خرید ملک در منطقه 22 تهران

7
1588
خرید ملک

خرید ملک در منطقه 22 تهران

در سال های اخیر با توجه به پیشرفت های عدیده ای که در منطقه 22 به لحاظ جاذبه های گردشگری و به طبع آن ساختمان سازی و ایجاد پروژه های عمرانی صورت گرفته، قیمت مسکن در این منطقه افزایش یافت. در این میان شرکت های تعاونی  مسکن در منطقه 22 که بعضا مربوط به یک ارگان دولتی هستند جهت تسهیل در خانه دار شدن اعضای آن تعاونی، اقدام به پیش فروش پروژه های ساختمانی کردند و کسانی هم که عضو تعاونی نیستند می توانند با خرید امتیاز پروژه ها ملک مورد نظر را پیش خرید کنند؛

در نتیجه بسیاری برای خرید ملک در منطقه 22 به این روش عمل می کنند. خرید ملک در منطقه 22 باعث شده جمعیت این منطقه رو به افزایش باشد و می توان گفت در آینده ای نه چندان دور شاهد رشد عجیب جمعیت در این منطقه باشیم.

خرید ملک

خرید ملک در منطقه 22 تهران

ایران سازه

شرکت ایران سازه یکی از سازنده های قدیمی در سطح خاورمیانه بوده و از ادغام چند شرکت با عناوین ایوان بهشت، ایران سازه و پارس سازه تامین، شکل گرفته است. مهمترین فعالیت شرکت ایران سازه به قرار زیر است:

  • سرمایه گذاری در تهیه، خرید و فروش زمین، ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری و پیمانکاری کل
  • مدیرین و نظارت بر اجرا و تهیه طرح ابنیه فوق الذکر ضمن قراردادهای لازم با مهندسان مشاور و پیمانکاران حقیقی و حقوقی
  • سرمایه گذاری و مشارکت در زمینه تهیه، تولید و توزیع مصالح، لوازم و ماشین آلات ساختمانی
  • تحصیل منابع مالی و اعتباری از بانک ها و سایر موسسات

شرکت ایران سازه

برج مروارید

برج مروارید زیر نظر نظر شرکت ایران سازه در حال ساخت می باشد. این برج از سازه ای فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای و سقف عرشه فولادی است. این برج 3 طبقه دارد که 25 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه آن لابی و 4 طبقه آن پارکینگ بوده و در هر طبقه 8 واحد تعریف شده است. امکاناتی که برج مروارید در اختیار ساکنین این برج قرار می دهد شامل موارد زیر است:

  • شوتینگ زباله
  • لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • سرمایش و گرمایش مرکزی

برج مروارید در شهرک مروارید شهر منطقه 22 قرار گرفته است. شهرک مروارید شهر به دلیل موقعیت خوبی که دارد، از آب و هوای دلپذیری برخوردار است و دسترسی راحتی به مراکز تفریحی و تجاری مانند دریاچه چیتگر و مجتمع بزرگ ایران مال دارد. این شهرک همچنین به بزرگراه های حکیم، شهید خرازی و اتوبان تهران-کرج دسترسی عالی دارد.

خرید ملک در دریاچه جیتگر

پروژه شمیم ایثار 1

پروژه شمیم ایثار در شهرک مروارید شهر در منطقه 22 زیر نظر تعاونی ایثارگران غرب در قالب 6 بلوک در حال ساخت می باشد. این تعاونی به دلیل داشتن اعضایی که بسیار پر تلاش هستند و رزومه قوی در زمینه ساخت پروژه های مسکونی دارد بسیار معروف است. از جمله پروژه های ساخته شده توسط این تعاونی می توان به برج زیتون کوهک اشاره کرد. در پروژه شمیم ایثار 1 هر بلوک 10 طبقه داشته و هر طبقه 7 واحد است. این پروژه به دلیل قرارگیری در شهرک مروارید شهر دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه شهید خرازی، شهید حکیم، اردستانی و اتوبان تهران-کرج دارد. امکانات پروژه شمیم ایثار شامل موارد زیر است:

  • لابی من 24 ساعته
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزش
  • نمازخانه

ایثار 1

پروژه نگین غرب

در راستای خرید ملک در منطقه 22، شهرک نگین غرب را هم می توان یکی از گزینه های خوب جهت خرید واحد مسکونی در نظر داشت چراکه این شهرک در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته و به لحاظ امکانات آموزشی و رفاهی در سطح خوبی قرار دارد. شهرک نگین غرب در شمال غربی تهران در منطقه 22 واقع شده و در همسایگی با شهرک دانشگاه شریف از شمال و آتی شهر از غرب است.

بلوار اصلی شهرک نگین غرب بلوار اردستانی است و این منطقه با آب و هوای دلپذیری که دارد توجه بسیاری را جهت خرید ملک در این شهرک به خود جلب کرده است. نگران چگونه رفت و آمد به این شهرک نباشید، چراکه نه تنها ایستگاه مترو (ایستگاه وردآورد) در نزدیکی این منطقه است، بلکه شما می توانید از تاکسی و اتوبوس های مستقر در شهرک نگین غرب نیز جهت رفت و آمد به مرکز شهر استفاده کنید.

مراکز خرید اطراف شهرک نگین غرب

مجتمع های تجاری همچون ایران مال، رزمال، آرتمیس، مال مون، تهران مال و فروشگاه های داخل شهرک نگین غرب از جمله مراکز خرید اطراف شهرک هستند.

برج نگین غرب منطقه 22

پروژه همسا

این پروژه نیز از پروژه های ویژه منطقه به حساب می‌آید که توسط تعاونی مسکن ابنیه همسا در کوهک منطقه 22 در زمینی به مساحت 4400 متر مربع در حال ساخت میباشد.

محله کوهک از محله های خوش آب و هوا و به دور از ترافیک و آلودگی شهر تهران به حساب  می‌آید که دسترسی این محله به اتوبان همت، تهران-کرج و آزادگان، مترو چیتگر و مجتمع تجاری اداری طوبی و همچنین دیگر امکانات رفاهی و تفریحی چیتگر بر امتیاز آن می افزاید و پروژه همسا را در این محله به گزینه مناسبی برای سکونت و سرمایه گذاری تبدیل می‌کند.

این پروژه مسکونی تجاری دارای 112 واحد در غالب 2 ساختمان 7 طبقه ای میباشد، که واحد های تجاری در طبقه همکف تعبیه شده اند که ورودی این واحد ها مجزا از واحد های مسکونی میباشد.این سازه نیز بتنی میباشد.برای پیش خرید این واحد ها مقداری به صورت مبلغ اولیه دریافت میشود و مابقی هزینه به صورت اقساط  2 ماهه قابل پرداخت میباشند.

پروژه همسا

پروژه رومنس

تعاونی خوش نام مسکن همت بار دیگر در منطقه 22 با در دست داشتن پروژه رومنس نام خود را به زبان ها آورد.این پروژه در غالب 8 بلوک 12 طبقه ای با متراژ های 100 ، 130 و 150 متری در حال ساخت میباشد که واریزی این واحد ها با توجه به متراژ های آنها متفاوت است و مابقی هزینه ها باید در 3 قسط پرداخت شود.

این پروژه واقع در شهرک مدرن مرواریدشهر با دسترسی آسان به بزرگراه های تهران-کرج، خرازی و حکیم واقع شده است.از دیگر امکانات این شهرک میتوان به دسترسی آن به مترو، بازار بزرگ ایرانمال و دریاچه شهدای خلیج فارس اشاره کرد.

در رابطه با امکانات خود پروژه میتوان از راه پله ی اضطراری، روف گاردن، سیستم ایمنی مدار بسته و برق BMS، پارکینگ اختصاصی مهمان، لابی بسیار مجلل در بلوک ها، آسانسورهای نفر بر و کالا بر، مجنمع های ورزشی با امکانات کامل، پیست دوچرخه سواری، سینما و سالن اجتماعات، سالن استخر و سونا و جکوزی نام برد و همچنین این پروژه از متریال درجه یک در حال ساخت میباشد که گزینه ی مناسبی برای سکونت و سرمایه گذاری به حساب می‌آید.

پروژه رومنس

خرید ملک در منطقه 22 تهران

با توجه به پیشرفت های بسیاری که در منطقه 22 شکل گرفته و به طبع آن ساختمان سازی های زیادی که در حال انجام است ؛ می توان گفت اکثر ملک هایی که در منطقه 22 وجود دارند به شکل پیش فروش و یا امتیازی به فروش می رسند. برای خرید ملک در منطقه 22 و نیز آگاهی از پیش فروش پروزه های این منطقه شما می توانید به املاک منطقه 22 مراجعه کنید، اما برای دریافت اطلاعات تخصصی این پروژه ها و نیز آگهی های ثبت شده به روز مربوط پروژه های پیش فروش و امتیاز منطقه 22 و نیز سایر شهرها می توانید به سایت WWW.KHANEDAN.COM مراجعه و یا اپلیکیشن خانه دان را نصب نمایید.

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

  اپلیکیشن خانه دان

مطلب قبلیپرند
مطلب بعدیمروارید شهر

7 دیدگاه‌ها

  1. با سلام وقت بخیر
    لطف می فرمایید لیست مشاورین املاک در منطقه 22 را در سایت قرار بدین ممنون

    • با سلام

      بله. سعی می شود در مقاله ای جدا به این مورد پرداخته شود.
      اما اگر به دنبال پیش خرید خانه در منطقه 22 هستید ار اپلیکیشن خانه دان و یا سایت خانه دان نیز می توانید استفاده کنید.

  2. سلام،وقت بخیر
    مقدار اجاره آپارتمان در منطقه 22 تقریبا چقدر است؟

    • با سلام

      قیمت های مسکن در منطقه 22 به موقعیت ملک بسیار بستگی دارد اما تقریبا می توان گفت در حال حاضر از متری 38 میلیون شروع قیمت هاست.

    • با سلام

      علی کریمی سفیر شرکت آرین سازه که یکی از شرکت های عمرانی در منطقه 22 است، می باشد. این شرکت پروژه هایی مانند ستین و … را در رزومه کاری خود دارد. در مورد پروژه ستین می توانید مقاله “پروژه های مروارید شهر” را مطالعه فرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید