پروژه های درحال ساخت کوهک

0
1932
پروژه های درحال ساخت کوهک

پروژه های درحال ساخت کوهک

شرقی‌ترین قسمت منطقه 22 به بلوار کوهک ختم می‌شود، قسمتی که کمی با فاصله از زمین‌های اطراف دریاچه خلیج فارس درحال پیشرفت می‌باشد. در بلوار کوهک پروژه های عمرانی بسیاری در حال اجرا و یا ساخته شده است که بعضا زیرنظر تعاونی های مسکن مربوط به ارگان دولتی که روزمه خوبی در این زمینه دارد، می باشد.

با ساخته و تحویل داده شدن چندین پروژه‌ی موفق ازجمله شهرک یاس2 یا زیتون و ساکن شدن اعضای این پروژه‌ها، همچنین ساخت مجتمع بزرگ تجاری اداری طوبی در بلوار کوهک باعث روند رو به رشد سرمایه‌گذاری در بلوار کوهک شد.

از ویژگی های خوب پروژه های عمرانی در دست احداث در بلوار کوهک دسترسی مناسب به اتوبان های خرازی و همدانی و نیز ایستگاه مترو چیتگر است.

از مهم‌ترین پروژه های درحال ساخت کوهک و پروژه‌های ساخته شده، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: شهرک زیتون، برج‌های هواپیمایی کشوری، برج مجلل ترنج، برج نیلوفر، برج اساتید، برج فرهیختگان، برج نسترن، پروژه فرزانگان، پروژه‌های نارنجستان 1 و 2، برج مجلل آترا،برج ایران بانک ملی، برج مدیران، پروژه مدیران2، پروژه لوکس کوهک، پروژه کارکنان بانک سپه، پروژه همسا، پروژه پلیمر و برج‌های مسکونی آتان و ده‌ها پروژه درحال ساخت و برج‌های ساخته شده دیگر که نشان از توسعه رو به رشد و سریع در بلوار کوهک می‌دهد و در آینده‌ای نزدیک بلوار کوهک از منطقه 22 تبدیل به یکی از بهترین محل‌های منطقه 22 با همجواری پارک چیتگر خواهد شد.

محله کوهک

یکی از قدیمی ترین محله های منطقه 22 که در شرق شهرک گلستان (راه آهن سابق) واقع شده است، محله کوهک میباشد که بافت این محله ویلای بوده و با ساخت و ساز های جدید و برج سازی در این منطقه بافت این محله در حال تغییر بوده و شاهد افزایش جمعیت در این محله خواهیم بود.

این محله در گذشته از محله های منطقه 5 بشمار میرفت و در حاشیه شهر قرار داشت که از امکانات مناسبی برخوردار نبوده که با پیشرفت غربی ترین قسمت پایتخت، منطقه 22 شکل گرفت و هم اکنون محله کوهک جزو منطقه 22 بشمار میرود که از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار میباشد که یکی از این امکانات، وجود مجتمع تجاری اداری طوبی بوده که دارای هایپر مارکت میباشد.

از خیابان های مهم این محله شهرک یاس(زیتون) میباشد. این محله از اب و هوای مطلوب و پاکیزه تری نسبت به دیگر مناطق پایتخت بوده و همچنین با توجه به عریض بودن کوچه ها و خیابان های این محله از ترافیک کمتری برخوردار میباشد.

از امکانات این محله چشم انداز البرز جنوبی، بازار خرید محله‌ای کوهک، ایستگاه مدیریت بحران، شرکت دارویی آترا، تالارها و باغ‌ها و مجتمع‌های پذیرایی و همچنین مجتمع طوبی که در بالا ذکر شد میباشد.

محله کوهک

پروژه های درحال ساخت کوهک

پروژه همسا

پروژه همسا که اولین فاز از این پروژه می‌باشد، زیرنظر شرکت عمرانی همسا در بلوار کوهک درحال اجرا و ساخت بوده و از شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 برخوردار می‌باشد؛ این پروژه مسکونی بوده و در زمینی با متراژ 4400 مترمربع درحال اجرا بوده و از پتانسیل محوطه‌سازی بالایی برخوردار می‌باشد، همچنین در  این پروژه چند واحد تجاری به صورت محدود نیز برای این مجموعه درنظر گرفته شده است که می‌تواند مورد توجه ساکنین و سرمایه‌گذاران قرار گیرد.

پروژه همسا

پروژه پلیمر

پروژه پلیمر (پتروشیمی) که در منطقه 22، بلوار کوهک واقع شده است، یکی از جذاب ترین برج‌های این منطقه به‌حساب می‌آید. متراژ واحدهای پروژه پلیمر منطقه 22 اکثرا بالای ۱۲۰ متر است و از امکانات پروژه پلیمر می‌توان به لابی شیک، متریال مرغوب، استخر، سونا جکوزی اشاره کرد؛ موقعیت مکانی این پروژه به‌گونه‌ای است که بعضی واحدها از ویوی بسیار خوبی بهره‌مند هستند.

دسترسی پروژه پلیمر به‌دلیل قرارگیری در بلوار کوهک منطقه 22 که یکی از شاهراه‌ها محسوب می‌شود به تمامی اتوبان‌ها مثل اتوبان تهران کرج، آزادگان و حکیم بسیار آسان است.

پروژه پلیمر

پروژه نارنجستان

تعاونی ابنیه آکام  پروژه های نارنجستان را در قالب 4 پروژه در دست ساخت دارد که نارنجستان 1 و 2 در محله کوهک و نارنجستان 3 در انتهای اتوبان همت کنار برج های سفید و همچنین نارنجستان 4 در شهرک مرواریدشهر قرار دارد.

نارنجستان 1  واقع در بلوار کوهک شهرک گلستان دارای 2 برج در قالب 11 طبقه مسکونی بوده که تا طبقه چهارم در مرحله دیوارچینی و همچنین نازک کاری طبقات ساخته شده میباشد.نارنجستان 2 نیز در همین محله در قالب 2 بلوک 14 طبقه در مرحله نازک کاری میباشد. این پروژه ها با در نظر گرفتن مقررات ملی ساختمان واصول ایمنی در حال اجرا میباشد. امتیاز واحدهای پروژه نارنجستان در دفتر تعاونی ابنیه آکام به صورت قطعی نقل و انتقال می یابد.

پروژه نارنجستان 2

پروژه رادین

پروژه اداری و تجاری و مسکونی رادین در محله کوهک، بلوار علوم فنون در حال احداث است که دارای یکی از بهترین لوکیشن های عالی منطقه می باشد.ین پروژه دارای ۲ برج ۲۵ طبقه می باشد که ۴ طبقه آن منفی شامل پارکینگ و انباری میباشد. که ۳۵۶ واحد مسکونی و نزدیک ۲۰۰۰ مترمربع واحد تجاری در ۲ طبقه اول برج می باشد همچنین در هر طبقه ۱۰ واحد مسکونی در حال ساخت می باشد.

دسترسی این پروژه از شمال به اتوبان شهید همت و اتوبان شهید حکیم می باشد و همچنین این پروژه از سمت شرق به آزادراه آزادگان دسترسی دارد و از سمت جنوب به اتوبان تهران و کرج و بزرگراه شهید لشگری دسترسی دارد و همچنین فاصله این پروژه تا مترو چیتگر پنج دقیقه پیاده روی می باشد. این پروژه نزدیک به پارک جنگلی چیتگرو پارک آبی اپارک و همچنین فاصله نزدیک به دریاچه شهدای خلیج فارس و بازار بزرگ ایران مال دارد.

امکانات پروژه رادین

لابی لوکس و کاملا مجلل به همراه لابی من ۲۴ساعته
استخر،سونا و جکوزی
سالن ورزش و سالن اجتماعات

پروژه رادین

مدیران شهرداری

پروژه مدیران شهرداری توسط تعاونی مسکن مدیران منابع انسانی شهرداری منطقه۲۲ در در بلوار علوم فنون کوهک در شرق دریاچه و شمال پارک جنگلی چیتگر در حال اجرا میباشد. پروژه مدیران شهرداری  در قالب یک برج ۲۴ طبقه (۳ طبقه منفی+ ۱طبقه لابی+ ۲۰ طبقه مسکونی) از طبقه ۱ تا ۱۵ هر طبقه ۸ واحد طبقات ۱۶ و ۱۷ شش واحدی و طبقات ۱۸ تا ۲۰ هر طبقه ۴ واحد با متراژهای مبنا ۱۱۰ متر و موعد تحویل سال ۱۴۰۰ در مرحله سفت کاری با سازه بتنی در حال ساخت می باشد.

از مزایای این پروزه دسترسی به مرکز خرید طوبی، بام لند و تهران مال، بزرگراه حکیم،آزادگان،خرازی و تهران کرج، پارک جنگلی ،دریاچه چیتگر،پارک جنگلی لتمان کن و آبشار تهران میباشد.

امکانات پروژه مدیران شهرداری۲

  • سالن ورزش
  • سالن اجتماعات
  • ۴لاین آسانسور
  • هلی پد
  • پارکینگ و انباری

پروژه مدیران شهرداری

پروژه آترا

این پروژه شخصی ساز از دیگر پروژه های در حال ساخت محله کوهک که سفید کاری آن به پایان رسیده و در مرحله سفید کاری می‌باشد.

این پروژه در قالب 17 طبقه ( 3 طبقه منفی 1، 1 طبقه لابی ، 13 طبقه مسکونی ) که  هر طبقه 6 واحدی با متراژ ها و تیپ های زیر میباشد:

  • ​​​​​​​97 متری(دو خوابه)
  • 107متری(دو خوابه)
  • 122 متری(دو خوابه)
  • 135 متری(سه خوابه)
  • 145 متری(سه خوابه)

امکانات برج آترا

  • ​​​​​​​طبقه همکف 820 متر مشاعات به ارتفاع 5 متر
  • سالن اجتماعات و مراسم
  • سیستم اعلام واطفا حریق ​​​​​​​
  • سه لاین آسانسور
  • سالن ورزشی
  • کافی شاپ
  • لابی مجلل
  • باس داکت
  • روف گاردن

پروژه شخصی ساز آترا

پروژه فرزانگان

یکی از پروژه های در حال ساخت در بلوار کوهک انتهای خیابان کاج میتوان به پروژه فرزانگان ساخته شده توسط تعاونی ابنیه همت اشاره کرد.این پروژه در زمینی به مساحت 4هزار متر در قالب 26 طبقه میباشد که در هر طبقه 7 واحد مسکونی با متراژ های  105 متر ( دو خواب ) ، 125 متر ( دو خواب ) ، 175 متر ( سه خواب ) و 205 متر ( سه خواب ) وجود دارد.

دسترسی راحت به اتوبان های حکیم،تهران-کرج و آزادگان و همچنین نزدیکی به پارک جنگلی چیتگر و مرکز تجاری طوبی از امکانات این برج به حساب می‌آید و از دیگر امکانات این پروژه میتوان موارد زیر را نام برد:

  • تعداد پارکینگ بیشتر از تعداد واحدها
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • سرمایش و گرمایش چیلر
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزشی
  • شوتینگ زباله
  • لابی مجلل

پروژه فرزانگان بلوار کوهک

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه یاس 3
مطلب بعدیپروژه های امتیاز منطقه 22

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید