پهنه C شهرک چیتگر

8
1901
پهنه C شهرک چیتگر

پهنه C شهرک چیتگر

شهرک مسکونی 20000 واحدی چیتگر که در منطقه 22 تهران درحال ساخت است، یکی از جدیدترین شهرک های در حال احداث در غرب کشور به حساب می آید، اتوبان همت (خرازی) در شمال شهرک چیتگر، بلوار ایران خودرو در شرق شهرک، اتوبان حکیم (شهید همدانی) درجنوب آن و بلوار پژوهش در ضلع غربی شهرک چیتگر قرار دارد و در نهایت به اتوبان تهران-کرج منتهی می شود.

هم چنین این شهرک با پارک جنگلی چیتگر، باغ ملی گیاه شناسی و مجموعه هزار و یک شهر در همسایگی قرار دارد که باعث شده پروژه‌های شهرک مسکونی چیتگر به عنوان یکی از اصلی‌ترین انتخاب سرمایه‌گذاران و خریداران مسکن در این منطقه تبدیل شود.

شهرک چیتگر یا همان شهرک امام رضا از 5 پهنه تشکیل شده است؛ پهنه A، پهنه B، پهنه C، پهنه D، پهنه E

پهنه C شهرک چیتگر یا پهنه نارنجستان شامل هشت برج 30 و 40 طبقه توسط 4 تعاونی ارتش درحال ساخت می‌باشند.

نقشه شهرک چیتگر

برج‌های پهنه C چیتگر

برج‌های پهنه C شهرک چیتگر به شرح زیر می باشند:

  1. برج‌های چهارگانه‌ی نیروی زمینی ارتش پهنه C چیتگر
  2. برج نیروی هوایی (H2) پهنه سی شهرک چیتگر
  3. برج نیروی دریایی (مرجان) پهنه C شهرک چیتگر
  4. برج‌های پدافند هوایی ارتش پهنه C شهرک چیتگر

برج‌های چهارگانه‌ی نیروی زمینی ارتش پهنه C چیتگر

این برج ها مشرف به مناظر بسیار زیبایی هستند که میتوان از جهت شمالی پروژه به منظره کوهستان اشاره کرد، از سمت شرق به دریاچه چیتگر و واحد های جنوبی دید کامل به باغ ملی گیاه شناسی را خواهند داشت.

از غرب پروژه به سمت سایر برج‌ها چشم انداز دارند و از جهتی دیگر مجاورت پهنه c دریاچه چیتگر با باغ موزه ملی گیاه شناسی هم منظره ای زیبا و چشم نوازی برای برج های پهنه c ایجاد کرده است؛ اسکلت برج های نیروی زمینی بصورت فلزی با اتصالات پیچ و مهره می‌باشد و بازدارندگی بسیار مقاومی در برابر زلزله دارد، طراحی واحد های برج های نیروی زمینی به گونه ای است تا همه واحدها تراس داشته باشند.

برج نیروی زمینی ارتش

برج نیرو زمینی

برج نیروی هوایی (H2) پهنه C شهرک چیتگر

از دیگر برج‌های پهنه C چیتگر می‌توان به پروژه نیروی هوایی ارتش اشاره کرد که دارای 29 طبقه می‌باشد که 25 طبقه آن مسکونی است؛ پروژه نیروی هوایی ارتش به صورت برج‌های دوقلو ساخته شده که یکی از برج‌ها شامل طبقات 7 واحدی و دیگری شامل طبقات 9 واحدی است؛ واحدهای جنوبی پروژه نهاجا یا نیروی هوایی ارتش بهترین چشم‌انداز یا ویو را در مقایسه با پروژه‌های دیگر دارند که به باغ ملی گیاه‌شناسی مشرف است.

از دیگر برج‌های پهنه C چیتگر می‌توان به پروژه نیروی هوایی ارتش اشاره کرد که دارای 29 طبقه می‌باشد که 25 طبقه آن مسکونی است؛

برج نیروهوایی

برج نیروی دریایی (مرجان) پهنه C شهرک چیتگر

یکی دیگر از برج‌های پهنه C  چیتگر، برج مرجان است که به دست تعاونی مسکن معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل نیروی دریایی ارتش در حال ساخت است، این برج دارای 42 طبقه بوده و در حال حاضر 50 درصد آن ساخته شده است. آن دسته از خریدارانی که نسبت به خرید واحدهای این برج اقدام کرده اند و یا قصد خرید آنها را دارند می توانند در سال 1402، واحدهای خود را تحویل بگیرند. تعداد واحدهای موجود در این برج معادل 474 واحد با متراژهای 80 تا 150 متری است. این برج دارای نیروگاه برق اختصاصی است که در کنار دیگر امکانات رفاهی، باعث شده تا برج مرجان به عنوان یکی از لوکس ترین برج های تهران شناخته شود.

برج مرجان

برج مرجان پهنه c شهرک چیتگر

برج‌های پدافند هوایی ارتش پهنه C شهرک چیتگر

در پهنه C چیتگر، دو برج 30 و 40 طبقه نیز در حال ساخت است. واحدها این برج‌ها متراژی در حدود 75 تا 190 متر دارند. برج های پدافند هوایی در غربی ترین بخش شهرک چیتگر قرار داشته و در مجاورت با بلوار پژوهش هستند.متراژ واح ها و پرداختی آنها به شرح زیر میباشد:

  • واحد ۹۳ متری

در هر طبقه دو عدد از آن موجود می باشد و تک خواب بوده با قرارداد ساخت متری ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت علی الحساب که اعضا آن را به صورت اقساط سه ماهه پرداخت نموده اند و دو قسط مانده است.

  • واحد ۱۱۰ متری

در هر طبقه چهار عدد از آن موجود می باشد و دو خواب بوده با قرارداد ساخت متری ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت علی الحساب که اعضا آن را به صورت اقساط سه ماهه پرداخت نموده اند و دو قسط مانده است.

  •  واحد ۱۲۱ متری

در هر طبقه چهار عدد از آن موجود می باشد و دو خواب بوده با قرارداد ساخت متری ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت علی الحساب که اعضا آن را به صورت اقساط سه ماهه پرداخت نموده اند و دو قسط مانده است.

  • واحد ۱۳۵ متری

در هر طبقه دو عدد از آن موجود می باشد و سه خواب بوده با قرارداد ساخت متری ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان به صورت علی الحساب که اعضا آن را به صورت اقساط سه ماهه پرداخت نموده اند و دو قسط مانده است.

به دلیل نوسانات در بازار مسکن، نمی توان قیمت دقیقی برای واحدهای مسکونی این برج‌ها بیان کرد، اما امکان خرید و فروش تمامی واحدهای مسکونی این برج ها فراهم است.

پروژه پدافند ارتش

پروژه پدافند

نقشه پهنه C شهرک چیتگر

نقشه پهنه C
نقشه هوایی پهنه C چیتگر

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیزندگی در برج
مطلب بعدیملک در دریاچه چیتگر

8 دیدگاه‌ها

  1. سلام وقت بخیر
    قیمت برجهای اطراف دریاچه چیتگر در پهنه سی حدودا چقدر هست؟

    • با سلام

      برج های پهنه C شهرک چیتگر اکثرا به شکل امتیاز خرید و فروش می شود و در حال حاضر شروع قیمت امتیازها در این پهنه از 1.200.000.000 تومان شروع می شود.

    • با سلام

      پهنه C جزو پهنه هایی است که به سرعت در حال پیشرفت بوده و پروژه های بسیاری د رآن در حال شکل گیری است. در این خصوص می توانید مقاله “پهنه C چیتگر” را مطالعه بفرمایید.

  2. سلام
    وقت بخیر
    اگر ممکنه در مورد مشکلات پهنه C شهرک پچیتگر کمی توضیح بدین
    ممنون

    • با سلام

      پهنه C با توجه به برج های لوکسی که در آن در حال ساخت است آینده ی نوینی برای آن پیش بینی می شود. اما در حال حاضر تنها مشکل آن کمبود امکانات رفاهی در خود پهنه است که در آینده ای نه چنئان دور حل خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید