شهر جدید هشتگرد

0
2728
مسکن مهر هشتگرد

شهر جدید هشتگرد

شهر جدید هشتگرد از شهرهای استان البرز بوده و در مجاورت شهر هشتگرد قرار گرفته است. این شهر جدا از شهر هشتگرد است و در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ قرار دارد. شهر جدید هشتگرد در دامنه رشته کوه های البرز قرار گرفته و به لحاظ شرایط آب و هوایی دارای آب و هوای کوهستانی و خشک می باشد. به طور کل می توان گفت این شهر از آب و هوای مدیترانه ای برخوردار بوده و زمستان های سرد و تابستان های گرم و خشکی دارد.

شهر جدید هشتگرد

بنابر آخرین سرشماری، شهر جدید هشتگرد جمعیتی بالغ رب 49417 نفر دارد. شهر جدید هشتگرد به دوبخش مسکونی و صنعتی تقسیم می شود؛ بخش صنعتی که با هدف تامین اشتغال شهر جدید طراحی شده و تقریبا 200 هکتار است و در زمین های جنوب اتوبان قرار دارد. واحد هایی که در این بخش مستقر هستند به 2 گروه تقسیم می شوند: واحد های ماشینی، قالب سازی، صنایع و کامپیوتر و واحد های کشوری قابل استقرار در تهران.

شهر جدید هشتگرد دارای ویژگی های منحصر به فردی است که توجه بسیاری را از همه اقشار؛ چه مردم عادی و چه سازندگان ساختمان و … به خود جلب کرده است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فاصله نه چندان دور به تهران و دسترسی راحت به پایتخت
  • دسترسی مناسب به آب های زیرزمینی
  • آب و هوای معتدل کوهستانی
  • شیب قابل قبول جهت شهرسازی و خاک مناسب برای احداث سازه های بلند
  • دسترسی به اتوبان کرج-قزوین
  • نزدیکی به راه آهن سراسری جنوب شهر قدیم
  • تابستان هایی با آب و هوای خنک
  • آلودگی کمتر به نسبت شهر تهران
  • استقرار شرکت های دانش بنیان و احداث پارک علم و فناوری در یک دهه آینده در شهر جدید

در شهر جدی هشتگرد 2 پروژه بزرگ در حال اجراست که هر دو پیشرفت خوبی داشته اند: 1.پروژه مسکن مهر هشتگرد 2.پروژه مترو هشتگرد یا همان قطار شهری

مترو هشتگرد مسیر این شهر را به تهران و کرج سهل کرده و همین امر موجب رونق ارتباطات با این شهر شده است. ایستگاه مترو هشتگرد بزرگترین ایستگاه مترو در ایران است که در سال 98 به بهره برداری رسید.

 متروی شهر هشتگرد

متروی شهر هشگرد متصل به خط 5 مترو تهران در سال 1398 به بهره برداری رسیده است این خط مترو به طول 25 کیلومتر دارای سرعت 140 کیلومتر در ساعت میباشد.

فاطله این ایستگاه تا ایستگاه مترو صادقیه 40 دقیقه میباشد که با راه اندازی این خط مترو حمل و نقل ساکنین شهر جدید هشتگرد به پایتخت را تسهیل بخشیده است.

مسکن در شهر جدید هشتگرد

در سال 1397 ساخت 50 هزار واحد مسکونی در دستور کار اداره راه و شهرسازی قرار گرفت و علاوه بر آن قرار شد 10 هزار واحد مسکونی جدید به مجموع واحد ها اضافه شود. در راستای این قضایا می توان گفت در 10 سال آینده شهر جدید هشتگرد یکی از مناطق مهم اطراف پایتخت باشد. پروژه خود مالکی کردن واحدهای پروژه مسکن مهر نیز در کنار همه این ها در حال اجراست.به دنبال همایشی که در سال 1397 پیرو سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد برگزار شد بسیاری راغب شدند تا در این مورد سرمایه گذاری کرده و در رونق شهر های اطراف تهران مشارکتی پرسود داشته باشند.

در رابطه با آینده سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد باید گفت که این شهر نیز مانند منطقه 22 تهران که در کنار برج های بلند، ساختمان های ویلایی 2 طبقه هم در حال ساخت است، شهر جدید هشتگرد نیز همین روند را در پیش گرفته و این قضیه باعث کاهش تراکم، توسعه زیرساخت ها و افزایش کیفیت در امر ساختمان سازی و بالارفتن کیفیت زندگی خواهد شد.

بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری با سود بالا هستید. سرمایه گذاری در بخش مسکن و خدمات در شهر جدید هشتگرد را حتما در نظر داشته باشید. بنابر آماری که مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اعلام کرد مردم به نسبت سال های قبل، استقبال بیشتری از خرید خانه در شهر جدید هشتگرد کرده اند.

فرصت های سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد:

مجتمع تجاری بهشت، میدان نقش جهان، مرکز تجاری خورشید، مجتمع چند منظوره آفتاب، مجتمع پارسیان

مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

برنامه ای که در رابطه با پروژه های مسکن شهر جدید هشتگرد تنظیم گردید براین اساس شد که تعداد چهل و نه هزار و پانصد و پنجاه و هفت واحد مسکن مهر دراین شهر احداث شود که از این تعداد تاکنون بیست و هفت هزار و پانصد واحد احداث و تحویل داده شده است.

تا به امروز بیست و هشت هزار و دویست و شانزده نفر متقاضی ثبت نام در مسکن مهر هستند که از این تعداد بیست و سه هزار و صد و شصت و نه نفر انصراف داده اند و یا حذف شده اند. حدود پنج هزار و چهل و هفت نفر واجد شرایط هستند که این افراد باید با تکمیل مدارک خود و افتتاح حساب نسبت به واریز وجه اعلامی اقدام نمایند. پروژه های مسکن مهر هشتگرد در فاز 7 این شهر با نام پروژه هسا قرار دارد.

خرید عرصه مسکن مهر هشتگرد

در خرید و فروش پروژه های مسکن مهر داستان بر این قرار است که کسی که از واحد های این پروژه ها خریداری می کند، فقط مالک اعیان این واحد ها می شود و زمین در مالکیت دولت باقی می ماند اما تصمیم دولت برآن شد تا عنوان 99 ساله را حذف کند و مالکیت کامل مسکن مهر را به شخص واگذار نماید. در راستای این کار و با انتقال مالکیت زمین های  99 ساله، منابع مالی خوبی برای وزارت راه و شهرسازی و دولت آزاد می شودکه به طبع آن می توان خدمات رفاهی و مسکونی محله های مسکن مهر را تامین کرد.

خرید مسکن مهر هشتگرد

شروع قیمتی واحد های مسکن مهر هشتگرد از 160 میلیون تومان است که البته با توجه ویژگی های خاص شهر جدید هشتگرد مثل آب و هوای کوهستانی، امکان اشتغال در مناطق صنعتی و وجود شبکه حمل و نقل عمومی به کرج و تهران، این قیمت با شیب ملایمی در حال افزایش می باشد و همین موضوع باعث تسریع اجاره نشینی در واحد های مسکن مهر نیز شده است.

سایت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد

شرکت عمران شهر جدید که زیرنظر وزارت راه و شهرسازی است، فعالیت خود را از سال 67 فعالیت خود را به عنوان مجری طرح شهر جدید آغاز کرد. در سایت این شرکت می توانید اطلاعات مربوط به فعالیت های این شرکت را در رابطه با مسکن مهر مطالعه بفرمایید.

شهر هشتگرد

شهر جدید هشتگرد یا شهر پردیس

در مقایسه شهر جدید هشتگرد و پردیس می توان گفت بسیاری به دلیل ویژگی های خاص شهر پردیس از جمله آب و هوا، دنچ بودن منطقه و امکانات، این شهر را جهت سکونت انتخاب می کنند؛ گزینه دوم بعد از پردیس، شهر جدید هشتگرد می باشد. این شهر به لحاظ آب و هوایی نزدیک به شهر پردیس می باشد اما دلایلی که موجب شده پاره ای از افراد شهر جدید هشتگرد را به پردیس ترجیح دهند می تواند این موارد باشد: خوب بودن وضعیت اشتغال، آسان شدن تردد بین تهران و هشتگرد بوسیله راه اندازی خط مترو و نیز فاصله کم این شهر با استان های قزوین و کرج.

پردیس یا هشتگرد

شهر جدید هشتگرد یا اندیشه

شهر اندیشه به لحاظ مسافتی نسبت به شهر جدید هشتگردبه پایتخت نزدیک تر می باشد و در فاز 1  آن امکانات رفاهی از جمله مجتمع های تجاری بسیاری قرار دارد. در فاز 4 آن نیز بازازی به سبک میدان نقش جهان اصفهان طراحی شده است. از طرفی قیمت خانه در اندیشه نسبت به شهر جدید هشتگرد بالاتر بوده و بسیاری هم به این دلیل و هم به خاطر راه اندازی مترو شهر جدید هشتگرد به پایتخت، این شهر یعنی شهر جدید هشتگرد را جهت سکونت انتخاب می کنند.

اندیشه یا هشتگرد

سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد

در ارتباط با سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد می توان گفت که در ابتدای شکل گیری این شهر، به دلیل نبود امکانات بسیاری از افراد تمایلی به سرمایه گذاری در این شهر را نداشتند اما به مروز زمان و با ایجاد کارخانه های صنعتی، مجتمع های رفاهی، راه افتادن مترو تهران-هشتگرد و نیز احداث مسکن های مهر و به دنبال این اقدامات پیشرفت اساسی شهر جدید هشتگرد، بسیاری جهت سرمایه گذاری و حتی سکونت به این شهر روی آوردند.

جهت سرمایه گذاری در شهر جدید هشتگرد چند پروژه عمرانی در دست احداث است که سرمایه گذاران می توانند این موارد نیز بررسی کنند از جمله میدان نقش جهان، مجتمع تجاری بهشت، مرکز تجاری خورشیدکه به دلیل موقعیت ویژه ای که دارد از سطح عملکرد شهری و منطقه ای برخوردار است، مجتمع آفتاب، مجتمع پارسیان گه در جوار میدان شهرداری بوده و دسترسی به آن بسیار سهل می باشد.

مرکز خورشید شهر جدید هشتگرد

مجتمع آفتاب شهر جدید هشتگرد

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیزندگی در شهر پرند
مطلب بعدیشهر پردیس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید