برج های عظیم زاده

0
3066
برج های قو چالوس

برج های عظیم زاده

در این مقاله خانه دان به معرفی برج های به نام و لوکس قو متعلق به آقای عظیم زاده می پردازیم.

برج قو الماس خاورمیانه

برج های قو عظیم زاده

این مجتمع از 3 برج تشکیل شده که 2 برج دو قلوی آن در قالب مسکونی و تجاری؛ و برج سو آن هتل است و به برج های عظیم زاده یا متل قو نیز معروف هستند. این مجتمع در شمال ایران و مجاورت ساحل خزر واقع شده است که با حضورش آن منطقه را به قطب گردشگری و توریستی تبدیل کرده است، این پروژه عظیم متعلق به آقای احد عظیم زاده، مدیر عامل شرکت فرش عظیم و از اشخاص مهم بازار فرش ایران بوده که مجری و سرمایه گذار برج های قو نیز هستند.

موقعیت دقیق تر برج قو در مازندران، منطقه ساحلی سلمانشهر می باشد و هتل پنج ستاره الماس (هتل دولوکس) کنار برج قو قرار گرقته است، نزدیکی به جنگل، دریا و برخورداری از آب و هوای بسیار خوب از ویژگی های منحصر به فرد این مجتمع است. کاربری برج های دوقلو عظیم زاده، مسکونی و همینطور تجاری بوده و به این خاطر ساکنین می توانند همه نیاز های خود را برطرف کرده و از رفاه کامل برخوردار باشند.

برج های عظیم زاده

برج های عظیم زاده بسیار لوکس و مدرن بوده و از دو برج 25 طبقه ای با بهترین معماری، امکانات و مصالح ساخته شده اند؛ سازه آن از اسکلت فلزی و فوندانسیون آن از نوع رادیه ژنرال است؛ مقاطع ستون های برج قو از نوع باکس و تیرهای اصلی از نوع کامپوزیت کرمیت است. لابی برج 604 مترمربع وسعت داشته و از نمای زیبای سنگ درجه 1 و بسیاری امکانات مرغوب دیگر در ساخت آن استفاده شده است، به همین خاطر به آن قو الماس خاورمیانه گفته می شود.

متل قو از 292 واحد مسکونی و 5 واحد پنت هاوس تشکیل شده که واحدها از 80 تا 180 متر متغیر هستند و 3 طبقه پایین برج تجاری است و 486 واحد فروشگاه دارد.

برج عظیم زاده

امکانات مجتمع قو

  • شهربازی مجهز
  • پارک آبی بزرگ
  • زمین تنیس و مینی گلف بزرگ
  • جاده تندرستی
  • پلاژ خصوصی
  • سالن آمفی تئاتر مجهز
  • سونا (سونا روسی- بیولوژیک)
  • Spa
  • سالن های ورزشی با مجهز ترین امکانات
  • درمانگاه و بخشهای بهداشتی در هتل بین المللی 5 ستاره دولوکس بین المللی( الماس )
  • باند مخصوص فرود هلی کوپتر بر روی هتل و برجهای مسکونی
  • 4  لاین آسانسور (2 لاین آن کابین طلا است) در واحدهای مسکونی
  • 3  لاین آسانسور در سالن ورزشی
  • 2  لاین آسانسور در استخر مجتمع

امجتمع قو از سیستم اعلام و اطفا حریق هوشمند، اینترنت اختصاصی، آنتن مرکزی در تمام برج و دوربین های هوشمند مداربسته برخوردار است همچنین واحدها با بهترین امکانات از جمله آشپزخانه با تمام تجهیزات و وسایل از برند بوش و میلر؛ کابینت های اتریشی؛ شومینه های نمای سنگی؛ سیستم تهویه هوشمند و … طراحی شده است.

برج عظیم زاده

این برج ها از امکانات ورزشی بسیار خوبی برخوردار هستند به طوریکه مابین برج های مسکونی و هتل 5 ستاره بین المللی، استخر، سونا، حمام تزکی و بخش هایی همچون ماساژ تایلندی، حوضچه های آب درمانی و نیز تجهیزات پاورلیفتینگ و … قرار دارد. فضاهایی همچون فضای بازی کودکان، زمین گلف برای خانواده، فضای مخصوص اسکی و … نیز تعبیه شده است. میشه گفت تمام این تفریحات در کنار اسکله تفریحی جذابیت آنها را دوجندان کرده است.

مجتمع تجاری متل قو

برج های عظیم زاده (متل قو) دارای مجتمع تجاری نیز بوده که در 3 طبقه ساخته شده است و از هرکدام از طبقات دارای متراژهای مختلفی می باشد. این مجتمع جمعا 486 واحد دارد. در مجتمع تجاری برج های عظیم زاده، جایگاه هایی برای رستوران، استراحت بازدیدکنندگان و پذیرایی از آنها نیز تعبیه شده است.

ساحل متل قو

ساحل متل قو از بهترین ساحل های استان مازندران و از ماطق دیدنی متل قو میباشد. این ساحل یکی از تمیز ترین و آرامبخش ترین سواحل شمال کشور به حساب آمده و در فاصله بسیار نزدیک از متل قو قرار دارد.

ساحل متل قو چالوس

درباره احد عظیم زاده

احد عظیم زاده صاحب پروژه های متل قو در مازندارن و یکی از کارآفرینان و ثروت آفرینان برتر ایران می باشد. کسی که با گذراندن دوران سخت کودکی و به دوس کشیدن سختی های فراوان، امروز به این درجه از موفقیت دست پیدا کرده است.

وی پدرش را در سن 7 سالگی از دست داد و تا سن 13 سالگی، هم قالی می بافت و هم درسش را می خواند اما فشارهای زندگی به او اجازه درس خواندن بیشتر ار سطح دیپلم رو نداد اما این موضوع باعث نشدتا از آرزوهای بزرگی که در سرداشت دست بکشد. بعد ها یک کارگاه کوچک قالی بافی دایر کرد و برای گسترش کسب و کار خود به آلمان سفر کرده و تجارت فرش را آغاز نمود و در نهایت به بزرگترین صادر کننده فرش جهان و  صاحب برج های عظیم زاده در مازندران تبدیل شد.

احد عظیم زاده

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیملک در کرج
مطلب بعدیزندگی در شهر پرند

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید