برج های پامچال

2
2296
برج پامچال

برج های پامچال

برج‌ های پامچال در شهرک چیتگر ارتش(شهرک امام رضا)؛ پهنه A چیتگر، منطقه 22 غرب تهران واقع شده است، پروژه پامچال از 11 بلوک تشکیل شده و به علت گستردگی پروژه و تعداد بالای برج‌های آن، تعاونی‌های متفاوت در مدیریت برج‌های پامچال دخیل هستند.

پروژه مسکونی پامچال

موقعیت برج‌های پامچال

برج‌های پامچال در پهنه A شهرک چیتگر ارتش پهنه ای خوش ساخت با محیطی آرام و با آب و هوای خوش قرار گرفته است.
دریاچه چیتگر در شرق، باغ ملی گیاهشناسی در جنوب و آبشار تهران در شمال شرقی پروژه پامچال شهرک چیتگر قرار گرفته است.
موقعیت برج‌های پامچال نسبت به اتوبان‌های حکیم و همت که شمال و جنوب پروژه را دربرمی‌گیرند عامل دسترسی آسان به بسیاری از شریان‌های اصلی شهر و همچنین پایانه ی تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ایستگاه مترو است.

موقعیت برج پامچال

6 برج پامچال توسط تعاونی مسکن بنیاد تعاون کل ارتش جمهوری اسلامی ایران(بتاجا) همراه با شرکت بنیان توسعه و عمران و هادی؛ برج 7 و 8 پامچال توسط تعاونی مسکن خلبانان نیروی هوایی ارتش و برج 9 و 10 پامچال توسط تعاونی مسکن سازمان قضایی ساخته و مدیریت شده است. در ادامه به اختصار به این تعاونی ها و رزومه های آنها میپردازیم.

تعاونی خلبانان نیروی هوایی ارتش

این تعاونی پروژه های 2H  در پهنه C  و برج خلبانان در پهنه  A شهرک چیتگر را در کارنامه خود دارد.

برج 2قلوی H2  با طراحی و معماری منحصر به فرد خود در پهنه C چیتگر در بلوار پژوهش مستقر شده است. متراژ واحد های این برج 29 طبقه بسته به نیاز اعضا از 75متر تا 190 متر طراحی شده است.این پروژه در مرحله نازک کاری بوده و حفره ی دیده شده در وسط برج به منظور نورگیر بودن تمامی واحد ها تعبیه شده است.

برج اچ 2 نیرو هوایی ارتش

برج خلبانان یکی دیگر از پروژه های این تعاونی میباشد که با نام پامچال 8 نیز شناخته شده است که در ادامه این مقاله به بررسی آن پرداخته ایم.

شرکت بنیان توسعه و عمران هادی

این تعاونی که وابسته به تعاونی مسکن بنیاد تعاون کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) میباشد ساخت پهنه B شهرک چیتگر امام رضا را را بر عهده دارد که قبل از آن ساخت  پهنه A را به اتمام رسانده و تحویل اعضا گردیده است.

 تعاونی مسکن سازمان قضایی

این تعاونی در تاریخ 1362/4/25 تاسیس گردیده است که ساخت برج های قوه قضاییه  در پهنه C شهرک چیتگر را در رزومه خود دارد. این برج ها واقع در جوار بزرگراه شهید همدانی به مجتمع مسکونی سازمان قضایی شناخته میشود.بلوک های این مجنمع 20 طبقه بوده که هر طبقه 8 واحدی و یا  9 واحدی میباشند.

امکانات برج‌های پامچال:

تمام 11 برج پروژه پامچال از امکانات یکسان برخوردارند که به شرح زیر است:

  • سالن ورزشی فول امکانات
  • هلی پد
  • آنتن مرکزی برج
  • ماهواره مرکزی
  • ۴دستگاه آسانسور نفربر و باربر
  • برق اضطراری
  • سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی
  • سالن اجتماعات بزرگ
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • فروشگاه های مارکتی(هایپر مارکت و میوه)

همچنین نمای تمام برج‌ها از سرامیک درجه 1 پرسلان طراحی شده است.

لابی پامچال

شارژ ماهانه برج های پامچال

مبلغ شارژ دریافتی ماهانه از واحد ها بابت لابی من، نگهبانی، آب و برق مصرفی، نگهداری آسانسور، نگهداری تاسیسات و موتورخانه، سرایداری و فضای سبز محوطه اختصاصی برج ها هزینه میشود.

برج های پامچال

برج‌های 7 تا 11 همچنان در حال ساخت و نزدیک به اتمام هستند، در ادامه مقاله خانه دان به معرفی برج‌های 1 تا 6 پامچال می‌پردازیم:

برج پامچال 1

این برج 19 طبقه‌ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر در طبقات منفی کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند.

در هر طبقه از برج پامچال 1، 10 واحد که تقریبا تمامی واحد ها به یک صورت طراحی شده اند، و جمعا 190 واحد با متراژ‌های 69 تا 161 متری تعبیه شده است. دیوارها و پارتیشن‌های پامچال 1 از شرکت کناف ایران تهیه شده است که آشپزخانه، آسانسور و راهرو‌های برج از کناف ضدحریق و سروریس‌های بهداشتی و حمام از کناف ضد رطوبت استفاده شده است.در لابی این برج نیز دستگاه خودپرداز بانک پارسیان وجود دارد.

پامچال 1 در سال 1392 تکمیل شده است.

جهت گیری برج پامچال 1

جهت بخشی از واحد ها به سمت غرب و بخشی دیگر به سمت شمال میباشد، و تعدادی نیز چشم انداز به سمت محوطه فضای سبز اختصاصی برج را دارا میباشند.

برج های پامچال

برج پامچال 2

این برج 16 طبقه ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که پارکینگ پامچال 1 و 2 مشترک هستند و طراحی 2برج بگونه ایست که طبقات یک در میان به یکدیگر وصل میباشند اما تنها راه ارتباطی آنها پارکینگ مشترک آنهاست.

در هر طبقه از برج پامچال 2، 8 واحد و جمعا 128 واحد با متراژ‌های 92 تا 218 متری تعبیه شده است که واحدهای 218 متری به صورت 4 خوابه با بالکن شیک و بزرگ و واحدهای 131 متری با بالکن 70 متری بسیار زیبا طراحی و ساخته شده اند.

پامچال 2 نیز همراه پامچال 1 در سال 1392 تکمیل شد.

برج پامچال2

برج پامچال 3

این برج 19 طبقه ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند، و همچنین خانه سرایداری این بلوک نیز در طبقه منفی یک قرار گرفته است. لازم به ذکر است که پارکینگ پامچال 3 و 4 مشترک هستند.

در هر طبقه از برج پامچال 3، 9 واحد و جمعا 171 واحد با متراژ‌های 80 تا 168 متری تعبیه شده است.

جهت گیری برج پامچال 3

واحد‌های به سمت غرب پامچال 3 از چشم انداز باغ گیاهشناسی و تعدادی از چشم انداز فضای سبز داخل برج برخوردار هستند و واحد های107 متری نیز جنوبی میباشند.واحد های 92 متری 2نبش بوده و نورگیری بهتری نسبت به دیگر واحد ها دارا میباشند و همچنین واحد های 110 متری نیز داراری چشم انداز زیبا و نقشه عالی میباشند.

پامچال 3 در سال 1396 تکمیل شد.

برج پامچال 4

این برج 16 طبقه ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند. لازم به ذکر است که پارکینگ پامچال 3 و 4 مشترک هستند.

در هر طبقه از برج پامچال 4، 4 واحد و جمعا 64 واحد با متراژ‌های 113 تا 151 متری تعبیه شده است.

پامچال 4 در سال 1396 تکمیل شد.

برج پامچال 5

این برج 19 طبقه ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند. در هر طبقه از برج پامچال 5، 10 واحد و جمعا 190 واحد با متراژ‌های 75 تا 115 متری تعبیه شده است.

پامچال 5 در سال 1395 تکمیل شد.

برج پامچال 6

این برج 19 طبقه ای است همراه با یک طبقه لابی مجلل و 3 طبقه پارکینگ زیرزمین؛ انباری‌ها با متراژهای 4 تا 12 متر کنار پارکینگ هر واحد قرار گرفته اند. در هر طبقه از برج پامچال 6، 10 واحد و جمعا 190 واحد با متراژ‌های 75 تا 115 متری تعبیه شده است. پارکینگ‌های پامچال 5 و 6 مشترک هستند.

پامچال 6 در سال 1395 تکمیل شد.

برج پامچال 6

برج پامچال 8 (برج خلبانان)

هشتمین برج این پروژه که به پروژه خلبانان چیتگر نیز شناخته می‌شود متعلق به تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش است.

برج خلبانان 39 طبقه ای است که 34 طبقه آن به مسکونی و 5 طبقه به پارکینگ و لابی اختصاص داده شده است. در دو طبقه آخر برج 4 واحد با متراژهای بیشتر نسبت به واحدهای دیگر به شکل 3 خواب و مابقی طبقات در هر طبقه 8 واحد با متراژهای 99 تا 160 متری به صورت 3 خواب تعبیه شده است.

برج های پامچال در یک نگاه

برج های پامچال شهرک چیتگر در یک نگاه

برج های ارکیده

برج های ارکیده در پهنه A در قالب 11 بلوک در کنار برج های پامچال در شهرک چیتگر امام رضا قرار دارند. برج های ارکیده نیز از نظر تیپ واحدی شبیه برج های پامچال میباشد. 5 بلوک ار این برج ها توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل ارتش جمهوری اسلامی ایران (بتاجا) و شرکت نبرد پی با شراکت بتاجا در حال ساخت ارکیده ها‌ی ۲-۳-۴-۵-۶-۷ می‌باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیشهرک آتی شهر
مطلب بعدیچیتگر تهران

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید