برج های لوکس تهران

0
2136
برج لوکس تهران

برج های لوکس تهران

برج های لوکس تهران در کنار زیبایی و معماری باشکوهی که دارند، از بروزترین امکانات و تجهیزات برخوردار هستند که موجب شده تا افراد بسیاری که خواهان زندگی لوکس و بی‌دغدغه‌ای هستند، به این ساختمان‌ها جذب شده و آنها را برای سکونت برگزینند؛ بیشتر این برج ها به لحاظ متراژ، از متراژ بسیار بالایی برخوردار هستند و به دلیل دیزاین اصولی ساختمان، این برج ها نورگیری بسیار عالی و دکوراسیون شیکی دارند.

آشنایی با برج‌های معروف تهران خالی از لطف نبوده و می‌تواند علاوه بر آگاهی دررابطه با  اطلاعات کامل برج‌ها، از نظر دید بصری برای بسیاری از افراد جذاب بوده و قابل توجه باشد؛ دراین تحقیق بامعرفی برج در تهران اطلاعاتی مفید درخصوص امکانات و مشخصات این برج‌ها ارائه داده‌ایم.

برج های لوکس تهران

برج چناران تهران

یکی از شیک ترین برج های کشور برج چناران پالاس رزیدنس بوده که زیر نظر معماران به نام پایتخت، فرزاد دلیری و امید غلامپور طراحی شده است. این برج در خیابان فرشته شمال تهران قرار دارد.

برج چناران رزیدنس

امکانات و معماری بسیار خوب برج چناران پارک باعث شده تا یکی‌از مدرن ترین مجتمع‌های ایران به شمار رود. این برج لوکس که لقب مجلل‌ترین و گران‌ترین مجتمع ایران را دارد از طراحی و معماری بی‌نظیر و چشم‌نوازی بهره برده است و آخرین و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا به زیباترین شکل ممکن در کنار یکدیگر قرار گرفته و به‌هم پیوند خورده‌اند.

برج چناران رزیدنس

در اطراف برج لوکس چناران ما شاهد آبشارها و نهر های آبی بسیار زیبایی هستیم.

برج بین المللی تهران

بلندترین برج مسکونی ایران برج بین المللی تهران می باشد که به ارتفاع 162 متر بوده و 56 طبقه دارد، این برج در بین بزرگراه های حکیم غرب، کردستان، شیخ بهایی و محله امیرآباد قرار گرفته است؛ این امر باعث شده است تا دسترسی این برج به تمام نقاط تهران سهل و ممکن باشد. برج تهران توسط شرکت بین المللی توسعه ساختمان (سهامی عام) ساخته شده است.

این برج لوکس با سازه‌ای متشکل از سه بال با زیربنای تقریبی 220،000 مترمربع در زمینی به مساحت 28000 مترمربع ساخته شده است که بال A به سمت شمال، بال B به سمت شرق، و بال C به سمت غرب می‌باشند که هر بال چشم‌انداز متفاوتی دارد. سازه برج بین المللی تهران که از استحکام خوبی برخوردار بوده و از دیوارهای بتونی مسلح فرعی و اصلی و سقف‌هایی به‌صورت دال بتونی ساخته شده است.

برج بین المللی تهران

از امکانات برج بین المللی تهران می‌توان به سیستم کنترل هوشمند در این برج شامل شبکه کامپیوتری داخلی ساختمان، مدیریت انرژی مصرفی، کنترل دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه، سیستم اعلام و اطفاء حریق، کنترل سیستم آنتن مرکزی تلویزیون و کنترل ترافیک آسانسور اشاره کرد که عواملی هستند که در قیمت برج بین المللی تهران تاثیرگذار می‌باشند.

برج بین المللی تهران

برج آلتون کورت نیاوران

برج آلتون کورت با متراژ 27000 مترمربع یکی از لوکس ترین و مدرن ترین برج های پایتخت بوده و در منطقه نیاوران قرار دارد. این برج زیبا و بی‌نظیر که از کیفیت بالای ساخت و معماری برجسته‌ای برخوردار است توسط مهندس منصور وکیلی طراحی و ایده‌پردازی شده است؛ برج آلتون با تمام ظرافت هایی که در ساخت آن به کار برده شده، زیر نظر آقای هورآذر رهبری شده و به مرحله اجرا رسیده است. کیفیت بالای مجتمع آلتون کورت نیاوران باعث شده تا در کنار برج های درجه یکی همچون چناران پارک رزیدنس و رولکس فرمانیه قرار بگیرد.

برج آلتون کورت

در بخش اعظم ساختمان سنگ هایی با کنتراست رنگ بالا در کنار هم به کار برده شده که طرح فوق العاده‌ای را برای این برج رقم زده است، می‌توان به زیبایی و حرفه‌ای بودن طرح و طراحان آن پی برد. علاوه براین طراحی دکوراسیون و استفاده از رنگ‌های کلاسیک در کنار معماری چشم نواز این برج مجوعه‌ای کامل از یک خانه لاکچری و مدرن می‌باشد.

یکی از مهمترین امکانات برج آلتون کورت نیاوران مقاومت ساختمان در برابر زلزله 5/8 ریشتری اشاره کرد که بالاترین مقاومت، در سطح جهانی در برابر زلزله به‌شمار می‌رود و این امر به سبب استفاده از سازه پیچ و مهره ای و بتن می باشد.

برج روما رزیدنس کامرانیه

یکی از لوکس‌ترین برج‌های کشور، برج روما رزیدنس است که در شمال تهران و در خیابان کامرانیه شمالی قرار گرفته است.  برج مجلل روما رزیدنس کامرانیه توسط فرزاد دلیری یکی از معماران برجسته و به‌نام کشور ساخته شده است که به سبب طراحی متفاوت پلان ساختمان بیش‌ترین بهره‌گیری از نور طبیعی روز را دارد. ناگفته نماند این برج به شکل صلیبی طراحی شده و همین امر موجب شده تا برج از نورگیری بسیار بالایی برخوردار باشد. واحد های این مجموعه در بخش مال غربی و جنوب غربی ساختمان مشابه یکدیگر طراحی شده اند. بعلاوه این برج از امکانات بسیار خوبی برای یک زندگی لوکس برخوردار است.

برج روما کامرانیه

برج رولکس فرمانیه

برج رولکس فرمانیه از برج های مدرن پایتخت بوده و به خاطر همجواری با گالری ساعت رولکس به همین نام، نامگذاری شده است؛ این برج امکانات یک هتل 5 ستاره را در خود جای داده است و به وسعت 2600 مترمربع می باشد.

امکانات بالا و معماری جذاب این برج باعث شده تا عنوان گران ترین برج مسکونی تهران را از آن خود کند.  . برج به‌همین سبب میزبان زندگی افرادی چون کیروش، علی دایی، کریم باقری و بسیاری افراد سرشناس دیگر بوده است که نشان‌دهنده‌ی مدرن و ایده‌آل بودن این برج برای زندگی می‌باشد مجلل رولکس توسط محمد حیدری یکی از معماران برجسته‌ی کشور، طراحی شده و گروه بین المللی سام اکسون عملیات اجرایی آن را به عهده داشتند.

برج رولکس فرمانیه

برج‌های دو قلوی کیش

به‌عنوان بلندترین سازه این جزیره به سبب طراحی و معماری زیبا به خوبی درخشیده و به سبب امکانات تمام عیاری که برای زندگی دارد، نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است. برج های دوقلوی کیش به دریا بسیار نزدیک هستند و به همین سبب چشم انداز بسیار جذابی را برای ساکنین آن فراهم کرده است.

برج لوکس دوقلو کیش

این برج دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی بوده و ضد زلزله بر اساس استانداردهای جهانی ساخته شده است. این سازه بزرگ که دارای مقاومتی بالا می باشد، و از شرایط خوبی برای زندگی برخوردار است.

برج های دوقلوی کیش که مشتمل بر دو برج 24 طبقه می‌باشد، دارای یک هسته مرکزی در میانه برج‌ها است که آسانسورها و راه‌پله‌ها در آن قرار دارد و واحدهای مجموعه در 3 بال مجزا طراحی و تعبیه شده است. به سبب این طراحی و قرارگیری واحدها، نورگیری بسیار خوبی را برای واحدهای این مجموعه شاهد هستیم که به عنوان یک برتری به‌شمار می‌رود.

برج‌های کیش دارای امکانات زیادی است که به عنوان نمونه می‌توان به مجموعه آبی روباز آن اشاره کرد که با ویو دریای خلیج فارس نهایت زیبایی را برای ساکنین این برج رقم زده است. استخر و جکوزی روباز برج‌ها در طبقه 18 هر یک از برج‌ها قرار داشته و دارای فضای بسیار زیبایی می‌باشد. استخر این مجموعه دارای وسعتی برابر با 200 مترمربع بوده و از 1 تا 70/2 متر عمق دارد. مجموعه آبی این برج ها به صورت مجزا برای بانوان و آقایان در نظر گرفته شده و دارای شرایط و تجهیزات بسیار با کیفیتی جهت تصفیه آب استخرها می‌باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج های لوکس منطقه 22
مطلب بعدیخرید پنت هاوس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید