برج الماس

0
2247
برج الماس

 برج الماس

پروژه برج الماس یا B1 برجی با کاربری مسکونی بوده که زیز نظر تعاونی ایثارگران حفاظت ارتش در شهرک چیتگر با سری بلوک های B،D،G،N که این پروژه واقع در بلوک B این شهرک ساخته شده است.بلوک B از سمت غرب و جنوب باز بوده و از سمت شمال به بلوک G4 و از سمت شرق به بلوک B3 محدود شده است.

پروژه الماس حفاظت

تعاونی ایثارگران حفاظت ارتش

این تعاونی به نام علاوه بر پروژه برج الماس، پروژه های باغستان شهریار(شهرک مسکونی فردوس) ، پروژه فیروزکوه و پروژه باغ شهرآوا در استان البرز را نیز در کارنامه خود دارد.

باغستان شهریار

مشخصات برج الماس حفاظت

برج الماس حفاظت ارتش در پهنه B شهرک چیتگر قرار داشته و اکنون مراحل تیغه چینی و نازک کاری و اجرای نما را طی می کند. سازه فلزی برج الماس حفاظت ارتش از نوع پیچ و مهره بوده که علاوه بر افزایش طول عمر سازه باعث مقاومت این برج در برابر زلزله شده است، همچنین نمای برج از نوع شیشه ای است و دیوارهای جدا کننده داخلی کناف بوده که در بین آن ها از عایق پشم سنگ استفاده شده که نقش عایق صوتی و حرارتی را ایفا میکند. می توان گفت این پروژه به لحاظ متریال به کاررفته در آن و تزیینات ساختمان جزو مدرن ترین پروژه های در حال ساخت تهران می باشد.

برج الماس حفاظت

شکل پلان اجرایی برج به صورت 2 بال بوده که یکی از بال ها در سمت غرب و دیگری سمت شرق بوده که نمای پروانه شکل زیبایی به برج بخشیده است. این طراحی به گونه ای است که سدی بر سر راه وزش بادهایی که از غرب به شرق می وزد به وجود نیاید چراکه ضلع بزرگ تر پروانه به موازات جهت غربی شرقی است.

طراحی مثلثی این برج باعث شده است که درب هیچ یک از واحد ها رو به هم بازنشوند و همچنین واحد های 2بلوک هیچ راه دسترسی به هم ندارند و کاملا مجزا از هم میباشند تنها در لابی و پارکینگ به اتصال پیدا میکنند.

برج الماس

طراحی پهنه B به صورتی میباشد که اگر مرکز هر برج را به صورت نقطه در نظر بگیریم و این نقاط را با خطی به هم وصل کنیم، در کل پهنه نیز با طراحی پروانه ای شکل روبرو میشویم.

پهنه بی چیتگر

واحد ها به شکل مستطیل شکل هستند و همانطور که گفته شد نمای ساختمان از نمای شیشه ای و کامپوزیت می باشد حتی تراس های واحد ها نیز شیشه ای میباشد که نمای زیبایی به بنا بخشیده است و به همین سبب واحد از نورگیری بسیار عالی برخوردار بوده و جشم انداز بسیار زیبایی را به دریاچه چیتگر و باغ ملی گیاه شناسی دارند.

برج الماس

جزئیات بلوک ها

این برج دارای 2بلوک 40 طبقه ای، بلوک شرقی دارای 32 طبقه‌ی مسکونی و بلوک غربی 34طبقه مسکونی را دارا بوده که در مجموع 434 واحد دارد. پروژه الماس یکی از منحصر به فرد ترین پروژه های در حال احداث کشور می باشد و متراژ های آن از 90 تا 175 متر در نظر گرفته شده است.

واحد های برج

طبقات بالای همکف مسکونی بوده،طبقه همکف شامل لابی،سالن اجتماعات، نگهبانی و مدیریت کافی شاپ، فضای بازی و ورزشی میباشد، طبقات منفی 1 تا منفی 4 شامل انباری و پارکینگ بوده و طبقه منفی 5 علاوه بر پارکینگ و انباری موتور خانه ی مرکزی را نیز شامل میشود.

لابی من

امکانات پروژه الماس منطقه 22

برج الماس دارای سالن ورزشی و لابی مجلل 24 ساعته و سالن اجتماعات چند منظوره می‌باشد، از دیگر امکانات این برج می‌توان به سیستم اعلام و اطفاء حریق و 6 لاین آسانسور در هر طبقه، سیستم سرمایش و گرمایش چیلر مرکزی نیز اشاره کرد.

موقعیت مکانی برج الماس شهرک چیتگر

برج الماس حفاظت در بلوار پژوهش در جنوب آزادراه شهید خرازی(شهید همت) و در غرب دریاچه چیتگر و در همسایگی بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه (ایران مال) و نیز در جنوب بزرگترین شهربازی خاورمیانه (هزار و یک شهر) منطقه22 واقع شده است.

دسترسی‌های پروژه الماس حفاظت ارتش

برج الماس حفاظت ارتش دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبان‌های همت غرب (بزرگراه خرازی) و حکیم (شهید همدانی) و در غرب بلوار پژوهش و دریاچه خلیج‌فارس و جنوب شهربازی هزار و یک شهر واقع شده است؛ پروژه الماس که در پهنه B شهرک چیتگر واقع شده است علاوه بر دسترسی به شاه راه‌های اصلی تهران مانند بزرگراه آزادگان، خرازی، حکیم، به جاذبه‌های گردشگری منطقه 22، دریاچه چیتگر، مجموعه ایران‌مال، باغ ملی گیاه‌شناسی، پارک جنگلی چیتگر، شهربازی هزارو یک شهر و همچنین بیمارستان تات مرکز سرطان شناسی ایران دسترسی دارد که این امر باعث گردیده تا برج الماس پروژه‌ی خوبی جهت سکونت و سرمایه گذاری باشد.

پروژه الماس حفاظت

نحوه خرید و فروش پروژه الماس حفاظت ارتش

از آنجاییکه واحد و طبقه در برج الماس مشخص شده می باشد؛ در نتیجه خرید و فروش این برج به شکل متری بوده و به صورت آزاد انجام می گیرد و در آن واحدها برحسب طبقه، متراژ و ویو قیمت‌گذاری شده است و نقل و انتقال آن در دفتر تعاونی بتاجا صورت می‌پذیرد؛ زمان تحویل برج الماس سال 1400 تعیین گردیده است.

برج الماس دبی

هنگامی که از برج الماس نام برده میشود، برج الماس دبی نیز در ذهن نمایان می‌شود. این برج با ارتفاع 360 متر ساخت ابن در سال 2005 شروع و در سال 2009 بهره برداری شده است و جز بلندترین برج های جهان به حساب می‌آید.برج دبی در قالب 74 طبقه میباشد که 35 لاین آسانسور دارد و از جاذبه های گردشگری دبی به حساب می‌آید.از مکان های نزدیک به این جاذبه گردشگری میتوان موارد زیر را نام برد:

  • پارک آبی وایلد وادی دبی
  • پارک آبی آتلانتیس دبی
  • پیست اسکی دبی
  • دریاچه البرشا دبی
  • مدینه جمیرا دبی
  • جزایر نخلی پالم

برج الماس دبی

برج الماس بهداری

یکی از برج های چیتگر که در شهر مروارید شهر در حال ساخت مباشید پروژه الماس بهداری میباشد. نام این پروژه را در اینجا قید کردیم که با برج الماس حفاظت ارتش اشتباه نگیرید. الماس بهداری توسط تعاونی سپاه در مراحل آخر ساخت خود میباشد.

این پروژه در قالب 30 طبقه( 25 طبقه مسکونی + 1 طبقه همکف + 4 طبقه منفی به منظور پارکینگ و انباری) که در هر طبقه 8 واحد موجود میباشد و طراحی واحد ها به صورت 137 متر (2 واحد جنوبی، سه خواب) ، 157 متر (2 واحد شمالی، سه خواب) و 172 متر (4 واحد، سه خواب) میباشد.

برج الماس بهداری سپاه

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیتعاونی های منطقه 22
مطلب بعدیپروژه های مروارید شهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید