پرند

0
1482
پرند

شهر پرند

پرند از شهرستان هایی است که به تازگی در شهر رباط کریم تهران بوجود آمده است؛ این شهر در جنوب غربی پایتخت قرار دارد و مساحت حدودی آن حدود ۱۷۰۰۰ هکتار و جمعیت آن نیز ۷۰۰۰۰۰ نفر است. شهر پرند در قالب فازهای مختلف که تعدادی درحال احداث می‌باشد تاسیس گشته است که فازهای ابتدایی صفر تا 3 به‌دلیل نزدیکی به تهران و قدیمی بودن و بافت مدرن شهری، بهترین منطقه شهر پرند محسوب می‌شوند. شهر پرند دارای یک میدان اصلی به نام میدان استقلال است که در مرکز شهر قرار گرفته است و ساکنانی که در پرند میدان استقلال ساکن شده‌اند از دسترسی‌های خوبی بهره‌مند گشته‌اند.

پرند

اطلاعات شهر پرند

موقعیت جغرافیایی مناسب و نزدیکی به پایتخت، آب و هوای خوب، آسمان تمیز، بافت پیشرفته شهری ، کیفیت ساخت و ساز، قیمت خانه در پرند تهران از مشخصاتی است که باعث شده تا شهرک‌سازی و سرمایه‌گذاری در این شهر باعث سود تعداد زیادی شود؛ همچنین پایین بودن قیمت خانه در پرند موجب شده تا افراد بسیاری که توانایی مالی جهت سکونت در تهران را ندارند بتوانند در این شهر ساکن شوند و در آینده پرند را به یک شهر بزرگ تبدیل کنند.

پرند

آینده شهر جدید پرند

شهر پرند در آینده‌ای نزدیک باتوجه به خوش آب و هوا بودن منطقه و البته بسترهای خوب سرمایه گذاری، بسیار پیشرفت خواهد کرد. با توجه به پروژه های بسیار بزرگی که در شهر پرند در حال احداث است؛ از جمله دریاچه مصنوعی، باغ ریل، قلعه سنگی، مرکز تفریحی سرزمین ایرانیان و … ، می توان گفت آینده ی بسیار خوبی در انتظار شهر پرند می باشد.

امکانات شهر پرند

امکانات شهر پرند را می‌توان به امکانات رفاهی و خدمات شهری تقسیم کرد؛ می توان گفت فاز های 0 تا 3 پرند به لحاظ امکانات رفاهی در وضعیت بهتری قرار دارند. بوستان مشاهیر که بین فازهای سه و چهار شهر پرند درحال احداث است و با بهره‌برداری از آن، افرادی که در این فاز زندگی می کنند می توانند از فضای فرهنگی و ورزشی آن استفاده نمایند.

از امکانات خدماتی شهر پرند می‌توان به اداره گاز، اداره آب و فاضلاب، ، اداره مخابرات، اداره برق، شهرداری پرند، شرکت عمران شهر جدید پرند، 40 واحد آموزشی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، پنج کلانتری، دانشگاه آزاد اسلامی، چندین پارک و فضای سبز و مراکز درمانی اشاره کرد.

پرند

مزایای شهر پرند

  1. پایین بودن قیمت مسکن در پرند، بخصوص واحدهای مسکن مهر
  2. احداث خط متروی پرند تهران، موقعیت مناسب حمل و نقل ریلی و داشتن ایستگاه راه‌آهن
  3. ساکنان شهر از کارمندان و بازنشتگان هستند
  4. آب و هوای تمیز و بافت شهری مدرن
  5. مناسب بودن خاک پرند جهت بلند مرتبه‌سازی
  6. نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی و مسیر آزادراه‌های تهران- ساوه و تهران – قم و دسترسی مناسب به شهرهای تهران، کرج و شهریار

معایب شهر پرند

از جمله مشکلات شهر پرند تهران به شرح زیر می‌باشد:

  1. خشک بودن آب و هوای پرند و بادهای شدید
  2. آسانسور نداشتن بعضی آپارتمان‌های سنددار
  3. کمبود خدمات اورژانسی و امدادرسانی
  4. ضعف امکانات زیربنایی و خدمات شهری در فازهای 5 و 6

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیخرید پنت هاوس
مطلب بعدیخرید ملک در منطقه 22 تهران

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید