برج های لوکس در منطقه 22 تهران

1
2511
برج های لوکس در منطقه 22 تهران

برج های لوکس در منطقه 22 تهران

لوکس‌ترین و زیباترین برج‌های منطقه 22، که از نظر کیفیت ساخت و اعتبار و امنیت نقل و انتقال از پروژه های خوب و مطمئن منطقه محسوب می‌شوند به شرح زیر می‌باشند:

برج های لوکس در منطقه 22 تهران

پروژه مرجان

پروژه مرجان که زیرنظر تعاونی نیروی دریایی ارتش در حال ساخت است، 42 طبقه بوده و در پهنه C شهرک امام رضا یا همان شهرک چیتگر واقع شده است. این برج از بلندترین برج های تهران می باشد و زمان تحویل آن نیمه دوم سال 1401 تخمین زده شده است.

برج مرجان منطقه 22

برج لکسون

در ضلع شرقی دریاچه خلیج فارس، برج تجاری اداری لکسون قرار دارد که زیر نظر تعاونی توسعه همت ابنیه همت در حال اجراست. این برج 30 طبقه، 8 طبقه منفی، 1 طبقه همکف و 21 طبقه مثبت دارد که از طبقه 1 تا 3 تجاری، 4 تا 6 خدمات هتلینگ و 7 تا 12 اداری است.

برج تجاری اداری لکسون

برج سران

برج سران 1 در شهرک مروارید شهر قرار داشته و زیر نظر تعاونی همت کاشانه در حال اجراست و هم اکنون د رمرحله فونداسیون قرار دارد. این برج اولین پروژه در دست ساخت تعاونی همت کاشانه است ولی این تعاونی، پروژه سران 2 را نیز در دست احداث دارد.

پروژه سران 1 منطقه 22

برج تریتیوم 1

برج‌های تریتیوم 1 یکی دیگر از برج‌های لوکس در منطقه 22 تهران می‌باشد که توسط شرکت نیکان‌سازه سدید که از شرکت‌های عمرانی و سازنده‌های خوشنام کشور است، ساخته شده است؛ برج‌های تریتیوم در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه خلیج‌فارس (چیتگر) با فاصله‌ای کوتاه از ایران مال واقع گردیده است؛ پروژه تریتیوم در زمینی به مساحت 5150 مترمربع در قالب دو برج 26 طبقه و در مجموع 168 واحد 148 متری و در هر طبقه 4 واحد درحال احداث می‌باشد؛ پیش فروش برج تریتیوم درحال حاضر توسط تعاونی صورت می‌گیرد.

پروژه تریتیوم

برج حکیم نظامی

برج حکیم نظامی به تازگی در بلوار کوهک احداث شده است و این برج زیر نظر تعاونی مسکن صدا و سیما ساخته شده است. برج حکیم نظامی که در قالب 21 طبقه مسکونی، 3 طبقه منفی برای پارکینگ و یک طبقه لابی ساخته شده است، از موقعیت مکانی بسیار خوب و دسترسی فوق العاده‌ای برخوردار است.

برج حکیم نظامی

برج ترنج

برج مسکونی ترنج که از برج‌های پرطرفدار و زیبای منطقه 22 محسوب می‌شود متعلق به تعاونی شمیم رحمت است و حق امتیاز آن متعلق به هوا فضای سپاه می‌باشد.

برج ترنج کوهک

این برج مسکونی، در 21 طبقه مسکونی ساخته شده است که شامل سه طبقه منفی (پارکینگ) است که در هر طبقه، 12 واحد مسکونی تعریف شده است که دارای ویوهای زیبا و متفاوتی هستند؛ بدین صورت که:

  • واحد های غربی: ویو دریاچه
  • واحد های شمالی: ویو کوه
  • واحد های جنوبی: ویو جنگل چیتگر
  • واحد های شرقی: مجتمع تجاری طوبی

برج پاسارگاد

برج پاسارگاد در منطقه 22 بین میدان ساحل و میدان دریاچه واقع شده است و در همسایگی پروژه ترنج قرار دارد. این برج لوکس زیر نظر تعاونی همت سپاه ساخته شده است.

برج پاسارگاد منطقه 22

برج پاریز

برج های پاریز یکی دیگر از برج‌های اطراف دریاچه می‌باشد که موقعیت مکانی آن در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است. صاحب امتیاز این برج ها، تعاونی‌های: هیئت علمی دانشگاه(55 درصد)/ صندوق های بازنشستگی، پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت(45 درصد)، می باشند.

برج پاریز چیتگر

برج آرتمیس

برج مسکونی آرتمیس زیر نظر شرکت بنای هزاره سوم شناخته شده و امتیاز آن متعلق به تعاونی سازمان بنادر و دریانوردی می‌باشد.

این برج زیبا  و لوکس که در بلوار کوهک شهرک گلستان قرار گرفته و در قالب 25 طبقه مسکونی، با معماری شیک و مدرنی ساخته شده و جزو برج های لوکس در منطقه 22 می باشد؛ از 25 طبقه این برج زیبا، 20 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و 1 طبقه مختص به لابی شیک و بسیار مجلل می‌باشد.

برج مسکونی آرتمیس

برج مسکونی آرتمیس

برج پارامیس

پروژه یا برج تجاری مسکونی پارامیس در منطقه 22، متعلق به تعاونی مسکن دانشگاه تهران، در شرق دریاچه چیتگر قرار دارد. برج پارامیس در ضلع جنوب غربی میدان موج و در حد فاصل بلوار کاشان تا محدوده تجاری باملند دریاچه چیتگر واقع شده است.

برج 18 طبقه‌ای پارامیس که 15 طبقه آن دارای کاربری مسکونی و 3 طبقه دیگر را واحدهای تجاری تشکیل داده است، دارای سازه ای از نوع فلزی و طراحی زیبا و L مانندی است که زیبایی آن را دوچندان و بر استحکام آن افزوده است.

برج مسکونی پارامیس

برج سفید چیتگر

مجموعه برج‌های سفید شامل 524 واحد مسکونی در قالب 6 برج، واقع در شمال بزرگراه خرازی و جنوب غربی بیمارستان مغز پروفسور سمیعی است؛ پروژه برج سفید یکی از لوکس‌ترین و خوش ساخت‌ترین پروژه‌های منطقه 22 می‌باشد.

امکانات رفاهی برج‌های سفید شامل بخش ورزشی (استخر، سوناهای خشک و بخار و جکوزی)، مهدکودک، سالن اجتماعات و 12 واحد تجاری با مساحتی بالغ بر 4500 متر مربع است؛ همچنین برخی از مشخصات فنی برج‌های سفید عبارتند از ؛ موتورخانه مرکزی، سرمایش و گرمایش از طریق فن کوئل، سیستم اعلام و اطفاء حریق و آتش نشانی طبقات، آسانسور حمل بار و نفر (برانکاردبر)، نیروگاه برق حرارتی، تصفیه خانه فاضلاب، کابینت تمام MDF، درب های داخلی و ورودی با دورکوب چوب، روشویی طراحی شده با سنگ مرمریت، شیرآلات برند اخوان، سیستم دوربین مداربسته.

برج سفید منطقه 22

برج عرفان

از دیگر برج های لوکس در منطقه 22 می توان برج های عرفان را نام برد. برج های عرفان در شمال دریاچه خلیج فارس قرار گرفته و امکانات بسیار خوبی را برای ساکنین آن فراهم کرده است؛ صاحب امتیاز و سازنده این مجتمع مسکونی، شرکت ساختمانی آ.اس.پ می‌باشد. از جمله مهم‌ترین دسترسی‌های این مجتمع مسکونی، دسترسی بسیار خوب آن به دریاچه چیتگر و مجموعه بام لند است.

برج عرفان منطقه 22

برج ونوس

برج مسکونی ونوس از برج های شخصی ساز منطقه 22 بوده و در محله کوهک این منطقه قرار دارد. کوهک از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و ساکنین آن بسیار با فرهنگ هستند

برج ونوس منطقه 22

برج سروناز

مجتمع سروناز یکی دیگر از مجتمع‌هایی است که مربوط به ارتش می‌شود و حق امتیاز آن، تعاونی مسکن دژبان ارتش می‌باشد. این مجتمع مسکونی در قالب برج‌هایی با معماری بسیار زیبا و به صورت پله ای در حد فاصل بین میدان ساحل و میدان دریاچه منطقه 22، ساخته شده است.

برج کاسپین

برج کاسپین که امتیاز آن متعلق به روزنامه همشهری است در منطقه 22 قرار گرفته و ساخت آن به پایان رسیده است، برج کاسپین در مجاورت مجتمع تجاری-اداری طوبی قرار دارد که این ویژگی مزیتی قابل توجه برای ساکنین این مجموعه محسوب می‌شود.

برج کاسپین در زمره برج‌های نوساز منطقه 22 بوده و دارای 17 طبقه با کاربری مسکونی می‌باشد؛ برج کاسپین به سبب قرارگیری در بلوار کوهک دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه‌های آزادگان، حکیم و همچنین بزرگراه تهران-کرج دارد که راه ارتباطی این برج با دیگر نقاط پایتخت را فراهم آورده است.

برج‌های امام حسن

برج های امام حسن زیر نظر تعاونی ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی از 4 برج مجزا ساخته شده و در همسایگی دریاچه چیتگر منطقه 22 قرار دارد که به جهت همجواری با دریاچه شرایط آب و هوایی بسیار مطلوبی را برای ساکنین برج ها فراهم آورده است و از موقعیت مکانی بسیار خوب محسوب می‌شود.

یکی از بهترین و پرطرفدارترین ویژگی‌های برج‌های امام حسن، چشم‌انداز زیبای واحدها است به‌طوری که واحدهای این مجموعه علاوه بر نورگیری مناسب دارای ویوی دریاچه و پارک جنگلی چیتگر می‌باشند.

برج امام حسن منطقه 22

برج مجلل آترا

برج مجلل آترا یک برج 17 طبقه ای است که 3 طبقه منفی، 1 طبقه لابی با مساحت 820 مترمربع و 13 طبقه مسکونی دارد و در هر طبقه 6 واحد تعریف شده است و تاکنون با احتساب طبقات منفی، 17 طبقه اسکلت از نوع بتنی ساخته شده است و در تمام واحدها دیوارچینی به اتمام رسیده و سفید کاری طبقات نیز به اتمام رسیده و نزدیک به تحویل است.

برج آترا کوهک

برج همراه اول

پروژه برج‌های همراه اول در منطقه 22 تهران در شهرک آتی‌شهر با نام جدید همراه شهر در شمال غرب تهران در کیلومتر 17 آزادراه تهران-کرج در محدوده وردآورد قرار گرفته است. این برج را نیز می توان از برج های لوکس در منطقه 22 تهران دانست. شهرک همراه‌شهر یکی از مدرن‌ترین مجتمع‌های غرب تهران محسوب می‌شود؛ سازنده‌ی اولیه این شهرک شرکت آتی‌ساز است که دلیل نام قدیمی شهرک آتی‌شهر می‌باشد، در حال حاضر امتیاز این پروژه به  همراه اول تعلق دارد و دلیل نام‌گذاری شهرک به‌نام همراه‌شهر نیز همین است.

برج همراه اول

برج آریا

برج آریا در محدوده بلوار کوهک اجاره برج آریا در منطقه 22، دسترسی به مرکز خرید طوبی وپارک جنگلی چیتگر و مجموعه تفریحی او پارک و دسترسی به اتوبان آزادگان و مترو یکی از برج‌های چیتگر می‌باشد و دارای امکاناتی به شرح زیر می‌باشد:

  • سیستم سرمایش مرکزی
  • سیستم گرمایش مرکزی
  • سرویس ایرانی و فرنگی
  • کابینت هایگلس ترک و گاز رومیزی
  • انباری و پارکینگ

برج کادوس

برج کادوس واقع شده در بلوار کوهک یک برج شخصی‌ساز در منطقه 22 می‌باشد که با بهترین متریال ساخته شده است و جزء برج های لوکس در منطقه 22 تهران می‌باشد؛ برج کادوس در غرب دریاچه چیتگر و کنار مجتمع تجاری اداری طوبی واقع شده است. از برج های لوکسی که در نزدیکی آن قرار گرفته است می توان به برج مسکونی آرتمیس اشاره کرد.

برج کادوس منطقه 22

برج المپیک

برج‌های دهکده المپیک یا برج‌ دوقلوی خاتم یکی از لوکس‌ترین برج‌های منطقه 22، برج‌های دوقلوی خاتم یا برج بوستان زندگی واقع در میدان المپیک است که شامل یک برج 21 طبقه با دو بال شرقی و غربی می‌باشد و توسط تعاونی مسکن خاتم الانبیا سپاه ساخته شده است؛ این مجموعه از یک سو در مجاورت بوستان جوانمردان و از طرف دیگر به میدان المپیک منتهی می‌شود که علاوه بر دسترسی بسیار خوب، چشم‌انداز زیبایی را برای ساکنان فراهم کرده است.

برج المپیک منطقه 22

پروژه رومنس

پروژه رومنس که از پروژه های لوکس در منطقه 22 به شمار می رود زیر نظر تعاونی مسکن توسعه همت در قالب 8 بلوک در حال ساخت است. این تعاونی معتبر، پروژه های دیگری همچون پاسارگاد 1و 2 و پارسیا را دست احداث دارد. هر بلوک این پروژه 12 طبقه و هر طبقه 6 واحد دارد. این پروژه در شهرک مروارید شهر واقع شده و به همبن واسطه دسترسی راحتی به اتوبان های اصلی شهر از جمله آزادراه حکیم، همت و تهران-کرج را داراست.

پروژه رومنس نیز جزو پروژه هایی است که توسط یک تعاونی مسکن در حال ساخت است. پرداخت چنین پروژه هایی به صورت علی الحساب بوده و طبقه و واحد مشخص نیست و الویت انتخاب طبقه و واحد با کسانی است که واریزی های پروژه را به موقع انجام دهند. یکی از مشکلات پروژه های تعاونی ساز، این است که تعهد صرر و زیان در قرارداد ذکر نمی شود.

امکاناتی که برای پروژه رومنس در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است:

  • سالن اجتماعات و ورزشی
  • استخر و سونا و جکوزی
  • لابی مجلل
  • انباری و پارکینگ
  • روف گاردن
  • سینما

برج رومنس در منطقه 22

سرمایه گذاری در پروژه رومنس

پروژه رومنس چه به لحاظ سرکایه گذاری و چه به لحاظ سکونت، گزینه خوبی به شمار می رود چراکه در موقعیتی واقع شده که برای آن آینده بسیار خوبی پیش بینی می شود.

برج لبخند

برج لبخند 1 واقع شده در شمال غرب دریاچه چیتگر در بلوار طبیعت و محور تجاری چهارباغ توسط شرکت سازنده سرمایه گذاری توسعه ساختمان پژوهش ساخته شده است که  هم اکنون پروژه لوکس لبخند 2 را در دست دارد.

این برج در قالب تک برج 20 طبقه ای (۱۴ طبقه مسکونی+۴ طبقه پارکینگ+۱ طبقه رستوران+۱ طبقه لابی و تجاری) میباشد.هر طبقه دارای 7 واحد میباشد که درب هیچ یک از واحد ها رو به هم نمیباشد.واحد های این برج دارای 7 تیپ میباشد که به شرح زیر مبباشد:

  • تیپ A متراژ 174 متر 3 خواب مستر دار 3 بر دید جنوب + شمال + شرق
  • تیپ B متراژ 128 متر 2 خواب  دید جنوب + شرق
  • تیپ C متراژ 124 متر 2 خواب جنوبی
  • تیپ D متراژ 133 متر 3 خواب جنوب + غرب
  • تیپ E متراژ 124 متر 3 خواب غربی
  • تیپ F متراژ 64 متر 1 خواب شمالی
  • تیپ G متراژ 101 متر 2 خواب شمالی

برج های 2قلو خاتم

از دیگر برج های لوکس منطقه 22 میتوان به برج 2 قلو خاتم واقع در اشاره کرد. این برج ها در قالب بلوک های 29 طبقه که 22 طبقه مثبت آن مسکونی، 1 طبقه همکف به منظور لابی و 6 طبقه منفی جهت پارکینگ میباشند. متراژ واحدها از 147 متر تا 270 متر که حداقل 3 خواب بوده که هر واحد دارای 2 پارکینگ و انباری بزرگ میباشند.این برج ها در سال 1396 تحویل اعضا داده شده است.

دسترسی این برج از سمت شمال به اتوبان همت، از سمت جنوب برج به اتوبان های حکیم و آزادراه تهران کرج، از سمت غرب برج به اتوبان آزادگان و دسترسی به مترو چیتگر را دارد.

امکانات برج های دوقلو المپیک

  • 12 لاین اسانسور پرسرعت kone فنلاند در برج های دوقلو خاتم
  • سالن سینما و آمفی تئاتر
  • 6 هزار متر فضای سبز اختصاصی در محوطه برج
  • برترین متریال به کار رفته در برج از جمله شیرالات kwc
  • فندانسیون و سازه ای بسیار مستحکم
  • استخر و سونا و جکوزی ، سالن بیلیارد ، سالن بدنسازی
  • کارواش ،خشکشویی ، مهدکودک ، کافی شاپ
  • سالن بسکتبال و والیبال
  • لابی من و نگهبان 24 ساعته

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیقیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر
مطلب بعدیبرج ایزدیار

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید