دریاچه چیتگر

0
2707
دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر

دریاچه مصنوعی چیتگر در منطقه 22 در شمال غرب شهر تهران و در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است. این دریاچه از شمال با بزرگراه همت، از شرق با بزرگراه آزادگان و از جنوب با بزرگراه شهید همدانی دسترسی دارد. آب دریاچه چیتگر از رودخانه کن تامین می شودو هدف از ساخت دریاچه چیتگر را می توان در کاهش آلودگی هوا در شمال غرب تهران، جذب گردشگر و سرمایه گذاری بخش خصوصی و ایجاد اشتغال، کمک به رشد اقتصادی و … دانست.

 

از تفریحات مجموعه دریاچه چیتگر یا همان دریاچه شهدای خلیج فارس می توان به پرش آزاد، سرسره، قایق سواری، چرخ و فلک، راید اسکیت هوایی، سینمای چند بعدی و … اشاره کرد. در این مجموعه هم چنین رستوران های متنوعی به چشم می خورد که انواع غذاهای ایرانی و ملل مختلف در آن ها سرو می شود. چشم انداز های این رستوران ها به سمت دریاچه بوده و بسیار جذاب است. مراکز خرید لوکسی در مجموعه بام لند که در مجاورت دریاچه چیتگر است، قرار دارد.

دریاچه خلیج فارس

دسترسی دریاچه چیتگر

با استفاده از مترو و سوارشدن قطار خط صادقیه-گلشهر و پیاده شدن در مترو چیتگر می توانید به دریاچه دسترسی داشته باشید، ناگفته نماند در ایستگاه اتوبوس مترو چیتگر باید اتوبوس های شهرک باقری را سوار شوید.

با استفاده از اتوبوس و سوارشدن اتوبوس های شهرک دریا در پایانه ایستگاه صادقیه می توانید در ایستگاه جوزانی، پیاده و راهی دریاچه چیتگر شوید.

با وسیله شخصی خودتان هم می توانید از بزرگراه شهید خرازی وارد خروجی دریاچه خلیج فارس شوید. از طریق بزرگراه شهید حکیم نیز می‌توانید به پارکینگ دریاچه چیتگر برسید.

ساعت کاری دریاچه چیتگر

می توانید از ساعت 6 صبح تا 23 از امکانات این مجموعه استفاده نمایید و در صورتیکه می خواهید با دریاچه چیتگر تماس داشته باشید می‌توانید از شماره 02124557 استفاده کنید.

دریاچه چیتگر

امکانات تفریحی دریاچه چیتگر

در مجموعه دریاچه چیتگر امکانات تفریحی بسیاری فراهم آمده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است، از جمله این تفریحات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قایق سواری

قایق سواری دریاچه چیتگر از تفریحات پرطرفدار در این مجموعه می باشد که شما می توانید برای قایق سواری از اسکله غربی و شرقی استفاده نمایید. انواع قایق های پدالی، موتوری و اتوبوسی یا همان کاتامارا جهت استفاده دوستدارن این تقریح وجود دارد.

قایق دریاچه چیتگر

دوچرخه سواری

در مجموعه دریاچه چیتگر، پیست دوچرخه سواری فراهم آمده تا افراد بتوانند در کنار چشم انداز زیبای دریاچه چیتگر به ورزش دوچرخه سواری بپردازند. هم چنین شما می توانید از دوچرخه هایی که در دریاچه کرایه داده می شود استفاده نمایید.

دوچرخه دریاچه چیتگر

شهربازی

در مجموعه شهربازی دریاچه چیتگر، وسایل شهربازی برای تمامی سنین برای هر سلیقه ای تعبیه شده است. از جمله چرخ و فلک، پارک وحشت، ماشین برقی و …

شهربازی دریاچه جیتگر

کلوپ ماهی گیری

یکی دیگر از امکانات تفریحی دریاچه خلیج فارس ماهی گیری در این مجمتمع میباشد که لحظات شاد و هیجان انگیزی را باری بازدیدکنندگان فراهم آماده است.امکان ماهی گیری برای تمام روز های هفته وجود دارد و همچنین در روبه روی مرکز خرید باملند وقع شده است که بعد از یک ماهی گیری پر هیجان امکان داشتن یک وعده ی غذایی لذیذ در رستوران های باملند فراهم میباشد.

در این کلوپ ماهیگیری علاوه بر امکان خرید لوازم موردنیاز ماهی گیری امکان اجاره آن نیز موجود است همچنین با عضویت در این کلوپ باعث صرفه جویی در هزینه های وروردی و اجاره لوازم میشود.در این کلوپ مسابقات ماهی گیری نیز برگزار میشود.

کلوپ ماهیگیری دریاچه چیتگر

ساحل شنی چیتگر

این ساحل شنی در غرب دریاچه چیتگربا 300مساحت  متر مربع محیط بازی مفرح و سالمی را برای کودکان 2 تا 6 سال فراهم آورده است. در این ساحل وسایل بازی پلاستیکی، محیط سرپوشیده و فضایی برای شست و شوی کودکان بعد از اتمام بازی موجود میباشد.

ساحل شنی دریاچه

کارتینگ

از دیگر تفریحات محبوب و هیجان انگیز دریاچه چیتگر پیست کارتینگ در غرب دریاچه میباشد.تجربه رانندگی بدون محدودیت سرعت را در کارتینگ چیتگر میتوانید تجربه کنید. ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه ۹ صبح تا ۱۸؛ پنجشنبه و روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ میباشد.

پیست کارتینگ

خرید امتیاز پروژه های چیتگر

بسیاری به سبب ویژگی های ذکر شده در بالا، سعی بر این دارند تا در پروژه های مسکونی یا حتی پروژه های اداری و تجاری اطراف دریاچه سرمایه گذاری کنند، از همین رو اقدام به خرید امتیاز پروژه های چیتگر می کنند.

منظور از پیش فروش و امتیاز چیست ؟
پیش فروش مسکن
افزایش تورم و بالارفتن قیمت مصالح ساختمانی، زمین و به تبع آن افزایش قیمت ساختمان، سازندگان و خریداران را بیش از پیش با مشکل ساخت و خرید مواجه کرد. نهاد پیش فروش ساختمان راهکاری بودکه جهت تسهیل ساخت و خرید ساختمان پدیدار شد؛ چون در این روش از یک طرف با امکان پرداخت اقساطی و تدریجی ثمن به خریداران قدرت خرید می دهد. از طرف دیگر، سازندگان نیز با دریافت تدریجی ثمن بخشی از منابع مالی ساخت را فراهم می کنند.

پیش فروش پروژه های چیتگر درمنطقه 22 به 3 شکل زیر انجام می شود:

  • خرید سهام
  • خرید امتیاز
  • خرید برج های شخصی ساز

پیش فروش مسکن به شکل خرید سهام در منطقه 22

بعضی از برج های منطقه 22 به شکل سهام و یا متری فروخته می شود. از آنجا که ممکن است تعداد اعضای یک تعاونی زیاد باشد، تعاونی برای اینکه بتواند در یک پروژه همه اعضا را جا دهد پروژه ها را به شکل متری (1 یا 10 متر از یک آپارتمان) واگذار می کند. این شکل از پیش فروش برای کسانیکه با بودجه کم قصد سرمایه گذاری دارند مناسب است.

پیش فروش مسکن به شکل خرید امتیاز در منطقه 22

در منطقه 22 با توجه به اینکه حجم عمده ساخت و ساز توسط تعاونی ها انجام می گیرد، و اکثرا تعاونی های دولتی و بعضا تعاونی های شخصی هستند، کسانیکه از اعضای تعاونی های ذکرشده هستند. می توانند حق عضویت خود را به شخص دیگر واگذار کنند که به این حق عضویت امتیاز گفته می شود. در واقع عضو تعاونی پول های واریزی به تعاونی و حق عضویت خود را با عنوان امتیاز می فروشد و شخص خریدار به عنوان عضو تعاونی محسوب می شود.

از پروژه هایی که به شکل امتیاز در منطقه چیتگر پیش فروش می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد ک

پروژه نیروزمینی، پروژه های G1-G4 ، پروژه توانمندسازی کارکنان ارتش، نیرو هوایی ارتش، پدافند ارتش، برج مرجان( نیرو دریایی ارتش)و…

نقشه دریاچه چیتگر

نقشه دریاچه

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیمروارید شهر
مطلب بعدیمنطقه 22 تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید