برج های دریاچه چیتگر

2
1699
برج های دریاچه چیتگر

برج های دریاچه چیتگر

برج های دریاچه چیتگر از نظر موقعیت مکانی به 4 دسته برج‌های اطراف دریاچه چیتگر، برج‌های کوهک، برج‌های مرواریدشهر، برج‌های شمال همت تقسیم می‌شوند؛ از نظر تعاونی سازنده هم می‌توان پروژه‌های چیتگر را به 3 دسته شخصی‌ساز، تعاونی‌ساز و شرکت تعاونی تقسیم نماییم.
مهم‌ترین معیار برتری برج‌های منطقه 22 تهران، دریاچه چیتگر است؛ به این صورت که هرچه پروژه به این مرکز توریستی نزدیک‌تر باشد قیمت بالاتری دارد.

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

بهترین برج های دریاچه چیتگر

در ادامه به معرفی چند پروژه خوب و مطمئن منطقه 22 و شرح مشخصات آن‌ها می‌پردازیم؛

برج سفید

مجموعه برج‌های سفید شامل 524 واحد مسکونی در قالب 6 برج، واقع در شمال بزرگراه خرازی و جنوب غربی بیمارستان مغز پروفسور سمیعی است؛ پروژه برج سفید یکی از لوکس‌ترین و خوش ساخت‌ترین پروژه‌های منطقه 22 می‌باشد.

برج های سفید امکانات بسیار خوبی از جمله استخر، سونا، جکوزی، مهد کودک، سالن اجتماعات و … دارد؛ همچنین برخی از مشخصات فنی برج‌های سفید عبارتند از : وتورخانه مرکزی، سرمایش و گرمایش از طریق فن کوئل، سیستم اعلام و اطفاء حریق و آتش نشانی طبقات، آسانسور حمل بار و نفر (برانکاردبر)، نیروگاه برق حرارتی، تصفیه خانه فاضلاب، کابینت تمام MDF، درب های داخلی و ورودی با دورکوب چوب، روشویی طراحی شده با سنگ مرمریت، شیرآلات برند اخوان، سیستم دوربین مداربسته.

پروژه برج سفید

برج های سه‌گانه ایزدیار

برج‌های سه‌گانه ایزدیار که توسط تعاونی شخصی ایزدیار ساخته شده است شامل 3 برج 25 طبقه 4 واحدی که در هر طبقه 2 واحد شمالی 148 متر و 2 واحد جنوبی 156 متر است؛ برج‌های ایزدیار دریاچه چیتگر، با قرارگیری در ضلع شرقی دریاچه و روبروی ورودی مجموعه بام لند از موقعیت مکانی بسیار عالی برخوردار است، همچنین طراحی عالی و استفاده از بهترین متریال در ساخت و چشم‌انداز و نورگیری‌های منحصربفرد، برج‌‌های ایزدیار را به بهترین گزینه برای خریداران و سرمایه گذاران تبدیل کرده است.

این مجموعه به‌دلیل تمامی امکانات نظیر مجموعه ورزشی، استخر و سونا و جکوزی، روف گاردن، هلی پد، سالن مطالعه و کافی شاپ و همچنین تجهیزات ایمنی و امنیتی مثل سیستم اعلام و اطفاء حریق، دوربین مداربسته، از برج‌های همجوار خود سبقت گرفته است.
برج ایزدیار منطقه 22

برج های ارکیده

برج‌های ارکیده واقع در پهنه A شهرک چیتگر (شهرک امام رضا) در منطقه 22 تهران که از شمال به اتوبان‌ شهید خرازی و از جنوب به اتوبان شهید همدانی و اتوبان تهران کرج دسترسی دارد، شامل 11 بلوک می‌باشد؛ برج‌های ارکیده دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپیلت، سالن ورزشی فروشگاه های مارکتی (هایپر مارکت و میوه) و خدمات رفاهی می باشد، این برج‌ها از نظر تیپ‌ها، متراژها و نقشه ساخت مشابه برج‌های پامچال است.

برج های ارکیده چیتگر

برج های پاریز

برج‌های پاریز از مجتمع‌های مسکونی اطراف دریاچه چیتگر با 45000 متر زیربنا می‌باشد که در ضلع شمالی پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است که شامل 2 برج 23 طبقه با 19 طبقه مسکونی 4 واحدی است.

مزیت این برج ها  شمالی و جنوبی بودن واحدها است، واحدهای جنوبی دارای ویو دریاچه و جنگل چیتگر هستند و واحدهای شمالی متراژهای بزرگتری دارند؛ سازه این برج‌ها از اسکلت بتنی و سقف تمام واحدها از نوع سقف پس تنیده ساخته شده است. استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، آیفون تصویری برای تمام واحدها، آنتن مرکزی و 4 لاین آسانسور، امکانات رفاهی هستند که برای ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند.

برج پاریز چیتگر

برج لبخند

یکی دیگر از برج‌های لوکس و فول امکانات در منطقه 22، برج لبخند است که توسط شرکت توسعه ساختمان پژوهش، با متریال فوق العاده در ضلع شمال غربی دریاچه چیتگر ساخته شده است؛ 4 طبقه تجاری و یک طبقه رستوران و داروخانه در طبقات ابتدایی از شاخص‌های این برج می‌باشد، دیگر طبقات این مجوعه شامل 14 طبقه مسکونی 7 واحدی است.

سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، سالن ورزشی، لابی و لابی من در همکف برج، لابی مجزا در هر طبقه، برق اضطراری برای تمامی واحدهای مسکونی و تجاری و سیستم هوشمند ایمنی ساختمان در برابر زلزله، امکانات رفاهی هستند که برای ساکنین این برج طراحی شده‌اند؛ روف گاردن 360 درجه با ویو ابدی دریاچه خلیج فارس و جنگل چیتگر و همچنین ویو عالی کوه و دسترسی به مجتمع تجاری اداری تفریحی ایران مال، از دیگر مزایای این برج است.

برج لبخند چیتگر
ویوی برج لبخند چیتگر

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج ایزدیار
مطلب بعدیپیش فروش در منطقه 22

2 دیدگاه‌ها

    • با سلام

      قیمت برج های ساخته شده شهرک چیتگر تقریبا از 25 تا 35 میلیون تومان متفاوت است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید