شرکت ساختمانی بانک ملت

0
2358
شزکت ساختمانی بانک ملت

شرکت ساختمانی بانک ملت

شرکت ساختمانی بانک ملت سال هاست در ساخت و اجرای پروژه های متعددی سابقه درخشان و ارزنده ای دارد، این شرکت در تاریخ 02/04/1367 به شکل سهامی خاص تاسیس گردید و تا امروز پروژه های فوق‌العاده، با کیفیت خوب و مطابق با سلایق بازار هدف احداث کرده است و توانسته رضایت خریداران و سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

مجتمع اقامتی- آموزشی – تفریحی بانک ملت، پروژه تجاری-اداری بازار هرمز بندرعباس،مجتمع مسکونی گلنار، مجتمع تجاری و اداری الهیه و پروژه نگین ولیعصر از جمله از پروژه های بنام شرکت ملت هستند، در ادامه نگاهی مختصر به این پروژه ها می‌اندازیم.

پروژه بازسازی ساختمان بیمه ما نیز توسط شرکت ساختمانی بانک ملت در سال 1397 شروع شده و در حال اتمام پروژه میباشد که در این پروژه ساختمان های قدیمی با برترین متریال و پیمانکاران حرفه ای به ساختمان های جدید تبدیل میشوند.

شرکت ساختمانی بانک ملت

پروژه نگین ولیعصر

این پروژه در زمینی به مساحت 6000 متر با کاربری مسکونی در سال 1385تحویل اعضا داده شد.این پروژه در قالب 10 بلوک 5 طبقه در شهرک ولیعصر تهران قرار دارد. در ادامه به امکانات این مجتمع مسکونی میپردازیم:

  • فضای حیاط باغچه آرایی با نورپردازی زیبا و آبنما
  • دوربین مدار بسته در حیاط لابی پارکینگ
  • ورودی پارکینگ ریموت دار
  • تاسیسات ۲۴ ساعته
  • فضای بازی کودکان
  • لابی بسیار مجلل
  • نگهبان و باغبان
  • دستگاه ATM
  • پارکینگ

شرکت ساختمانی بانک ملت

مجتمع مسکونی گلنار

این پروژه در سال 1375 شروع و در سال 1377 به بهره برداری رسیده است این مجتمع مسکونی قدیمی در خیابان فرشته تهران واقع شده است.برج های این مجتمع 18 طبقه بوده که 13 طبقه آن مسکونی و مابقی طبقات مشاعات میباشد.

مجتمع تجاری و اداری الهیه

این مجتمع 2 طبقه شامل 27 واحد با کاربری تجاری، 11 طبقه مسکونی شامل 55 واحد و 4 طبقه پارکینگ میباشد. برج جام الهیه در نزدیکی مترو صدر و در نزدیکی باشگاه شرکت نفت مشرف به باغ سفارت روسیه قرار دارر. از امکانات این مجنمع میتوان به وان و جکوزی برای تمامی واحد ها، دسترسی جداگانه به واحد های تجاری و اداری، موتورخانه و تاسیسات کاملا جداگانه و آسانسور با ظرفیت 8الی 13 نفره با قابلیت حمل برانکارد اشاره کرد.

شرکت ساختمانی بانک ملت

این شرکت در حال حاضر در منطقه 22 نیز فعالیت دارد؛ پروژه جام خلیج فارس و پروژه تجاری اداری ملت 2(لتمان کن) پروژه های شرکت ملت در منطقه 22 هستند.

پروژه تجاری اداری ملت 2 (پروژه لتمان کن)

برج مادر

پروژه ملت 2 که به پروژه بازار بزرگ مادر نیز شناخته می‌شود توسط شرکت ساختمانی ملت در منطقه 22 در حال ساخت است. این پروژه بسیار عظیم در بهترین موقعیت مکانی منطقه 22، نزدیک دریاچه چیتگر که مکانی فوق‌العاده برای راه اندازی کسب‌وکار افراد است قرار گرفته است. و قطعاً در آینده پروژه ملت 2 به یکی از شلوغ‌ترین و مهم‌ترین مراکز تجاری در صنف مادر و کودک تبدیل خواهد شد پس سرمایه‌گذاری در این پروژه می‌تواند بسیار پرسود باشد.

برج مادر

پروژه تجاری اداری ملت 2 در حال حاضر در زمینی به مساحت 14000 در مرحله اسکلت‌سازی و سقف در حال احداث است، سازه پروژه فلزی است و از 32 طبقه تشکیل می‌شود که 8 طبقه آن زیرزمین و 24 طبقه روی زمین قرار دارد.

طراحی و معماری کم‌نظیری در پروژه مادر به‌کاربرده شده است؛ به‌طوری که پروژه از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است و یک خیابان 20 متری این دو بخش را از هم تفکیک می‌کند، اما راه ارتباطی بین بخش شمالی و جنوبی ملت 2، یک پل روگذر وسیع است که مسیر پیاده‌رو از بخش شمالی به جنوبی و برعکس را فراهم می‌کند. همچنین در حدفاصل دو بخش این پروژه حیاط روباز و مسقف تعبیه شده است تا در فصول مختلف سال، فضای تجاری جذاب همراه با انواع رستوران و کافی شاپ میزبان مراجعه‌کنندگان این پروژه عظیم باشد.

برج ملت

بلوک شمالی از 20 طبقه اداری، 4 طبقه تجاری و 6 طبقه پارکینگ با ظرفیت 1272 خودرو و همچنین بلوک جنوبی از 4 طبقه تجاری و 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت 270 خودرو تشکیل می‌شود.

پروژه جام خلیج فارس

دومین پروژه بانک ملت منطقه 22، پروژه جام خلیج فارس، واقع در منطقه لتمان کن است. این پروژه کاربری تجاری اداری دارد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی نیز برخوردار است.

پروژه خلیج فارس تهران از دو بلوک شمالی و جنوبی تشکیل شده است. بلوک شمالی در زمینی به مساحت 16361متر ساخته شده است که شامل 4 طبقه تجاری با 170 مغازه و 6 طیقه پارکینگ با گنجایش 1280 خودرو می‌شود. طبقات بالای برج‌ها از چشم‌انداز فوق‌العاده دریاچه چیتگر و جنگل چیتگر برخوردارند. در هر دو بلوک از طبقه منفی 1 تا مثبت 1 هر دو بلوک به کاربری تجاری اختصاص داده شده است؛ طوری که در بلوک شمالی 171 واحد تجاری و بلوک جنوبی 46 واحد تعبیه شده است.

در طبقه اول و دوم دو واحد 110 و 283 متری مختص رستوران و کافی شاپ روباز تعبیه شده است؛ در طبقه دوم 270 مترمربع به سالن سرپوشیده و باغ سالن برای خدمت رسانی به مراجعه‌کنندگان اختصاص داده شده است  در این طبقه یک کافی شاپ وسیع با 2484 نفر در روز طراحی شده است که این نکته تأثیر بسیاری در بالابردن پاخور این طبقه و طبقات دیگر دارد.

از طبقه دوم تا 21ام پروژه خلیج فارس، کاربری اداری دارد که شامل 132 واحد اداری با متراژهای 120 تا 314 مترمربع می‌شود. این طبقات از چشم‌انداز فوق‌العاده و معماری جذابی برخوردار است.

در طبقه 22ام؛ بالاترین طبقه برج، رستورانی بی‌نظیر و مدرن با تنوع غذایی بسیار زیاد به مساحت 15000 متر برای رفاه هرچه بیشتر مراجعین مجتمع طراحی شده است. در طبقه 23ام برج آشپزخانه و سایر مسائل فنی مجتمع تعبیه شده است.

مجتمع تجاری اداری جام خلیج فارس

لتمان کن

منطقه لتمان کن در غرب تهران یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق به حساب می‌آید این منطقه که 1800 متر بالاتر از دریا قرار دارد دارای آب و هوای خنک و مطلوب بوده که  در مسیر وزش باد های شرقی-غربی قرار گرفته که دلیل بر هوای تمیز و پاکیزه آن میباشد. این منطقه به علت پارک جنگلی لتمان کن بر سر زبان ها افتاده و یکی از مراکز تفریحی شهر تهران به حساب می‌آید که ویو بی نظیر دریاچه چیتگر را دارا میباشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیبرج روما رزیدنس کامرانیه
مطلب بعدیدرباره پرند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید