زندگی در برج

0
2027
زندگی در برج

زندگی در برج

روند رو به رشد جمعیت در ایران به خصوص پایتخت آن یعنی تهران باعث ساخت بسیاری از برج ها با طبقات بسیار زیاد شد. برج هایی که معایب و مزایای خاص خود را دارند و افراد با توجه به بودجه و البته ویژگی های آن برج که در نظر ایشان است، واحدی را جهت خرید گزینش کرده و زندگی در برج را خواسته یا ناخواسته انتخاب می کنند. منطقه 22 نیز از این امر مستثنا نیست.

زندگی در برج

با توجه به ویژگی هایی که در منطقه 22 به لحاظ گردشگری و ساختمان سازی مدرن وجود دارد، بسیاری این منطقه را برای سکونت انتخاب کردند و همین موضوع باعث شده که جمعیت منطقه 22 رو به افزایش باشد، در نتیجه به طبع آن نیاز به برج نشینی بیشتر احساس شد. خصوصیات منحصر به فرد برج ها نسبت به آپارتمان ها و خانه های ویلایی توجه افراد را برای زندگی در برج ها جلب کرد. برج هایی آسمان خراش با تکنولوژی پیشرفته در بالابرها و آسانسورها و تجهیزات ساختمانی آن.

زندگی در برج

مزایای زندگی در برج

افرادی که در برج زندگی می کنند از امکانات ویژه ای برخوردار هستند که تقریبا می توان گفت که بسیار شبیه به امکانات هتل است؛ لابی من 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات، رستوران، فضای بازی کودکان، استخر، سونا، جکوزی، آسانسور، بالابر و … .

در برج ها اصول ایمنی و امنیتی بسیار رعایت شده است از جمله وجود سیستم اعلام و اطفا حریق، دوربین مداربسته، برق اضطراری، آیفون تصویری، سیستم کدینگ، درب ضد سرقت و … و البته اغلب برج ها اصولی ساخته شده اند و در برابر زلزله مقاوم هستندو از متریال بسیار و مرغوبی در ساخت آنها استفاده شده است. از دیگر مزایای برج نشینی، چشم اندازی است که واحد های برج ها برای ساکنین آن فراهم کرده اند.

معایب زندگی در برج

در کنار مزایایی که برج ها دارند یکسری معایب را هم شامل می شونداز جمله:

  • هزینه شارژ

در بعضی از برج ها با توجه به امکانات رفاهی که برای ساکنین فراهم آورده شده، میزان هزینه شارژ برای ساکنین بالاتر است که در هنگام خرید واحدی در برج باید به این گزینه نیز توجه کرد.

  • عدم شناخت ساکنین

در برج ها با توجه به زیاد بودن واحد ها افراد زیادی هم در آنجا ساکن هستندو شما هیچ شناختی از افراد ندارید و ممکن است افرادی با پیشینه بد نیز از همسایگان شما باشند.

  • سر و صدا

نحوه ساخت برج ها به گونه ای است که کوچکترین سر و صدا هم ممکن است باعث اذیت سایرین می شود و این موضوع برای بسیاری ناراحت کننده است.

  • عدم امکان تغییر

شما در برج ها اجازه تغییری در واحد مربوطه به لحاظ ظاهری و یا معماری داخلی آن را ندارید.

  • مرتفع بودن

ارتفاع زیاد برج ها برای کسانیکه که ترس از ارتفاع دارند اصلا خوشایند نیست و اگر آسانسور به هر دلیلی از کار بیفتد برای کسانی که در طبقات بالای ساختمان زندگی می کنند کار بسیار مشکل خواهد شد و در مواقعی که نیاز به خروج اضطراری از برج می باشد، هر دو صورت استفاده از آسانسور و راه پله زمان بر است.

برج های کنار دریاچه چیتگر

پروژه های تجاری اداری اطراف دریاچه

  • لکسون

پروژه لکسون از پروژه های تجاری اداری منطقه 22 می باشد که در نزدیکی دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. این پروژه به دلیل داشتن ویژگی های خاص معماری از پروژه های اداری معروف در منطقه 22 است. برج لکسون زیر نظر تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است و شامل 30 طبقه می شود؛ از طبقه منفی 1 تا 3 تجاری، طبقات 7 تا 21 اداری و 4 تا  6 خدمات هتلینگ می باشد.

این پروژه به دلیل قرارگیری در موقعیت های خاص، جشم انداز بسیار زیبایی برای واحد های آن فراهم آورده و دارای معماری بسیار زیبایی است. امکانات بی نظیر این پروژه، آن را به یکی از منحصر به فردترین پروژه های تجاری منطقه تبذیل کرده است. از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سالن آمفی تئاتر

تالار پذیرایی

کتابخانه

زمین بازی کودکان

مهد کودک

و …

برج تجاری اداری لکسون

  • آرتمیس

برج آرتمیس به شکل یک کشتی بزرگ ساخته شده و از بزرگترین پروژه های تجاری-اداری منطقه 22 می باشد. برج های تجاری اداری پروژه آرتمیس از برج های مجزا تشکیل شده است و شامل6 برج و 7 طبقه پارکینگ منفی یک دست با گنجایش ۵۰۰۰ خودرو می‌ باشد. این برج از جنوب مشرف به پارک جنگلی و دریاچه خلیج فارس و از شمال مشرف به پارک آبشار می باشد.

مجتمع تجاری آرتمیس

پروژه های مسکونی اطراف دریاچه

  • برج مرجان

برج مرجان از برج های لوکس منطقه 22 می باشد که با 42 طبقه و موقعیت مکانی مناسب چشم انداز زیبایی را برای ساکنین آن بوجود آورده است. برج مرجان در پهنه C شهرک چیتگر واقع شده و یکی از بلندترین برج های منطقه 22 می باشد. این برج زیر نظر تعاونی نیروی دریایی ارتش در حال ساخت می باشد و از پروژه هایی است که به صورت ساختمان های دوقلو ساخته شده است.

برج مرجان منطقه 22

  • برج بازنشستگان ارتش

پروژه بازنشستگان ارتش یا همان نگین ساحل زیر نظر تعاونی ارتش در قالب برج های دوقلوی 25 طبقه ای در حال ساخت است. این برج جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر و پروژه های خوش نقشه است.

ناگفته نماند به خاطر زمین خرید زمین پروژه بازنشستگان ارتش، قبل از افزایش ناگهانی زمین، قیمت ساخت این برج نسبت به سایر برج های منطقه مناسب تر میباشد که در حال حاضر از متری 28ملیون تا 45ملیون برآورد شده است.طبق آخرین اطلاعات به دست آمده بهره برداری از این پروژه  زمستان سال 1400 پیش بینی شده است.

برج بازنشستگان ارتش منطقه 22

  • برج برلیان

برج برلیان در شمال دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده و در همسایگی پروژه آرتمیس است. این برج زیر نظر تعاونی مهرآفرین در حال ساخت می باشد. برج برلیان شامل 26 طبقه است که 21 طبقه آن مسکونی، 4 طبقه آن منفی پارکینگ و 1 طبقه آن لابی است. .واحد های برج برلیان چشم انداز بسیار زیبای دریاچه چیتگر را برای ساکنین آن فراهم می کند. از امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی 24 ساعته

دوربین مداربسته

آیفون تصویری

سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

آنتن و ماهواره مرکزی

محوطه با فضای سبز

دسترسی راحت برج برلیان به بزرگراه های حکیم و همت و همچنین مجموعه های رفاهی و تفریحی منطقه 22 از دیگر ویژگی های خوب این برج است.

 

برج برلیان منطقه 22

  • برج تریتیوم 1

برج تریتیوم 1 در ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده و زیر نظر تعاونی نیکان سازه سدید که از شرکت های تعاونی معتبر و به نام کشور است در حال ساخت می باشد. برج تریتیوم 1 دارای 26 طبقه است که 21 طبقه آن مسکونی، 1 طبقه لابی و 4 طبقه پارکینگ دارد. از امکانات این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم اعلام و اطفا حریق

شوتینگ مرکزی زباله

سیستم هوشمند خودکار

آسانسور و پارکینگ

آنتن مرکزی

آبفون تصویری

سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی

برج تریتیوم 1منطقه 22

  • برج الماس حفاظت

پروژه مسکونی برج الماس حفاظت زیر نظر تعاونی ایثارگران حفاظت ارتش در قالب یک برج 40 طبقه ای که 32 طبقه آن مسکونی است در پهنه B شهرک چیتگر ساخته شده است. برج الماس نمای شیشه ای دارد و به همین سبب طراحی بسیار زیبایی را در این برج شاهد هستیم و این امر زندگی در برج الماس را لذت بخش کرده است. برج الماس در کنار بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه یعنی ایران مال قرار دارد.

امکانات برج الماس حفاظت به قرار زیر است:

سالن ورزشی

سالن اجتماعات

سیستم اعلان و اطفا حریق

سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی

6 لاین آسانسور

و…

برج الماس حفاظت ارتش

زندگی در برج های چیتگر

وجود دریاچه شهدای خلیج فارس و پارک جنگلی چیتگر باعث شده که برج های این منطقه از چشم انداز بسیار خوبی برخوردار باشند و برای کسانیکه ویژگی ویوعالی را در خرید خانه شان مهم می دانند این برج گزینه خوبی است. علاوه بر این موضوع متریال به کاررفته در برج های چیتگر از جنس مرغوبی بوده و تمام اصول و قوانین ساخت در آنها رعایت شده است. پس می توان گفت برج های چیتگر گزینه مناسبی برای خرید خانه هستند.

زندگی در برج

پیش فروش برج های چیتگر

با توجه به افزایش جمعیت و پیشرفت منطقه 22 ارگان های دولتی و شرکت های تعاونی خصوصی شروع به ساخت پروژه های مدرن و عظیم مسکونی، تجاری-اداری و یا تفریحی کرده اند.ساخت این پروژه ها بر امکانات رفاهی و تفریحی منطقه افزوده و همچنین پیش فروش واحد های پروژه ها فرصت مناسبی را برای سرمایه گذاران وافرادی که تمایل دارند با حداقل مبلغ صاحبخانه شوند، ایجاد کرده است.

پیش فروش پروژه های تعاونی ساز به 2 صورت خرید سهام و امتیاز انجام میگیرد که بسته به تعاونی و شرکت های سازنده پروژه ها شرایط پیش فروش متفاوت میشود.برای کسب اطلاعات بیشتر از پروژه ها و تعاونی های معتبر منطقه به سایت و یا اپلیکیشن هوشمند خانه دان مراجعه کنید.

قیمت برج های چیتگر

عوامل بسیاری برروی قیمت برج های منطقه دلالت دارد عواملی نظیر امکانات رفاهی، دسترسی به نقاط دیگر شهر، چشم انداز، کیفیت متریال استفاده شده در ساخت برج، داشتن سند و موقعیت مکانی را میتوان نام برد، که بسته به عوامل ذکر شده در بالا قیمت برج ها و حتی واحد های یک برج متفاوت از یکدیگر میباشند.برج های لوکس منطقه نظیر کادوس، امپریال، لبخند و 3گانه ایزدیار از قیمت بالاتری برخوردار میباشند.

دسترسی برج ها به مراکز خرید و تفریحی و همچنین مراکز درمانی، فروشگاه ها و امکانات ورزشی و امنیتی، خوش ساخت بودن واحد ها و متریال استفاده شده در برج ها عوامل موثر بر قیمت آنهاست.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه های مروارید شهر
مطلب بعدیپهنه C شهرک چیتگر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید