بهترین فاز پردیس

0
2698
بهترین فاز پردیس

بهترین فاز پردیس

شهر جدید پردیس دارای 12 فاز است که فازهای 1، 2، 3، 4، 5، 8 و 11 مسکونی بوده و فاز 6 با هدف آموزشی ساخته شده است که پارک فناوری پردیس و دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور واحد پردیس جزو این فاز هستند. فاز 7 یکی دیگر از فازهای پردیس با کارگاه‌های صنعتی است که فاز صنعتی به‌حساب می‌آید.

بهترین فاز پردیس

فاز یک پردیس کجاست

فاز یک پردیس قدیمی‌ترین فاز شهر پردیس است که بین فاز 2 و فاز 3 قرار گرفته و از نظر موقعیت مکانی نسبت به فازهای دیگر بهتر است؛ این فاز مسکونی آپارتمان‌ها و خانه‌های ویلایی را شامل می شود که به‌دلیل تراکم متعادل جمعیت، امکانات رفاهی، مراکز تفریحی و فرهنگی، مجتمع‌های تجاری و مراکز درمانی، قیمت آپارتمان در فاز 1 پردیس نسبت به سایر فازها بالاتر است.

فاز 2 پردیس

فاز دو پردیس شبیه به فاز 1 است و شامل ساختمان‌های ویلایی و آپارتمانی است؛ این فاز مانند فاز یک، یکی از بهترین فازهای پردیس برای سرمایه‌گذاری و سکونت است. وجود مراکز خرید بسیار خوب و همچنین دو درمانگاه مجهز کوثر و مهرجرد در محله‌های فاز 2 پردیس باعث شده است که قیمت آپارتمان در فاز 2 پردیس، نسبت به فازهای هم‌رده بالاتر باشد.

فاز یک و دو پردیس که قدیمی‌ترین فازهای شهر پردیس می‌باشند بهترین فازهای پردیس جهت سکونت، اجاره‌نشینی و سرمایه‌گذاری هستند. اجاره آپارتمان در پردیس فاز 2 یک انتخاب بسیار خوب برای افرادی است که بودجه کافی ندارند و ویلا در پردیس فاز 2 گزینه بسیار مناسبی است برای افرادی که به‌دنبال آرامش از پایتخت نقل مکان کرده‌اند.

فاز 2 شهر پردیس

پردیس فاز 3

فاز 3 پردیس یکی دیگر از منطقه‌های این شهر است که دارای آپارتمان با متراژهای بالا می‌باشد؛ از ویژگی‌های این فاز می‌توان به مجتمع‌های تجاری و دسترسی عالی به حمل و نقل عمومی و خیابان‌های اصلی اشاره کرد همچنین خیابان معلم فاز 3 پردیس از خیابان‌های مهم این شهر است در این فاز قرار گرفته است.

فاز 3 شهر پردیس

قیمت آپارتمان فاز 3 پردیس متفاوت است؛ دسته اول، آپارتمان‌های مسکن مهر و دسته دوم، آپارتمان‌های شخصی‌ساز هستند. قیمت خانه در پردیس تهران فاز 3 که به‌صورت شخصی‌ ساخته شده‌اند بالاتر از قیمت آپارتمان مسکن مهر در پردیس فاز 3 است. به‌دلیل پایین‌تر بودن قیمت خانه‌های فاز سه نسبت به فاز یک و دو، برای افرادی که بودجه کافی ندارند، اجاره آپارتمان در پردیس فاز 3 انتخاب مناسبی می‌باشد.

عکس زیر نقشه پردیس فاز 3 را نشان می‌دهد:

نقشه فاز 3 پردیس

فاز 4 پردیس

به‌دلیل بافت مسکونی فاز 4 شهر پردیس، مراکز و مجتمع‌های غیر مسکونی در این محل مشاهده نمی‌شود؛ این فاز مانند فاز 1، 2 و3 از خانه ویلایی و آپارتمان تشکیل شده است. بیمارستان بزرگ شفا از مزیت‌های این فاز محسوب می‌شود و به‌دلیل امکانات رفاهی خوب در فاز چهار، می‌توان لقب بهترین فاز شهر پردیس را به آن اختصاص داد.

به‌دلیل متراژ بالای واحدها، قیمت خانه ویلایی در فاز 4 پردیس نسبتا بالا می‌باشد و چنانچه خواهان خانه‌هایی با زیربنای زیاد هستید، فاز 1 و 4 گزینه مناسبی می‌باشد. به‌همین جهت اجاره و فروش آپارتمان در فاز 4 پردیس مورد توجه سرمایه‌گذاران و صاحبان ملک قرار گرفته است.

عکس زیر نقشه فاز 4 پردیس را نشان می‌دهد:

نقشه فاز 4 پردیس

محله‌های تازه تاسیس شهر پردیس

محله های تازه تاسیس منطقه پردیس که از قیمت پایین تری نسبت به دیگر فاز ها برخوردار میباشند فاز های 8 و 11 بوده و همچنین فازهای 5 و 9 نیز در حال احداث میباشند. این مناطق فرصت مناسبی برای سرمایه گذاری و همچنین صاحبخانه کردن افراد میباشد.

بهترین مناطق شهر پردیس

در شهر پردیس بسته به سلایق افراد خانه های ویلایی،مسکن مهر و آپارتمان با قیمت و امکانات مختلف وجود دارد. اگر قصد شم سکونت در شهر پردیس میباشد فاز های قدیمی این شهر به سبب امکانات بیشتر مناسب میباشند. به طوری که فاز یک هم از نظر موقعیت قرارگیری و امکاناتش بهترین فاز این شهر به حساب می‌آید.

اگر به دنبال خانه با متراژ بالا میباشید فاز 3 این ویژگی را برای شما فراهم آورده است. فاز 11 که توسط مهندسین ترکیه ساخته شده است هنو از نظر زیرساخت های شهری امکانات مناسب برای سکونت را دارا نمیباشد.اما اگر به دنبال صاحبخانه شدن با در دست داشتن مقدار اندک پول هستید شهر پردیس منطقه ای مناسب میباشد که از برای هر نوع سلیقه ای موردی برای معرفی دارد.

محدودۀ شهر پردیس

شهر جدید پردیس از سمت شمال به رشته کوه های البرز، از جنوب به روستای کرشت، از سمت غرب به جاجرود و از سمت شرق به شهر بومهن محدود میشود. پردیس که در فاصله ای نه چندان دور از شهر تهران واقع شده است تاثیر به سزایی در کنترل جمعیت پایتخت داشته چرا که به دلیل ارزان تر بودن قیمت مسکن، اب و هوای مناسب و همچنین امکانات رو به رشدش درصدی از ساکنین پایتخت را به سمت خوب جذب کرده است.

 بهترین فاز ها

اگر به دنبال سکونت در شهر جدید پردیس میباشید فاز یک مناسب ترین فاز میباشد به این علت که قدیمی ترین فاز بوده و از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار میباشد از مزایای این فاز آبادانی بالا ، امکانات رفاهی و شهری بیشتر، وجود واحدهای با متراژهای مختلف برای هر سلیقه ای ، واحدها سند دار زیاد (سند رسمی)، دسترسی و حمل و نقل عمومی خوب، تنوع انواع ساختمان ( ویلایی، آپارتمان، مجتمع  مسکونی) و امنیت بالا میباشد.فاز 2 نیز این امکانات فاز 1 برخوردار میباشد اما به خاطر بافت جدید شهری خود از فاز های لوکس نشین پردیس به حساب می‌آید.

دسترسی و امکانات پردیس

راه های دسترسی به فاز های پردیس به شرح زیر میباشد:

  1. بزرگراه ها
  • مسیر اول

طول ۴۸ کیلومتر، ۵۶ دقیقه زمان

خیابان امام خمینی (ره)، خیابان امیر‌کبیر، خیابان ری، بزرگراه محلاتی، بزرگراه بسیج، بزرگراه یاسینی، جاده دماوند، آزادراه شهید قاسم سلیمانی.

  • مسیر دوم

طول ۵۵ کیلومتر، ۵۶ دقیقه زمان

خیابان کارگر جنوبی، خیابان امام خمینی رحمت الله، تونل توحید، تونل توحید-بزرگراه چمران، بزرگراه چمران، بزرگراه شهید همت، بزرگراه زین الدین، بزرگراه یاسینی، آزادراه شهید قاسم سلیمانی.

  • مسیر سوم

طول ۵۱ کیلومتر، ۴۸ دقیقه زمان

خیابان امام خمینی (ره)، خیابان امیر‌کبیر، خیابان ابن سینا ، خیابان سپاه ، خیابان بابا خانلو(سرباز)، بزرگراه صیاد شیرازی، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، آزادراه شهید قاسم سلیمانی.

2. وسایل نقلیه عمومی

  • مترو تهران-پردیس به طول ۲۴ کیلومتر که در ادامه خط ۲ مترو تهران است که هم اکنون ایستگاه فرهنگسرای اشراق تهرانپارس در انتهای آن قرار دارد. از طول خط ۲۴ کیلومتری مترو تهران-پردیس، ۹ کیلومتر آن تونل است، این تونل دو قلو بوده و لازم است ۱۸ کیلومتر حفاری انجام گیرد. و از چهارراه تهران‌پارس و نوبنیاد می‌توان با تاکسی و اتوبوس به این شهر رفت‌ و آمد کرد.
  • قطار برقی پردیس به ‌شهر تهران از جنوب فاز ٣ شهر جدید پردیس، پس از طی حدود ۴ کیلومتر به ایستگاه میانی در شمال تقاطع دره بهشتفاز 8 می رسد و با طی ٢٠ کیلومتر دیگر به ایستگاه پایانه جدید شرق در انتهای خط ٢ مترو ‌شهر تهران متصل  می‌شود. (لازم به ذکر است، مترو تهران-پردیس هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.)

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه های منطقه 22 تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید