پروژه های نارنجستان منطقه 22

3
1905
پروژه های نارنجستان منطقه 22

پروژه های نارنجستان منطقه 22

یکی از پروژه‌های عظیم و پرطرفدار منطقه 22 پروژه نارنجستان است؛ این پروژه از 4 پروژه مجزا به نام‌های نارنجستان 1، نارنجستان 2، نارنجستان 3 و نارنجستان 4 تشکیل شده است. پروژه نارنجستان 1 و2 واقع در محله کوهک و نارنجستان 3 در شهرک مهستان و نارنجستان 4 در شهرک مرواریدشهر واقع شده است. پروژه های نارنجستان توسط تعاونی مسکن ابنیه آکام و مشارکت تعاونی هوایی فتح سپاه مدیریت می‌شود.

تعاونی ابنیه آکام

تعاونی مسکن ابنیه آکام در سال 1395 با مدیریت آقای پرهیزگار تشکیل شد. این تعاونی ابتدا پروژه مانیا در چالوس را احداث کزد و بعد از آن پروژه های نارنجستان منطقه 22 تهران را به دست گرفت. نارنجستان 1، از اولین پروژه های نارنجستان منطقه 22 بود که به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که داشت مورد استقبال افراد جهت خرید و سرمایه گذاری قرار گرفت.

پروژه نارنجستان 1 در منطقه 22

نارنجستان 2، دومین پروژه از مجموعه پروژه های نارنجستان منطقه 22 بوه که زیر نظر همین تعاونی در سال 1397 استارت خورد و یک ماه بعد از عضوگیری، عملیات گودبرداری و فنداسیون پروژه نارنجستان 2 شروع شد.

پروژه نارنجستان 2 در منطقه 22

امکانات پروژه نارنجستان

همه برج‌های نارنجستان منطقه 22 از بهترین امکانات و مرغوب ترین مصالح و لوکس ترین طراحی به طور یکسان ساخته شده اند، چرا که تعاونی معتبر و خوش قول ابنیه آکام مدیریت نارنجستان‌ها را به عهده دارد. پروژه های نارنجستان به شکل 1.5 دانگ، 3 دانگ، 4.5 دانگ و 6 دانگ به فروش می رشد.

امکانات نارنجستان‌های 1، 2، 3 و 4 به شرح زیر هستند:

  • 4 دستگاه آسانسور
  • سالن بازی بزرگ برای کودکان
  • سالن بیلیارد مدرن همراه با فوتبال دستی
  • آنتن مرکزی برج
  • سرمایش گرمایش مجزا برای هر واحد
  • دوربین مداربسته هوشمند
  • نمای ساختمان با نورپردازی
  • پارکینگ مخصوص دوچرخه
  • اینترنت مرکزی برج
  • سیستم هوشمند اعلام و اطفای حریق
  • دو واحد سوئیت سرایداری
  • سالن اجتماعات مجلل
  • درب ضدسرقت ریموت دار

پروژه های نارنجستان منطقه 22

نارنجستان 1

اولین پروژه این مجموعه پروژه نارنجستان 1 در بهترین محله شهرک گلستان، بلوار کوهک رو به رو خیابان علوم فنون ساخته شده است. در سال 98 گودبرداری آن آغاز شد؛ زمان تحویل نارنجستان 1، 36 ماهه (31/06/1401) تعیین شده است.

 

نارنجستان 1

نارنجستان ۱ از دو برج 10 طبقه ای تشکیل شده است که 7 طبقه آن‌ها مسکونی، 1 طبقه لابی و 2 طبقه از آن‌ها در زیرزمین پارکینگ ساخته شده است. برج‌های نارنجستان 1 هرکدام 42 واحد مسکونی و 8 واحد در هر طبقه با 3 تیپ متراژ به صورت 102 متری- 2 خواب / 130 متری 2 خواب / 150 متری 3 خواب طراحی شده است. هزینه ساخت این برج از قرار متری 4.700.000 تومان در قرارداد ذکر شده استو تا پایان مهر ماه سال 1399، هر واحد 500.000.000 تا 600.000.000 تومان باید واریز کند.

پروژه نارنجستان 1 از پروژه های نارنجستان منطقه 22 به شکل زیر قسط بندی شده است:

واحد های 102 متری، هر دوماه 50 میلیون تومان

واحد های 130 متری، هر دو ماه 65 میلیون تومان

واحدهای 150 متری، هر دوماه 75 میلیون تومان

موقعیت و دسترسی نارنجستان 1 کوهک

نارنجستان 1 در بلوار دانشگاه، محله کوهک واقع شده است و به علت حضورش در کوهک بهترین محله منطقه 22، از امکانات خوب این محله از جمله آب و هوای مطلوب و دسترسی بسیار راحتی به شریان‌های اصلی شهر از جمله اتوبان همت، حکیم، آزادگان و تهران-کرج و همچنین مراکز تفریحی-تجاری مانند دریاچه چیتگر، باملند، آبشار تهران، پارک جوانمردان، ایران مال، رزمال و باغ گیاهشناسی برخوردار بوده و از آلودگی هوا و ترافیک شهری به دور است.

یکی از ویژگی های خوب پروژه نارنجستان 1 از پروژه های نارنجستان منطقه 22 این است که کم واحد بوده و در بلوار علوم و فنون قرار گرفته است و این دو ویژگی باعث شده بسیاری به این پروژه جهت سرمایه گذاری و خرید روی آورند .

موقعیت برج نارنجستان 1

نارنجستان 2

این پروژه نیز توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام در بلوار کوهک منطقه 22 در حال ساخت است و از اواخر سال 1397 شروع به احداث شده است. موعد تحویل این پروژه سال 1401 پیش بینی شده است.

برج نارنجستان 2

در ساخت برج‌های نارنجستان ۲، از مصالح و امکانات بسیار مرغوب استفاده شده و نکته مهم تر سرعت بالای ساخت پروژه است که نگرانی سرمایع گذاران را کم خواهد کرد.

نارنجستان ۲ از دو برج 14 طبقه ای تشکیل شده است که 11 طبقه آن‌ها مسکونی، 1 طبقه لابی و 2 طبقه از آن‌ها در زیرزمین پارکینگ ساخته شده است. برج‌های نارنجستان 2، 132 واحد مسکونی، 6 واحد در هر طبقه با متراژ 100 متری- 2 خوابه طراحی شده است. اقساط پروژه نارنجستان 2 از پروژه های نارنجستان منطقه 22 یه صورت هر دو ماه، 47 میلیون تومان می باشد.

 موقعیت و دسترسی نارنجستان 2 کوهک

نارنجستان 2 کوهک نیز  از امکانات این محله از جمله آب و هوای مطلوب و دسترسی بسیار راحتی به شریان‌های اصلی شهر از جمله اتوبان همت، حکیم، آزادگان و تهران-کرج و همچنین مراکز تفریحی-تجاری مانند دریاچه چیتگر، باملند، آبشار تهران، پارک جوانمردان، ایران مال، رزمال و باغ گیاهشناسی برخوردار بوده و از آلودگی هوا و ترافیک شهری به دور است.

از ویژگی های منحصر به فرد نارنجستان 3 از پروژه های نارنجستان منطقه 22 این است که در کنار کوه بوده و همبن موضوع باعث ایجاد چشم انداز بسیار زیبا برای واحد های این پروژه شده است.

موقعیت برج نارنجستان 2

نارنجستان 3

این پروژه نیز توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام در منطقه 22، قسمت بالای اتوبان خرازی (همت)، نزدیک به روستای وردیج و واریش، در حال ساخت است و در مرداد سال 98 گودبرداری آن آغاز شد؛ زمان تحویل نارنجستان 3، 36 ماهه (سال 1403) تعیین شده است. نارنجستان 3 به دلیل مجاورت با کوه از چشم انداز دلنشینی برخوردار است.

برج نارنجستان 3

دسترسی‌های نارنجستان ۳

نارنجستان 3 مانند سایر پروژه‌های شمال همت، آب و هوای خوب و دسترسی راحتی به اتوبان همت دارد. بزرگ ترین شهربازی خاورمیانه (هزار و یک شب) در غرب، مجتمع نگین در جنوب و باغ گیاهشناسی در جنوب شرقی نارنجستان 3 قرار دارند.

نارنجستان 3 به اتوبان‌های خرازی، حکیم، آزادگان و تهزان کرج دسترسی آسانی دارد، همچنین مراکز تفریحی-تجاری مانند دریاچه چیتگر، باملند، آبشار تهران، پارک جوانمردان، ایران مال و رزمال به نارنجستان 3 نزدیک هستند.

مشخصات نارنجستان 3

نارنجستان ۳ از دو برج 14 طبقه ای تشکیل شده است که 11 طبقه آن‌ها مسکونی، 1 طبقه لابی و 2 طبقه از آن‌ها در زیرزمین پارکینگ ساخته شده است. برج‌های نارنجستان 3، از 176 واحد مسکونی، 8 واحد در هر طبقه با یک سبک متراژ 142 متری- 3 خوابه طراحی شده است. هزینه ساخت این پروژه از قرار متری 7.350 میلیون تومان در قرارداد آمده است.

نارنجستان 4

آخرین پروژه نارنجستان متعلق به تعاونی مسکن ابنیه آکام در غرب دریاچه خلیج فارس و بلوار اردستانی قرار دارد. این پروژه بهمن 1399 آغاز شد و موعد تحویل آن 36 ماهه (سال 1403) پیش بینی شده است. بسیاری به خاطر دنج بودن منطقه مروارید شهر و آب و هوای خیلی خوب این منطقه نارنجستان 4  از پروژه های نارنجستان منطقه 22 را، ترجیح می دهند.

برج نارنجستان 4

دسترسی نارنجستان 4

این پروژه دسترسی بسیار راحتی به شریان‌های اصلی شهر از جمله اتوبان همت، حکیم، آزادگان و تهران-کرج و همچنین مراکز تفریحی-تجاری مانند دریاچه چیتگر، باملند، آبشار تهران، پارک جوانمردان، ایران مال، رزمال و باغ گیاهشناسی دارد و از آلودگی هوا و ترافیک شهری به دور است.

نارنجستان ۴ از دو برج 14 طبقه ای تشکیل شده است که 11 طبقه آن‌ها مسکونی، 1 طبقه لابی و 2 طبقه از آن‌ها در زیرزمین پارکینگ ساخته شده است. واحدهای برج‌های نارنجستان 4، در متراژهای 70، 80، 93، 104، 114، 130 و 144 متری طراحی شده اند.

محله های پروژه نارنجستان

محله کوهک

پروژه نارنجستان 1 و 2 در محله خلوت و خوش اب و هوای کوهک در شهرک گلستان منطقه 22 واقع شده است.محله کوهک یکی از محله های دنج منطقه به حساب می‌آید که دسترسی سریع اسان به بزرگراه آزادگان و اتوبان تهران-کرج و همچنین فاصله حداکثر 3 دقیقه ای تا مترو چیتگر از مزیت های این محله به حساب می‌آید.

امکانات این محله میتوان به سرای محله کوهک، مجتمع تجاری-اداری طوبی، باغ و تالارهای پذیرایی اشاره کرد و اصلی ترین خیابان این محله شهرک یاس(زیتون) میباشد.

شهرک مهستان

پروژه نارنجستان 3 در شمال بزرگراه خرازی (همت) در کنار شهرک معلم و مهسان در حال ساخت میباشد. موقعیتی که این برج نیز قرار دارد دارای امکانات رفاهی میباشد و دارای دسترسی به  شهربازی هزارویک شهر، بزرگراه خرازی – حکیم و مجموعه ایران مال و دریاچه چیتگر میباشد و همچنین از و هوای دلپذیر برخوردار است

مرواریدشهر

پروژه نارنجستان 4 نیز در شهرک مروارید شهر از شهرک های مدرن منطقه در حال ساخت میباشد.در این شهرک رو به رشد شاهد ساخت روز افزون پروژه های مسکونی دیگر هستیم که تعاونی ابنیه آکام نیز از این قافله عقب نمانده و ساخت پروژه خود را در این شهرک شروع کرده است.

این شهرک از نظر امکانات رفاهی،تفریحی و درمانی میتوان گفت کامل بوده که ساکنین برای رفع نیاز های خود نیاز به خروج از شهرک را ندارند همچنین از اب و هوای معتدل و عدم وجود ترافیک برخوردار میباشد.

پروژه مانیا

تعاونی مسکن ابنیه آکام علاوه بر پروژه های نارنجستان منطقه 22، پروژه دیگری به نام مانیا را در دست احداث دارد. این پروژه در شهرستان چالوس، در قالب یک یلوک 13 طبقه ای با 32 واحد ساخته شده است و در ساخت آن از متریال با کیفیت عالی در نظر گرفته شده است. پروزه مانیا نیز مانند پروژه های نارنجستان منطقه 22، از امکانات خوبی مانند موارد زیر برخوردار می باشد:

  • سالن بیلیارد
  • سیستم آنتن مرکزی
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سالن اجتماعات
  • استخر
  • دوربین مدار بسته
  • و …

پروژه مانیا

پروژه مانیا

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه های اطراف دریاچه چیتگر
مطلب بعدیبرج‌های یاس همت

3 دیدگاه‌ها

    • با سلام
      پروژه های شمیم رحمت 1 و 2 همان پروژه های ترنج و امپریال هستند که در بلوار کوهک قرار دارند و شما می توانید مقاله برج امپریال را که مفصلا در مورد این برج ها توضیح داده مطالعه بفرمایید. پروژه شمیم رحمت 3 همان پروژه نخل بوده و در قالب 4 بلوک 26 طبقه ای ساخته شده است. امکانات ویژه ای که این برج دارد شامل این موارد می باشد: سالن ورزشی برای بانوان و آقایان، سالن تئاتر و سینما، سالن اجتماعات، کارواش، خشکشویی و … . این برج به شکل واریزی و امتیاز خرید و فروش می شود.

  1. سلام و عرض ادب
    ببخشید فرمودید پروژه مرواریدشهر که بتازگی شروع شده با مشارکت تعاونی هوایی فتح سپاه انجام می شود برای ایجاد اطمینان جهت سرمایه گذاری می توانید شماره ثبت آنرا ارائه فرمایید تا با آرامش بهتری جهت سرمایه گذاری اقدام کنیم ممنون از پاسخ دهی شما

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید