شهرک آتی شهر

0
2158
شهرک آتی شهر

شهرک آتی‌شهر (شهرک همراه‌شهر)

پروژه برج‌های همراه اول در منطقه 22 تهران در شهرک آتی شهر با نام جدید همراه شهر در شمال غرب تهران در کیلومتر 17 آزادراه تهران-کرج در محدوده وردآورد در محله شهرک دانشگاه شریف تهران در بلوا اردستانی قرار گرفته است. شهرک همراه‌شهر یکی از مدرن‌ترین مجتمع‌های غرب تهران محسوب می‌شود؛ سازنده‌ی اولیه این شهرک شرکت آتی‌ساز است که دلیل نام قدیمی شهرک آتی شهر می‌باشد، در حال حاضر امتیاز این پروژه به  همراه اول تعلق دارد و دلیل نام‌گذاری شهرک به‌نام همراه‌شهر نیز همین است.

شهرک آتی شهر

شهرک دانشگاه شریف تهران

این شهرک در ناحیه 3 منطقه 22 به منظور فرار از شلوغی و آلودگی هوای پایتخت احداث شده است. این شهرک به منظور کارکنان و اساتید برتر دانشگاه صنعتی شریف طراحی شده و ساکنین تحصیل میانگین لیسانس را دارا میباشند.

این شهرک از آب و هوای مطلوب و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار میباشد که طراحی آن برگرفته از معماری کشورهای اسپانیا، ترکیه و معماری سنتی ایرانی میباشد.

شهرک دانشگاه شریف تهران

مشخصات برج‌های شهرک همراه‌شهر

به‌دلیل استفاده از آخرین متد روز دنیا در طراحی و ساخت، شهرک همراه‌شهر یک شهرک مسکونی مدرن محسوب می‌شود که شامل 17 برج می‌باشد؛ شهرک مسکونی همراه‌شهر (شهرک آتی شهر) در قالب 3 فاز ساخته شده است.

فاز 1: در فاز یک شهرک همراه‌شهر برج هایی 11 الی 22 طبقه ای که فقط کاربری مسکونی دارند احداث شده است. مهد کودک، سیستمشهرک  های اعلام حریق، آسانسور، آنتن مرکزی، ماهواره، اینترنت و … امکانات رفاهی هستند که برای ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند؛ تعداد واحدهای مسکونی در برج های این فاز 556 واحد اعلام شده است.

فاز 2: در فاز دو شهرک همراه‌شهر (شهرک آتی شهر ) تمام واحدها مسکونی هستند، طبقات برج‌های این فاز 11 الی 24 طبقه است و مانند فاز 1 این شهرک مسکونی از امکاناتی همچون مهدکودک و آسانسور، آنتن مرکزی، ماهواره، اینترنت و … برخوردار هستند.

فاز 3:  فاز سه شهرک همراه‌شهر به واحدهای تجاری اداری تعلق گرفته و با هدف تامین نیاز ساکنین شهرک اجرا شده که شرایط ایده‌آلی را برای آنها رقم زده است.

مزایای پروژه شهرک همراه‌شهر

یکی  از ویژگی های خوب سازه های شهرک همراه‌شهر این است که از نوع فلزی و بتنی هستند و این مهم به استحکام بالای برج ها کمک دوچندان می کند؛ در نمای برج‌های شهرک از سنگ، سیمان شسته رنگی و ورق کامپوزیت استفاده شده است، در سقف برج ها نیز کامپوزیت به کار برده شده است. از مهم‌ترین مزایای این منطقه و این برج‌ها می‌توان به قیمت مناسب واحدها اشاره نمود.

نقشه آتی شهر

یکی از مهم‌ترین مزایای پروژه شهرک همراه‌شهر (شهرک آتی شهر)، موقعیت مکانی و آب و هوای بسیار مناسب آن است، شهرک همراه شهر یا همان آتی شهر سابق آب و هوای مطلوبی داشته، به طوریکه در روزهای آلودگی نیز، هوا در این شهرک از وضعیت خوبی برخوردار است.

مراکز تجاری، آموزشی و بهداشتی، فرهنگی، سالن آمفی‌تئاتر، تالار پذیرایی، زمین بازی کودکان، مهدکودک،‌ کتابخانه،‌ سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، آسانسورهای متعدد و مجهز و ایمن، دیوارهای سبک و مقاوم در برابر عوامل طبیعی از جمله زلزله، باد و حوادثی از قبیل آتش‌سوزی، پنجره‌های UPVC با شیشه‌های دوجداره دارای عایق صوتی و حرارتی، سیستم کنترل و مدیریت هوشمند ساختمان  (BMS , EMS)، برق اضطراری، صاعقه‌گیر، شبکه گازرسانی شهری، شبکه آنتن مرکزی، ماهواره و اینترنت، شوت زباله، دوربین‌های مدار بسته از امکانات رفاهی می‌باشد که از مزایای پروژه شهرک همراه‌شهر محسوب می‌شود.

آتی شهر

رهن و اجاره در شهرک آتی شهر (همراه شهر )

قیمت رهن و اجاره مسکن در شهرک آتی شهر با توجه به سن ملک و نیز مترازهای واحد مربوطه متفاوت است . به طور مثال برای رهن یک واحد 4 سال ساخت 150 متری تقریبا 200 میلیون و برای رهن یک واحد تازه ساخت 85 متری 400 میلیون تومان باید هزینه کنید. قیمت اجاره‌ها تقریبا متعادل تر است؛ به طور مثال برای یک خانه 117 متری 4 سال ساخت 2 خوابه تقریبا 40 میلیون رهن با 3400000 هزار تومان اجاره باید هزینه کنید و یا 150 میلیون رهن با یک میلیون و نیم اجاره.

شهرک آتی شهر (همراه شهر)

مجتمع مسکونی آتی شهر

در ضلع شمالی پایتخت، پروژه مسکونی آتی شهر قرار گرفته که در قالب 6 بلوک 11 تا 22 طبقه ای ساخته شده است.از امکانات این مجتمع مسکونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چشم انداز بسیار زیبای واحدهای آن
  • آنتن مرکزی
  • آسانسور نفربر و باربر
  • فضای سبز
  • فضای آموزشی
  • دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی شهر مانند اتوبان حکیم، آزادگان، شهید همت و …

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج چناران پالاس
مطلب بعدیبرج های پامچال

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید