برج امپریال

2
2008
برج امپریال

برج امپریال (ترنج 2)

پروژه تجاری مسکونی امپریال واقع در بلوار کوهک زیر نظر تعاونی مسکن شمیم رحمت ساخته شده است. این پروژه را با نام های زیتون2، ترنج2 و شمیم 2 نیز می شناسند. تعاونی مربوط به برج امپریال، این برج را به شکل سهامی به اعضای خود واگذار می نماید. به این ترتیب که هریک سهام در این برج برابر با یک متر مسکونی و هجده سانتی متر سهم تجاری است و شما می توانید از 1 تا به مقدار مورد نظر خود، سهام خریداری نمایید. ناگفته نماند تمام سهام های برج شمیم 2 یا همان امپریال تسویه بوده و اقساطی برای پرداخت ندارد.

برج امپریال

متراژ های 108 تا 324 متر برای واحد های برج مسکونی ترنج 2 در نظر گرفته شده است. از برج هایی که زیرنظر تعاونی شمیم رحمت به اتمام رسیده است و سند مالکیت واحد ها تحویل داده شده می توان به برج های ترنج و زیتون 1و 2 اشاره کرد. اکنون این تعاونی، پروژه ترنج 2 را در حال ساخت دارد و همچنین پروژه دیگری به نام پروژه نخل یا همان فاز 3 شمیم رحمت را شروع کرده که با استقبال خوبی نیز از طرف متقاضیان مواجه شده است.

دسترسی امپریال

برج امپریال که بر بلوار اصلی کوهک، نبش نسیم بیستم واقع شده است که به سبب قرارگیری در بلوار کوهک از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است به‌طوری که بزرگراه‌های حکیم، آزادگان و تهران–کرج به‌راحتی ارتباط این مجموعه با دیگر نقاط را فراهم آورده‌اند؛ علاوه بر این ایستگاه مترو چیتگر نیز در نزدیکی برج امپریال قرار گرفته و دسترسی به این برج را سهولت بخشیده است. مراکز تجاری و تفریحی در دسترس نیز شامل مجتمع تجاری – تفریحی طوبی و همچنین پارک جنگلی چیتگر می‌باشد.

برج امپریال

مشخصات امپریال

پروژه امپریال (ترنج 2) که در زمینی به مساحت 6700 مترمربع با زیربنای مسکونی 3500 مترمربع احداث می‌گردد، شامل ۲۲۰ واحد مسکونی در ۲۰ طبقه و ۲ طبقه تجاری و ۱۲۰۰ متر لابی مجلل با ارتفاع ۴ متر می‌باشد. آرشیتکت پروژه امپریال مهندس فرزاد دلیری، مهندس ناظر آن دکتر شهریار ناسخیان، پیمانکار پروژه گروه صنعتی سازیان هستند. پروژه امپریال با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع زیر بنای مفید تجاری در دو طبقه با ارتفاع ۴ متر دارای پله برقی و دو لاین آسانسور است.

برج امپریال

درباره سازنده برج امپریال

این پروژه ساخته شده توسط تعاونی مسکن شمیم رحمت میباشد که ساخت آن بر عهده فرزاد دلیری از معماران معاصر میباشد.

فرزاد دلیری متولد سال 1333 در شهر تهران میباشد که در سال 1358 از دانشگاه علم و صنعت فارغ التحصیل شده است. اولین پروژه مهندس دلیری در سال 1363 در خیابان گلفام جردن به اتمام رساند. مهندس فرزاد دلیری حدود 300 پروژه مسکونی، تجاری و مشاوره ای در کارنامه خود دارد. پروژه هایی از قبیل بام نیاوران، بام جمشیدیه، چناران پارک، پلادیوم و برج روما رزیدنس از پروژه های مهندس دلیری میباشد.

مجتمع مسکونی چناران

امکانات رفاهی پروژه امپریال (ترنج 2)

برج امپریال مجهز به لابی مجلل به متراژ 1200 مترمربع و ارتفاع 4 متر، شش لاین آسانسور خارجی، شوتینگ زباله، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، روف گاردن، دسترسی آسان به مترو و مراکز خرید مانند پاساژ طوبی است.

موقعیت مکانی امپریال

موقعیت مکانی برج امپریال (ترنج 2) واقع در بر بلوار اصلی کوهک، نبش نسیم بیستم در شرق دریاچه خلیج فارس (دریاچه چیتگر)، غرب بزرگراه آزادگان و جنوب بزرگراه شهید همدانی (شهید حکیم) می‌باشد.

پنت هاوس برج امپریال

واحد های پنت هوس این مجموعه در طبقات بالایی برج در 3 واحد 300 و 350 متری میباشند. 2 خواب این پنت هاوس ها مستر بوده که یکی از آنها نیز قابلیت تبدیل شدن به  سوییت را دارد.یکی از تراس این واحد ها که متراژ بالایی دارد رو به پذیرایی باز شده و قابلیت چیدمان دارد و تراس دیگر با متراژ پایین تر در اتاق خواب میباشد.

برج زیتون

در کنار برج امپریال شهرک زیتون قرار دارد، شهرک زیتون یا برج های مسکونی زیتون در قالب 14 بلوک، زیر نظر تعاونی هوافضای سپاه ساخته شده است. هر بلوک 18 طبقه بوده و هر طبقه 6 یا 8 واحد دارد. متراژ واحدها ار 87 متر تا 107 متر می باشد. دسترسی خوب این برج به مجتمع تجاری طوبی و هایپرمی و مکان های تفریحی همچون پارک جنگلی چیتگر و نیز دسترسی بسیار راحت به اتوبان های آزادگان و حکیم باعث شده بسیاری جهت سکونت و حتی سرمایه گذاری به این برج ها روی آورند.

برج های زیتون

برج های زیتون

امکاناتی که برای برج زیتون(یاس2) در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است:

  • 3 لاین آسانسور نفربر و باربر
  • سالن اجتماعات
  • سیستم مانیتورینگ
  • پارکینگ و انباری
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سیستم شوتینگ زباله
  • و …

برج ترنج

برج ترنج در بلوار کوهک در همسایگی شهرک زیتون و برج امپریال قرار گرفته است. برج ترنج زیر نطر تعاونی سپاه در قالب یک بلوک 26 طبقه، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ ساخته شده و در هر طبقه از این برج 12 واحد تعبیه شده است. متراژ واحدهای برج ترنج 115، 120 و 124 متری است. از جمله ویژگی های خوب واحد های برج مسکونی ترنج می توان به چشم انداز بسیار زیبایی که دارند اشاره کرد:

واحدهای شمالی دید کوه، واحد های غربی دید دریاچه چیتگر، واحد جنوبی دید جنگل چیتگر و واجد شرقی مجتمع تجاری اداری طوبی را دارند. امکاناتی که برای برج ترنج در نظر گرفته شده شمل موارد زیر است:

  • سالن اجتماعات
  • لابی 24 ساعته
  • سالن ورزشی
  • سیستم سرمایسش و گرمایش چیلر
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • پارکینگ انباری
  • و …

برج ترنج کوهک

برج ترنج کوهک

برج مهرگان

علاوه بر برج امپریال در محله کوهک، برج مهرگان نیز در این محله قرار دارد .برج مهرگان در یک بلوک 17 طبقه ای بوده و زیر نظر تعاونی ماشین سازی اراک احداث شده است و متراژ واحدهای آن 128 و 143 متر می باشد. از امکانات که برای برج مهرگان در نظر گرفته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 2 لاین آسانسور نفربر و باربر
  • پارکینگ و انباری
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سالن اجتماعات
  • فضای بازی کودکان
  • سیستم سرمایش و گرمایش چیلر
  • دوربین مداربسته
  • لابی و لابی من 24 ساعته

برج مهرگان کوهک

مجتمع تجاری اداری طوبی

در محله کوهک علاوه بر برج های مسکونی مانند برج امپریال، زیتون و … مجتمع های بزرگ تجاری نیز ساخته شده است که از آن جمله می‌توان به مجتمع تجاری اداری طوبی اشاره کرد. این مجتمع در مقابل برج امپریال قرار دارد و دارای 700 واحد تجاری و 100 واحد اداری است. در این مجتمع تعداد 2 لاین آسانسور پانوراما و 16 آسانسور 10 نفره تعبیه شده است.

از امکانات این برج می توان به سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم دوربین مداربسته، سیستم برق اضطراری و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. در طبقات پایین مجتمع طوبی، یکی از فروشگاه های زنجیره ای هایپرمی احداث شده و علاوه بر آن در خود مجتمع و در طبقات پایین آن چند رستوران و کافی شاپ قرار دارد.

مجتمع تجاری طوبی

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج خلبانان ارتش منطقه 22
مطلب بعدیتعاونی های منطقه 22

2 دیدگاه‌ها

    • با سلام

      اجاره ها در این برج بسته به متراژ و طبقه متفاوت است اما به عنوان مثال در حال حاضر واحد 170 متری را تقریبا با 500 میلیون ودیعه و ماهیانه 15000000 میلیون تومان می توان اجاره کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید