برج باران

1
8422
برج باران

برج باران

یکی دیگر از برج‌های مسکونی در حال ساخت منطقه 22، واقع در شهرک گلستان برج مسکونی باران است، این برج متعلق به تعاونی مسکن هلی‌کوپترسازی یا پنها است و اکنون در مرحله نارک کاری است .

تعاونی هلی‌کوپترسازی

تعاونی هلی کوپترسازی در سال تاسیس 97/7/18 با شناسه ملی 14007883434 و شماره ثبت 532511 تاسیس گردید.که برج باران را در دست ساخت دارد که در این مقاله به آن میپردازیم.

دسترسی برج باران

پروژه باران منطقه 22 در شهرک گلستان، بلوار کاشان و خیابان میلاد 2 قرار دارد که این موقعیت مکانی بسیار مناسبی از نظر دسترسی و همچنین فراهم بودن امکانات رفاهی محسوب می‌شود؛ اتوبان‌های همت و حکیم، دریاچه چیتگر، باملند، ایران مال، آفتاب، یاس 3 و باغ گیاهشناسی در نزدیکی این برج قرار دارند.

برج باران

مشخصات برج باران چیتگر

پروژه باران پنها، یک برج 26 طبقه‌ای متشکل از 21 طبقه مسکونی، 3 طبقه پارکینگ و انباری و یک طبقه لابی است؛ در هر طبقه برج 4 واحد به متراژهای 92، 98، 102، 145 و 150 متری و مجموعا 168 واحد تعبیه شده است. پلان واحد‌های برج با تدبیر و دقت بالایی طراحی شده به طوری که فضای پرتی وجود ندارد و همه واحدها نورگیر خوبی دارند؛ واحد های جنوبی این برج از طبقه دوم به بالا داری ویوی دریاچه و واحد های شمالی این برج از چشم انداز کوهستان بهره میبرند؛ ضلع شرقی و غربی برج خالی از ساختمان و سازه است و به همین دلیل چشم انداز ابدی برای ساکنین برج باران دارد.

برج باران در منطقه 22

پروژه باران از اسکلت فلزی با سیستم قاب خشمی، اتصالات بسیار مقاوم پیچ و مهره که در برابر زلزله بسیار مستحکم است و همین طور سقف از نوع عرشه فولادی ساخته شده است.

از مزایای پروژه باران می توان به سهم تجاری این برج اشاره کرد، به طوریکه با خرید یک واحد از این برج مسکونی سهمی از زمینی که مجتمع تجاری در آینده نه چندان دور خواهد شد  دریافت می کنید. از ویژگی های خاص دیگر پروژه باران، معماری زیبای آن اشاره کرد که دارای سقف های شیروانی هستند.

امکانات برج باران

  • سالن ورزشی با بهترین تجهیزات
  • باشگاه بدنسازی- سالن بیلیارد
  • روف گاردن مدرن
  • سالن اجتماعات چند منظوره
  • سونا و جکوزی لوکس
  • لابی شیک
  • موتورخانه مرکزی برج

پروژه باران منطقه 22

تاریخ تحویل پروژه باران

زمان تحویل پروژه باران سال 1401 پیش بینی شده بود اما فعلا به سبب پاره ای از مشکلات ساخت این پروژه متوقف شده است. ناگفته نماند در صورتیکه تحویل به موقع انجام نگیرد، شرکت سازنده تمامی ضرر و زیان ها و جریمه های کارکرد را متقبل می شود.

اپلیکیشن خانه دان

با استفاده از اپلیکیشن خانه دان به راحتی به آخرین آگهی های مربوط به پیش فروش و امتیاز مسکن دسترسی داشته باشید.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیشهرک چیتگر
مطلب بعدیپروژه های ابنیه همت

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید