خرید پنت هاوس

0
1880
خرید پنت هاوس

خرید پنت هاوس

پنت هاوس از کلمه  “penthouse” در لغت نامه انگلیسی به معنای خانه نقاش اقتباس شده است. در زمان های بسیار دور هنرمندان به دلیل درآمد بسیار کمی که داشتند در شیروانی که در طبقات بالای ساختمان قرار داشت زندگی می کردند و یکی از مزایای این کار چشم انداز خوبی بود که برای این گروه فراهم می آمد. این خانه ها به دلیل ویژگی خاصی که داشتند مورد توجه گروه ثروتمند جامعه قرار گرفتند و تبدیل به خانه‌های لوکس شدند.

پنت هاوس برج

فرق پنت هاوس و روف‌گاردن

در طبقات آخر ساختمان های مجلل خانه هایی ساخته شده که امکاناتی به مراتب بالاتر از سایر طبقات دارد که به آن پنت هاوس گفته می شود، در صورتیکه در پشت بام و یا بالکن به منظور زیباسازی هرچه بیشتر آن از فضاسازی استفاده شود به آن خانه روف گاردن می گویند. روف گاردن ممکن است بخشی از پنت هاوس خانه باشد که به زیبایی آن کمک می کند. روف گاردن نیاز به فضایی بزرگ نداشته و با یک بالکن نسبتا کوچک هم می توان آن را ایجاد کرد.

خرید پنت هاوس در تهران

بیشتر ساختمانی هایی که پنت هاوس دارند در مناطق 1 و 2 دیده می شوند؛ در خیابان نیاوران و یا جردن تهران، برج‌هایی چند ده طبقه پیش روی شماست، از دیگر مناطق تهران که نمونه‌های بیشتری از پنت هاوس و روف گاردن را در خیابان فرشته، شهرک غرب، سعادت آباد و دریاچه چیتگر مشاهده می‌کنیم.

پنت هاوس خانه

خرید پنت هاوس منطقه 22

یکی از اصلی‌ترین ویژگی های منحصر به فرد زندگی در پنت هاوس چشم انداز بسیار خوب آن است، پنت هاوس در منطقه 22 نسبت به سایر مناطق از چشم‌انداز و منظره‌ای بی‌نظیر برخوردار است به‌طوری که توجه بسیاری از سرمایه‌داران را به زندگی در پنت هاوس‌های برج‌های لوکس این منطقه جلب کرده است.

زندگی در پنت هاوس

با توجه به امکانات و ویژگی های خاص پنت هاوس بسیاری از مشکل پسندان این گزینه را جهت سکونت انتخاب می کنند، از ویژگی های خاص پنت هاوس می توان به آرامش ساکن در پنت هاوس و تجهیزات مدرن به کار رفته در آن اشاره کرد.

امکانات پنت هاوس

  • داشتن امکاناتی نظیر آسانسور حمل ماشین به داخل
  • استخر، سونا، سینما، سالن ورزشی،شیرآلات خاص، تجهیزاتی مجلل به سبک اروپایی و …
  • هوشمندسازی پنت‌هاوس
  • نورگیری و چشم اندازی عالی
  • ارتفاع زیاد دیوارها و سقف های بلند
  • پنجره های قدی و بزرگ

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیبرج های لوکس تهران
مطلب بعدیپرند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید