خرید خانه در منطقه 22

0
2852
خانه در منطقه 22

خرید خانه در منطقه 22

با توجه به پیشرفت امکانات تفریحی و گردشگری و رفاهی روزافزون منطقه 22، به‌دلیل وسعت از مهم‌ترین بخش‌های سرمایه‌گذاری در کشور می‌باشد. علاوه بر ارگان‌های دولتی که سرمایه‌گذاری‌های بسیار بزرگی در منطقه 22 کرده‌اند، بخش خصوصی در حال احداث برج های مسکونی و تجاری بسیاری می باشد.

به‌دلیل آینده‌ی درخشان منطقه 22، بسیاری با فروش ملک خود در دیگر مناطق تهران، اقدام به خرید خانه در منطقه 22 می‌کنند؛ با توجه به پیش‌بینی کارشناسان بخش مسکن سودآوری خرید آپارتمان دریاچه چیتگر نسبت به سایر مناطق، از رشد چند برابری برخوردار خواهد بود ازین‌رو خانه‌های پیش ‌فروش منطقه 22 در اولویت سرمایه گذاران بخش مسکن قرار گرفته‌اند.

خرید خانه در منطقه 22

پیش‌فروش منطقه 22

پیش خرید کردن آپارتمان یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه ملک است، ممکن است با دیدن برج‌های منطقه 22 به این فکر کرده باشید که چطور می‌توانید واحد یا واحدهایی خریداری کنید؛  توجه داشته باشید که اکثر برج های ساخته شده منطقه 22 زیر نظر شرکت های تعاونی مسکن ساخته شده اند؛ با پیش خرید آپارتمان دریاچه چیتگر از تعاونی‌های معتبر هم در سودی که تورم احتمالی ملک در منطقه 22 ممکن است داشته باشد سهیم هستید و هم ملک شما در تاریخ مقرر تحویل، نوساز خواهد بود.

منطقه 22 به‌عنوان یکی از قطب‌های گردشگری تهران با دارا بودن انواع پروژه‌های تفریحی و تجاری و … پتانسیل بالایی جهت رشد و تبدیل شدن به یکی از قطب‌های لاکچری تهران را دارد.

خرید خانه در منطقه 22

پیش فروش خانه در منطقه 22

پیش‌فروش آپارتمان درحال ساخت در منطقه 22 به 3 دسته تقسیم می‌شود:

  1. خرید سهام در منطقه 22
  2. خرید امتیاز
  3. برج‌های شخصی ساز

 خرید سهام در منطقه 22

بعضی از برج‌های درحال ساخت منطقه 22 به شکل متری یا فروش سهام واگذار می‌شوند؛ برخی تعاونی‌ها به دلیل تعداد زیاد اعضا و اینکه نمی‌توانند همه‌ی اعضا خود را در یک پروژه جا دهند، پروژه را به صورت متری به فروش می رسانند.

این نوع خرید سهام ویژه کسانی است که یا توانایی مالی بالایی ندارند یا قصد سرمایه‌گذاری با بودجه کم را دارند تا از این طریق بتوانند نسبت به مقدار سرمایه خود از ارزش افزوده پروژه بهره ببرند؛ مثال خرید سهام در منطقه 22، پروژه ترنج در کوهک است که در موعد مقرر تحویل اعضا گردید و ارزش افزوده بسیار زیادی برای اعضا داشت.

خرید امتیاز منطقه 22

تعاونی ها به هنگام تاسیس شرکت به شکل رایگان اعضا می پذیرند و حق عضویت در تعاونی با نام امتیاز شناخته می شود، اعضا مبالغ اعلام شده از طرف تعاونی را واریز می‌کنند، بسته به خوش‌حسابی اعضا در واریز مبالغ اعلام شده از طرف تعاونی امتیاز آن‌ها رتبه‌بندی می‌شود؛ پرداخت به موقع اقساط و رتبه بالای اعضای تعاونی مزایایی از جمله داشتن اولویت برای انتخاب واحد های بالاتر را دارد. برای خرید امتیاز منطقه 22 و سرمایه گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز باید امتیاز شخصی را که از قبل عضو این تعاونی بوده است را خریداری نمایید تا جایگزین آن شخص در پروژه شود.

منطقه 22

برج‌های شخصی ساز منطقه 22

بعضی از شرکت های خصوصی عمرانی برج هایی به مراتب با کیفیت بالاتراز تعاونی ها احداث می کنند و گاهی اوقات این پروژه ها را به شکل پیش فروش واگذار می نمایند.

پیش‌فروش برج‌های شخصی ساز منطقه 22  با شرایط بهتری خواهد بود زیرا در پروژه‌های شخصی‌ساز طبقه و واحد مشخص می‌باشد، همچنین برج‌های شخصی ساز طراحی زیباتر، متریال بهتر و امکانات بیش‌تری نظیر استخر، سونا، جکوزی، لابی مجلل، سالن بیلیارد و … نیز دارند و بسیار لوکس ساخته می‌شوند و قیمت بالاتری دارند. در این پروژه‌ها شرایط پرداخت بستگی به پیشرفت برج‌ها دارد و متقاضیان مستقیم از شخص یا شرکت سازنده واحد را خریداری کرده و پرداختی به عنوان امتیاز ندارند.

در ادامه به معرفی کوتاه برخی از این پروژه ها میپردازیم:

برج مروارید خیام

پروژه مروارید خیام(بلوک F9) یکی دیگر از برج های شخصی ساز منطقه 22 می باشد که توسط مهندس لالوی یکی از سازندگان بنام و خوش سابقه منطقه در حال اجرا می باشد. این برج در زمینی به وسعت 7600 مترمربع در شهرک مرواریدشهر در انتهای بزرگراه همت به سمت غرب قرار داشته و در منطقه بسیار ایده آل و مدرن به لحاظ سکونت و سرمایه گذاری قرار گرفته است. مروارید خیام که از دسترسی بسیار خوبی نیز بهره می برد، شامل یک برج 25 طبقه می باشد که در هر طبقه این برج 7 واحد مسکونی با متراژ متوسط 100 متر تعریف شده است.

یکی از پروژه های لوکس شخصی ساز مسکونی مروارید خیام یا بلوک F9 واقع در منطقه 22 تهران، انتهای همت به سمت غرب، شهرک مرواریدشهر میباشد که توسط شرکت خیام یکی از سازندگان به نام و قدیمی منطقه 22 در حال ساخت می باشد.

از نمونه رزومه سازنده در منطقه می توان به مجموعه برج‌های مسکونی خیام و مجتمع تجاری خیام واقع در ضلع جنوبی میدان ساحل، برج‌های هانا واقع در تقاطع بلوار امیرکبیر و بلوار کاج و همینطور مجتمع بزرگ تجاری اداری گلستان خیام واقع در ضلع شرقی دریاچه اشاره کرد.

برج مروارید خیام در غالب یک برج 25 طبقه در زمینی به مساحت 7600 متر مربع بنا می شود هر طبقه 7 واحد مسکونی در متراژ میانگین 100 متری می باشد.

امکانات برج مروارید خیام
  • لابی مجلل
  •  سالن اجتماعات چند منظوره
  •  باشگاه ورزشی
  • سیستم اعلام و اطفاء حریق

    مروارید خیام

برج کادوس

برج کادوس در بلوار کوهک یکی دیگر برج های شخصی ساز و لوکس منطقه22 به حساب می‌آید.این برج در قالب 25 طبقه که 2 طبقه آن اداری،3طبقه منفی پارکینگ، طبقه همکف لابی با ارتفاع سقف 6متری و دیگر امکانات بی نظیر شامل کتابخانه، سالن انتظار و دیگر طبقات مسکونی میباشند و در بام برج روف گاردن نیز تعبیه شده است.

تیپ واحد های مسکونی برج لوکس کادوس به شکل زیر میباشد:

  • واحد های 110 متری در طبقات 3 تا 5 و دارای بالکن گوشه
  • واحد های 110 متری در طبقات 6 تا 21 دارای 2 خواب، 2 سرویس بهداشتی، پنجره های قدی نورگیر
  • واحد های 140 متری شمالی و جنوبی در طبقات 3 تا 21 دارای آشپزخونه بزرگ، سالن ال شکل، پنجره های قدی نورگیر
  • واحد های 180 متری جنوبی در طبقات 16 تا 21 دارای آشپزخونه بزرگ، سالن ال شکل، پنجره های قدی نورگیر، 3خوابه و یک خواب مستر،2 بالکن در 2 وجه واحد
مشخصات برج
  • اسکلت فلزی همراه با دیوار برشی بتنی (هسته مرکزی بتنی)
  • سقف های عرشه فولادی
  • سیستم سرمایشی چیلر و فنکوئل
  • سیستم گرمایشی موتورخانه مرکزی و فنکوئل
  • هراتاق و یا سالن دارای فنکوئل مستقل بوده که این امر امکان کنترل دما را به صورت مجزا برای هر اتاق فراهم میسازد
  • دو دستگاه آسانسور 10 نفره و یک دستگاه آسانسور 16 نفره (باری) جهت واحدهای مسکونی
  • یک دستگاه آسانسور 6 نفره جهت واحدهای اداری
  • تجهیزات آتش نشانی و ایمنی شامل شبکه اعلام و اطفای حریق، مخازن ذخیره آب و سیستم های هوشمند خودکار
  • شوتینگ مرکزی زباله که در هر طبقه قابل دسترس میباشد
  • سیستم برق اضطراری جهت تاسیسات، آسانسورها، پارکینگها و فضاهای عمومی
  • سیستم های کنترلی و مخابراتی شامل آنتن مرکزی تلویزیون، ماهواره، آیفون تصویری و دوربین های مداربسته
  • دیوارها از بلوک های لیکا که عایق حرارتی و صوتی میباشند
  • درب ورودی واحدها از نوع ضد سرقت و درب های داخلی از جنس چوب
  • پنجره های دوجداره با فریم آلومینیوم
  • استفاده از تلفیق سنگ و سیمان شسته در نمای برج
امکانات
  • سالن ورزشی
  • سونا و جکوزی
  • سالن بازی
  • بام سبز
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مرکزی
  • سیستم اعلان و اطفا حریق
برج شخصی ساز کادوس

برج های آبشار

پروژه شخصی ساز آبشار با سرایه گذاری بانک مسکن در قالب 5 برج 21 طبقه(3 طبقه منفی، یک طبقه همکف و 17 طبقه مسکونی) در مجموع 11 بلوک در زمینی به مساحت 169هزار مترمربع در ضلع شمالی اتوبان شهید خرازی در حال ساخت میباشد

این مجموعه در مجموع شامل 731 واحد مسکونی  در متراژ های 90 تا 130 متری  2 و 3 خواب طراحی شده است.بلوک های این پروژه با 2 تیپ پیش بینی شده است که چهار بلوک در زمینی جنوبی برای هر طبقه 8 واحد و قطعه شمالی برای هر طبقه 11 واحد پیش بینی شده است که 4 واحد 3خوابه و مابقی 2خوابه خاهند بود و دارای چشم انداز ابدی کوه میباشند.

این پروژه با 5 برج در قالب 11 بلوک به نام شهرک آبشار نیز شناخته میشود که درب اصلی آن در ضلع جنوبی میدان خرم آباد قرار دارد. این شهرک به دلیل نزدیکی به مراکز تجاری تفریحی رزمال ایرانمال و همچنین هم جواری با بیمارستان فوق تخصصی تریتا از رشد قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

پروژه آبشار چیتگر

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیپروژه نیروی هوایی ارتش
مطلب بعدیمسکن مهر کرج

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید