است:

فاز 1 که بین فاز 2 و 3 قرار داشته و قیمت مسکن در آن بالاست.

فاز 2  که در این فاز نیز قیمت مسکن به نسبت فازهای دیگر بالا می باشد.

فاز 3 که مجتمع های تجاری بسیاری در آن قرار دارد و امکانات رفاهی و خدماتی خوبی در آن تعبیه شده است.

فاز 4  که در این فاز علاوه بر واحدهای مسکونی، یک مجتمع تجاری و پژوهشکده هم در آن قرار دارد.

فاز 8  که در آن بیشتر ساختمان های مسکن مهر به چشم می خورد.

فاز 11  که به شهرآرا هم گفته می شود که در آن شرکت ترکیه ای کوزو، ساخت مسکن های مهر این فاز را بر عهده گرفته است.

فاز 5 و فاز 9 هنوز به بهره برداری نرسیده است.

شهرک آرا (فاز یازده)

این فاز از شهر پردیس به شهرک آرا که توسط شرکت ترکیه ای کوزو شناخته میشود. این شهرک در زمینی به مساحت 35 هزار متر مربع واقع شده است. شهرک آرا مجموعا دارای 546 بلوک 15 طبقه ای میباشد و در هر طبقه 4 واحد تعبیه شده است که واحد ها در حال آماده سازی برای تحویل میباشند. این شهرک به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده و دارای 5 زون میباشد که به شرح زیر میباشد:

  • زون یک: در قسمت شمالی فاز یازده قرار گرفته و متشکل از 109 بلوک و 6431 واحد مسکونی است.
  • زون دو: در قسمت جنوبی فاز یازده واقع شده و 126 بلوک با 7434 واحد مسکونی را در خود جای داده است.
  • زون سه: در جوار زون دو و قسمت جنوبی فاز با 111 بلوک و 6549 واحد مسکونی قراردارد.
  • زون چهار: متشکل از 110 بلوک است که 55 بلوک آن در قسمت جنوبی و 55 بلوک آن در قسمت شمالی مستقر است. این زون 6490 واحد مسکونی دارد.
  • زون پنج: در قسمت شمالی قرار دارد و از 108 بلوک و 6372 واحد تشکیل می شود.

ویژگی های شهرک آرا

  • واحدهای 87 متری 2 خوابه با امکانات
  • درب های ضد سرقت
  • شیشه های دو جداره
  • آیفون تصویری
  • شیرآلات KWC
  • پکیج و کولر
  •  سیستم اطفای حریق
  • دو لاین آسانسور
  •  مقاومت بالا در برابر زلزله
  •  منطقه کوهستانی در ارتفاعات شهر و ویو بی نظیر

شهرک آرا فاز 11 پردیس

مشکلات

خرید خانه ویلایی در این شهر بسیار ساده است و نسبت به بودجه و هدف میتوانید خانه‌ی موردعلاقه خود‌ را انتخاب کنید، همچنین قیمت آپارتمان شخصی‌ساز ، بسته به توان مالی می‌تواند بسیار مناسب باشد؛ از مهم‌ترین مشکلات این شهر نوسان قیمت خانه‌های مسکن مهر است. همچنین موضوع تحویل آپارتمان‌های مسکن مهر  از دیگر مشکلات این شهر است. اگر به‌دلیل بودجه مالی کم به‌دنبال خرید آپارتمان وام‌دار در پردیس یا آپارتمان‌های پیش‌فروش هستید توجه داشته باشید که تاریخ تحویل پروژه‌ها مشخص نیست و معمولا در تاریخ معین که اعلام شده تحویل داده نمی‌شوند.

شهر پردیس

آینده

با افزایش مهاجرت‌ها به پایتخت، این شهر به‌دلیل فاصله نزدیک تا تهران و دسترسی سریع و آرامش و آب و هوای مساعدتر از پایتخت، یکی از بهترین گزینه‌ها جهت سکونت محسوب می‌شود. محدوده فازهای 1 تا 4، خانه‌های ویلایی و آپارتمانی با متراژهای زیاد و قیمت‌های نسبتا بالا هستند؛ با اجرا شدن پروژه مسکن مهر، امکان سکونت در این شهر با قیمت‌های مناسب فراهم شده است. با رشد روز افزون  و ساخت فازهای مسکونی و تجاری، آینده این شهر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

شهر پردیس

امکانات

خدمات شهری شهرداری  به‌گونه‌ای است که با وجود چالش‌ها و مشکلات زیاد این شهر، از امتداد گسل تا مشکلات آب و دسترسی، شرایط و امکاناتی را فراهم کرده است، به‌طوری که بسیاری آینده این شهر را همچون لواسان می‌دانند؛ امکانات این شهر مانند مراکز تجاری و تفریحی در فازهای اولیه‌ قرار گرفته و سایر فازهای هنوز به سطح امکانات استاندارد نرسیده‌اند.

شهر پردیس

راهنمای خرید آپارتمان

خرید آپارتمان در پردیس مسائل مختلفی را دربرداشته است، عده‌ای از خریداران از خرید و فروش آپارتمان پردیس بسیار راضی بوده‌اند و اعتقاد داشتند که خرید آپارتمان سنددار در پردیس می‌تواند سود زیادی را نصیب خریداران و سرمایه گذاران ملک کند. ازطرفی افراد بسیاری هستند که با هدف زندگی با بودجه کم وارد این منطقه می‌شوند و از قیمت آپارتمان در پردیس و وضعیت موجود ناراضی هستند و باتوجه به پایین بودن اجاره خانه پردیس، به‌دنبال رهن و اجاره خانه و اجاره آپارتمان در پردیس هستند.

علاوه براین افرادی نیز هستند که به‌دنبال آرامش در مکانی به دور از پایتخت در آب و هوایی مطبوع تر به دنبال خرید یا اجاره خانه ویلایی در پردیس یا اجاره آپارتمان لوکس در پردیس هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای هرگونه خرید و فروش آپارتمان در پردیس تهران تحقیق کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پردیس

فروش آپارتمان

درحال حاضر به‌دلیل محبوبیت این شهر، فروش آپارتمان پردیس بسیار راحت می‌باشد و آپارتمان فروشی در شهر پردیس تهران بسیار موجود است. قیمت خانه حیاط‌دار در شهر پردیس با توجه به نزدیکی به پایتخت و ویژگی‌های مساعدی که برای سکونت دارد از جمله آرامش نسبی فضا، از قیمت مناسبی برخوردار است و نسبت به قیمت خانه ویلایی در تهران، شاهد قیمت‌های معقول‌تری‌ هستیم.

آپارتمان پردیس

خرید خانه در پردیس یا پرند

با توجه به مشکلاتی که پایتخت به لحاظ گرانی مسکن، شلوغ بودن، هوای آلوده و … دارد، بسیاری برای خرید خانه و بعضا سرمایه گذاری به شهرهای اطراف روی آوردند. شهرهای پرند و پردیس هر دو از جمله شهرهایی هستند که با توجه به سیل جمعیتی که به سمت این شهرها جاری است بسیار در حال پیشرفت هستند. امکانات و خدمات بیشتری که در شهر پردیس است باعث شده افراد، این شهر را جهت سکونت انتخاب کنند اما با توجه به برنامه هایی که در آبنده در شهر پرند قرار است اجرایی شود، برای سرمایه گذاری این شهر گزینه بهتری است.

البته بسیاری جهت سکونت گزینه های دیگری چون شرایط آب و هوا و فاصله تا تهران را هم در نظر می گیرند که با توجه به این موضوع می‌توان گفت شهر پردیس از آب و هوای بهتری نسبت به پرند برخوردار است ولی باز هم شهر پرند نسبت به تهران آب و هوای تمیزتری دارد. در رابطه با موضوع مسافتی نیز باز هم پردیس گزینه بهتری است چراکه تقریبا نصف مسافت پرند تا تهران را دارد.

و شاید به همبن خاطر مسکن در پردیس نسبت به پرند قیمت بالاتری داشته باشد.

خانه در پردیس و پرند

سرمایه گذاری

این شهر به علت موقعیت جغرافیایی خود، نزدیکی به منطقه یک تهران و قرارداشتن در یکی از پر تردد ترین جاده های شمال کشور،  پروژه های زیر ساختی بسیاری مانند احداث آزادراه تهران- پردیس، مترو  که حداکثر تا چهار سال آینده به مرحله بهره برداری خواهد رسید و اجرای خط لوله انتقال آب در حال انجام است. به همراه آن قیمت مسکن به طور مستمر در حال افزایش است، در نتیجه این شهر نوپا گزینه خیلی خوبی برای سرمایه گذاری در حوزه مسکن و به ویژه بخش تجاری و تفریحی مانند شهربازی، سالن های سینما و مراکز گردشگری به حساب می آید.

نکته قابل توجه این است که ساخت و ساز در این شهر با شهرهایی مثل شهر پرند و هشتگرد متفاوت است؛ چرا که برای ساخت واحدهای مسکونی و انشعابات آب و گاز در این شهر باید از بخش کوهستانی شمال تهران گذر کرد و این موضوع باعث بالا رفتن هزینه ها و مدت زمان بهره برداری پروژه های عمرانی می شود.

مسکن مهر پردیس

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیفازهای پردیس
مطلب بعدیبرج های مهستان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید