پیش فروش برج های چیتگر

4
2242
پیش فروش برج های چیتگر

پیش فروش برج های چیتگر

علاوه بر پروژه هایی که توسط یک تعاونی خاص ساخته می شوند پروژه هایی هستند که شخصی ساز بوده و بسیاری از مردم به خاطر مزایایی که این پروژه ها نسبت به پروژه های تعاونی ساز دارند، پروژه های شخصی ساز را برای خرید انتخاب می کنند. از مزایای پروژه های شخصی ساز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت قطعی آپارتمان، تحویل به موقع، کیفیت بالای موارد به کار رفته در ساختمان، پرداخت ضرر و زیان در صورت تاخیر در انجام تعهدات، تحویل زودتر سند نسبت به پروژه های تعاونی ساز، همچنین در پروژه های شخصی ساز جزئیات واحد مانند طبقه، متراژ، کاغذ دیواری، نوع کابینت، پارکینگ، انباری، محوطه سازی و … به طور شفاف در قرارداد ذکر شده است.

از جمله برج های شخصی ساز منطقه 22 میتوان به برج خیام، برج تریتیوم و برج باران اشاره کرد.

پیش فروش برج های چیتگر

پروژه های چیتگر

در منطقه 22 به ویژه محله چیتگر ساخت و سازهای بسیاری از جمله برج های مسکونی، مراکز خرید، مراکز اداری تجاری مدرن در حال شکل گیری است. این محله علاوه بر ویژگی های خاص ذکر شده، دسترسی خوبی به اتوبان های حکیم، همت و آزادراه تهران کرج دارد و مورد توجه بسیاری از مردم جهت سرمایه گذاری قرار گرفته است.

بهترین پروژه های تجاری-اداری چیتگر

مجتمع ایران مال

بازار بزرگ ایران یا همان ایران مال بزرگترین مجتمع تجاری در منطقه خاورمیانه بوده که در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس واقع شده است. این مجموعه دارای امکانات تفریحی بسیاری از جمله مراکز خرید، شهربازی، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی و … است و البته قرار است به زودی، اصلی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، دکوراسیون منزل، کفش و محصولات چرمی، ساعت و زیورآلات، جواهر و محصولات زیبایی شود.

مجتمع ایران مال

رزمال

برج رزمال در جهت برآورده کردن نیاز های اساسی یک خانواده با کاربری های مختلفی از جمله تجاری، فرهنگی، تفریحی احداث شد. از جمله مجموعه هایی که در این برج ساخته شده می توان به سالن های سینما، رستوران ها و فودکورت ها، سالن کنسرت، سالن های بیلیارد، استخر، سونا، سالن های ورزشی و … اشاره کرد.

مجتمع رزمال

لکسون

پروژه لکسون از پروژه های تجاری اداری منطقه 22 می باشد که در نزدیکی دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. این پروژه به دلیل داشتن ویژگی های خاص معماری از پروژه های اداری معروف در منطقه 22 است. برج لکسون زیر نظر تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است و شامل 30 طبقه می شود؛ از طبقه منفی 1 تا 3 تجاری، طبقات 7 تا 21 اداری و 4 تا  6 خدمات هتلینگ می باشد.

برج تجاری اداری لکسون

آرتمیس

پروژه تجاری اداری آرتمیس با بنای مفید 365 هزار متر مربع بزرگترین پروژه تجاری و اداری شمال دریاچه می باشد که شامل 6 برج در مجموع 32 طبقه که 4 طبقه آن تجاری،هفت طبقه پارکینگ منفی و دیگر طبقات اداری میباشند، که در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع ساخته شده است.این پروژه دارای بزرگترین روف گاردن ایران با مساحت 1٫5 هکتار می باشد.
سهام پروژه آرتمیس در تعاونی های این پروژه به نام خریدار نقل و انتقال می شود.هر سهم پروژه آرتمیس دارای قدر السهم از پارکینگ و انباری می باشد.

برج ارتمیس

پروژه های مسکونی چیتگر

از پروژه های مسکونی چیتگر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

که در ادامه به مختصر به معرفی چندی از آنها میپردازیم:

برج مرجان

برج دوقلو 42 طبقه مرجان مربوط به نیروی دریایی (ارتش) واقع در پهنه C شهرک چیتگر، تنها برج 42 طبقه در منطقه 22 و یکی از بلندمرتبه ترین برج ها در تهران است و موعد تحویل آن طبق آخرین برآورد تعاونی نیمه دوم سال 1401  اعلام شده است. برج مرجان که هم اکنون در مرحله نصب اسکلت فلزی به صورت پیچ و مهره می باشد.

این برج ویوی پارک چیتگر، باغ گیاهشناسی و دریاچه شهدای خلیج فارس را دارا خواهد بود که البته در مورد دریاچه تنها طبقات 30 به بالا دید دریاچه را خواهند داشت.

برج مرجان

آفتاب مهتاب

 برج آفتاب مهتاب در قالب ۲ برج ۲۶ طبقه شامل ۲۱ طبقه مسکونی ۱طبقه لابی و ۴طبقه پارکینگ میباشد و متراژهای برج ۸۲-۹۱-۹۴-۹۸-۱۰۰-۱۰۴-۱۱۲-۱۱۷-۱۲۴-۱۴۵-۱۴۹ متری ۲خواب و سه خواب میباشد. پروژه آفتاب مهتاب یک پروژه مسکونی و تجاری بوده و سازنده آن تعاونی مسکن کارکنان ادارات مرکزی شرکت ملی نفت ایران-تهران میباشد.
این پروژه دارای امکاناتی از قبیل لابی و لابی من ۲۴ ساعته ،پارکینگ و انباری اختصاصی وسالن اجتماعات و سالن ورزشی و واحدهای تجاری و هلی پد میباشد.

آفتاب مهتاب

شمیم رحمت 3

مجتمع مسکونی نخل معروف به شمیم رحمت فاز 3 تحت نظر تعاونی شمیم رحمت در حال ساخت میباشد.این مجتمع به صورت 4 بلوک 26 طبقه ای میباشد که طراحی واحد ها بسته به متراژ از یک خواب تا سه خواب در نظر گرفته شده است.بلوک های این مجتمع به صورت پیوسته به هم متصل هستند.طراحی ساختمان ها به شکلی میباشد که واحد ها به هم دسترسی نداشته و از مزایای این پروژه به حساب می‌آید.

هر طبقه حیاط مسقف به ارتفاع 7 متر به صورت خصوصی در اختیار دارد و از امکانات آن میتوان به سالن های ورزشی، سالن سینما و تئاتر خانگی، سالن اجتماعات، کتابخانه، کارواش، خشکشویی و کافی شاپ اشاره کرد.

برج شمیم رحمت 3

مدیران شهرداری

این پروژه در بلوار علوم فنون کوهک توسط تعاونی مسکن مدیران منابع انسانی شهرداری در مرحله سفت کاری با سازه بتنی میباشد.این پروژه در قالب یک برج 24 طبقه که 20 طبقه آن مسکونی، یک طبقه لابی و 3 طبقه نیز منفی میباشد.

طبقات اول تا 15 8 واحدی بوده طبقات 16 و 17 شش واحدی و طبقات 18تا20 نیز 4 واحدی بوده به صورتی که هر چه طبقات را بالاتر میرویم تعداد واحد ها کمتر و متراژ واحد ها افزایش مییابد.

از امکانات این پروژه نیز میتوان به سالن ورزش ،سالن اجتماعات، هلی پد، ۴لاین آسانسور ، پارکینگ و انباری اشاره کرد.

برج مدیران شهرداری

پروژه بانک ملی

برج بانک ملی یا برج ایران زیر نظر تعاونی سپاشهر در قالب 3 بلوک 21 طبقه در حال ساخت می باشد و در هر طبقه 6 واحد تعریف شده است. متراژ واحد های این برج از 100 تا 180 متر می باشد. این برج در بلوار علوم وفنون کوهک قرار گرفته است.

این برج  در فاصله 500 متری از دریاچه و فاصله 100 متری تا اتوبان ازادگان قرار گرفته است که سبب دسترسی آسان به اتوبانهای حکیم و همت، مراکز آموزشی، مراکز خرید، پایانه های حمل و نقل عمومی، جاذبه های تفریحی و گردشگری ایرانمال،تهرانمال، رزمال ،باملند، آبشار تهران، پارک جنگلی چیتگر و پارک جنگلی لتمال شده است.

از امکانات پروژه بانک ملی میتوان به لابی مجلل، نقشه های بدون نقص و کامل، اسانسورهای برند، سالن اجتماعات و سالن ورزشی، سونا و جکوزی اشاره کرد.

پروژه بانک ملی ایران

پروژه برلیان

این پروژه توسط شرکت آشیان آفرین با رزومه ی قوی خود در شهرک مروارید شهر در حال ساخت میباشد. تعداد طبقات پروژه برج برلیان 31 طبقه (25 طبقه مسکونی، 5 طبقه منفی، 1 طبقه لابی) و متراژ واحد ها 95 متر ، 127 متر و 131 متر میباشد. تعداد واحد ها در هر طبقه 6 واحد میباشد.

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیچیتگر تهران
مطلب بعدیبرج روما رزیدنس کامرانیه

4 دیدگاه‌ها

    • با سلام

      پروژه های مروارید شهر دو حالت دارند یا کاملا ساخته شده اند و یا در مرحله گودبرداری، فنس کشی، بتون ریزی و … هستند و یا حتی ممکن است پروژه بر روی خاک باشد. در حالت اول قیمت در حال حاضر تقریبا از 25 میلیون تومان تا 38 میلیون تومان است و در حالت دوم از 11 میلیون تومان شروع می شود.
      خواندن مقاله های ” پروژه های مروارید شهر ” و ” مروارید شهر ” را از دست ندهید .

  1. با سلام و وقت بخیر
    در رابطه با پروژه شهید خرازی لطفا توضیح بدین
    ممنون

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید