برج های آسمان منطقه 22

0
1898
برجهای آسمان

برج های آسمان منطقه 22

برج های آسمان منطقه 22  که در ضلع شمال غربی دریاچه خلیج‌فارس در قالب 22 بلوک ساخته شده است، در ابتدا به‌دلیل مجاورت با شهرک شهید باقری، به فاز 2 شهرک شهید باقری می‌شناختند.

برج آسمان منطقه 22

برج های آسمان

تعداد طبقات هر برج این مجموعه حدود 20 طبقه است که در هر طبقه 6 واحد، با متراژ حدود 100 متر قرار گرفته است.

برج های آسمان منطقه 22 توسط تعاونی‌های مختلف سپاه جمهوری اسلامی ایران، ساخته شده‌اند که به تفکیک مورد بررسی قرار می‌دهیم:

برج‌های آسمان 1 تا 4

بلوک‌های 1 تا 4 این مجموعه با نام‌های آسمان 1، آسمان 2، آسمان 3، آسمان 4 توسط تعاونی قرارگاه مسکن سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها 19 طبقه هستند و ویوی کوه‌های البرز و دریاچه چیتگر را دارا می‌باشند؛ لابی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و مهدکودک از جمله امکاناتی هستند که برای رفاه ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند.

برج‌های آسمان 5 تا 8

بلوک‌های 5 تا 8 این مجموعه با نام‌های آسمان 5، آسمان 6، آسمان 7، آسمان 8 توسط تعاونی هوا فضا سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها 19 طبقه هستند و ویوی کوه‌های البرز را دارا می‌باشند؛ لابی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و مهدکودک از جمله امکاناتی هستند که برای رفاه ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند.

برج‌های آسمان 9 تا11

بلوک‌های 9 تا 11 این مجموعه با نام‌های آسمان 9، آسمان 10، آسمان 11 توسط تعاونی حفاظت سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها 19 طبقه با 114 واحد هستند و ویوی کوه‌های البرز را دارا می‌باشند؛ علاوه بر امکانات رفاهی، لوکس و مدرن بودن طراحی و ساخت این برج‌ها باعث شده تا نسبت به برج‌های دیگر متمایز باشند.

برج‌ آسمان 12

بلوک‌ 12 مجموعه با نام آسمان 12 تنها برجی است که توسط تعاونی مسکن مخابرات سپاه ساخته شده‌ است. این برج مانند دیگر برج‌های این مجموعه از ویو بسیار زیبا و امکانات رفاهی مانند سالن اجتماعات، سالن ورزشی و مهد کودک برخوردار است.

برج‌های آسمان 13 و 14

بلوک‌های 13 و 14 این مجموعه با نام‌های آسمان 13 و آسمان 14 توسط تعاونی مسکن بهداری سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها ویو کامل دریاچه چیتگر را دارا می‌باشند و مانند سایر برج‌ها از امکانات رفاهی همچون لابی من، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و مهد کودک، برخوردار هستند.

برج‌های آسمان 15 و 16

بلوک‌های 15 و 16 این مجموعه با نام‌های آسمان 15 و آسمان 16 توسط تعاونی مسکن لشکر 27 سپاه ساخته شده است. این برج ها، همانند برج‌های آسمان 9 و آسمان 11، جزو برج‌هایی به حساب می‌آیند که می‌توان آن‌ها را در زمره برج‌های لوکس این محدوده قرار داد؛ این برج‌ها نیز از امکانات رفاهی که برای دیگر برج ها تعریف شده است برخوردار هستند.

برج‌های آسمان 17 و 18

بلوک‌های 17 و 18 این مجموعه با نام‌های آسمان 17 و آسمان 18 توسط تعاونی قرارگاه مسکن سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها ویوی کوه‌های البرز را دارا می‌باشند؛ لابی، سالن اجتماعات، سالن ورزشی و مهدکودک از جمله امکاناتی هستند که برای رفاه ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند.

برج‌های آسمان 19 و 20

بلوک‌های 19 و 20 این مجموعه با نام‌های آسمان 19 و آسمان 20 توسط تعاونی مسکن بقیه الله سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها ویوی کوه‌های البرز را دارا می‌باشند؛ ساکنین و مالکین واحدهای این برج‌ها، پزشکان سپاه می‌باشند.

برج‌های آسمان 21 و 22

بلوک‌های 21 و 22 این مجموعه با نام‌های آسمان 21 و آسمان 22 توسط تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی سپاه ساخته شده‌ است. این برج‌ها از ویوی ابدی دریاچه چیتگر برخوردارند؛ این برج‌ها نیز از امکانات رفاهی که برای دیگر برج‌ها ذکر شد، برخوردار هستند.

برج های آسمان منطقه 22

دسترسی برج‌های آسمان

این برج‌ها به دلیل موقعیت مکانی که در آن قرار گرفته‌اند، دارای دسترسی‌های زیادی هستند که از دیگر مزیت‌های آن‌ها محسوب می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها دسترسی سریع و آسان به مجتمع تفریحی و گردشگری دریاچه چیتگر است؛ همچنین این محدوده به بزرگراه‌هایی همچون همت، حکیم و تهران-کرج دسترسی آسان دارد. زیرگذر دریاچه، یکی‌از پروژه‌های تازه احداث شده که دسترسی به شهرک شهید باقری و بزرگراه را بسیار سهولت بخشیده است نیز در مجاورت این برج‌ها در منطقه 22، قرار دارد.

موقعیت مکانی برج‌های آسمان

برج های آسمان منطقه 22 در منطقه ای قرار گرفته که آب و هوای بسیار دلپذیری داشته و از منظره های شهری و طبیعی زیبایی برخوردار است و می توان آن را به عنوان یکی از گزینه های بسیار خوب جهت سرمایه گذاری انتخاب کرد.

برج هواپیمایی آسمان

برج هواپیمایی آسمان که در بلوار کوهک و در منطقه 22 تهران قرار دارد، توسط تعاونی مسکن کارکنان هواپیمایی آسمان اجرا و ساخته شده است. برج آسمان که جزء برج‌های نوساز منطقه 22 به‌شمار می‌رود، در سال 96 تکمیل و تحویل اعضا این تعاونی گردیده است؛ لازم به ذکر است تمامی نقل و انتقالات این مجموعه در دفتر تعاونی انجام می‌گیرد.

این برج مدرن به صورت تک برج بوده و از طراحی و معماری بسیار خوبی بهره برده است، برج آسمان دارای 24 طبقه می باشد که 20 طبقه آن مسکونی است و دیگر طبقات برای پارکینگ و لابی برج در نظر گرفته شده است به‌طوری که این برج دارای 1 طبقه لابی و 3 طبقه پارکینگ می‌باشد. در طبقات مسکونی برج شاهد 6 واحد با تیپ‌های متفاوت هستیم.

به‌طوری که در هر طبقه، 2 واحد 80 متری، 2 واحد 100 متری و 2 واحد 120 متری تعریف شده که بسته به متراژ واحد، دارای 2 تا 3 اتاق خواب می‌باشند. واحدهای این مجموعه دارای جهت‌گیری شمالی و جنوبی هستند که به سبب این جهت گیری مناسب واحدهای جنوبی از چشم انداز زیبای پارک چنگلی چیتگر و واحدهای شمالی از ویو زیبای کوه‌های البرز برخوردار می‌باشند.

دسترسی برج های آسمان

برج آسمان در بلوار کوهک واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به راه‌های ارتباطی پایتخت از جمله بزرگراه‌های همت، حکیم و بزرگراه تهران – کرج دارد. ایستگاه مترو چیتگر نیز در نزدیکی این برج قرار گرفته و به‌راحتی در دسترس می باشد. علاوه بر راه‌های ارتباطی، مجتمع تجاری طوبی نیز به سبب نزدیکی به برج آسمان بر این دسترسی‌ها افزوده است و رفاه ساکنین را فراهم آورده است.

امکانات برج های آسمان

اکثر امکانات در این برج ها یکسان بوده که این امکانات در ادامه به شرح زیر میباشد:

  •  لابی شیک و زیبا و لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • مهد کودک
  • محوطه  اختصاصی شامل فضای سبز برای هر برج
  • سیستم مونیتورینگ
  • اعلام و اطفای حریق
  • سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی
  •  سامانه اتوبوسرانی در نزدیکی برجها
  • دسترسی 3 دقیقه ای  به نزدیکترین ایستگاه مترو

امکانات برج های آسمان

شهرک شهید باقری

شهرک مسکونی شهید باقری در مجاورت آبشار تهران و در شمال دریاچه چیتگر و همچنین غرب شهرک نمونه قرار دارد.این شهرک دارای 2 بافت قدیمی با آپارتمان های 4 و 6 طبقه بوده که فقط آپارتمان های 6 طبقه مجهز به آسانسور بوده و شامل 500 بلوک میشود و اما بافت جدید آن دارای برج های تازه تاسیس 12 تا 20 طبقه میباشد.که یکی از این مجموعه های جدید ساخته شده برج های سما میباشد.

این شهرک دارای دسترسی به بزرگراه های شهید خرازی و تهران کرج میباشد و همچنین در نزدیکی مجموعه هزار و یک شب و بازار بزرگ ایرانمال قرار دارد.

این شهرک به دلیل مجاورت به آبشار تهرن از آب و هوای مطلوبی برخوردار بوده که این شهرک را به یکی از شهرک های مناسب برای سکونت تبدیل کرده است.

شهرک شهید باقری

مجتمع مسکونی سما

این مجتمع مسکونی در شهرک شهید باقری شامل 12 برج 15 طبقه ای ( 13 طبقه مثبت مسکونی + 1 طبقه همکف به منظور لابی + 3 طبقه منفی به منظور پارکینگ و انباری ) به نام های C1 تا C12 توسط سپاه پاسداران ساخته شده است.

متراژ های واحد های این مجتمع مسکونی از 96 متر شروع شده و تا 137 متری به صورت 2 خوابه و 3 خوابه موجود میباشد و نقل و انتقال واحد ها در دفتر تعاونی صورت می گیرید.

از امکانات این مجتمع مسکونی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مکانات آموزشی
  • مجتمع تجاری
  • لابی مجلل
  • فضای سبز
  • مسجد

مجتمع مسکونی سما

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج بین المللی تهران
مطلب بعدیپروژه نیروی هوایی ارتش

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید