پهنه B شهرک چیتگر

3
2629
پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر یا همان پهنه سروستان در منطقه 22، غرب دریاچه چیتگر، بلوار پژوهش واقع شده است که شامل 16 برج می‌باشد که توسط شرکت تعاونی مسکن عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ساخته می‌شود.

پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B چیتگر

برج‌های پهنه B شهرک چیتگر

برج‌های پهنه بی چیتگر یا برج‌های سروستان یکی از بلندترین سازه‌های تهران و منطقه 22 است که در شهرک چیتگر درحال ساخت می‌باشد. با عبور از اتوبان همت به سمت غرب بعد از دریاچه سازه‌های بزرگ شهرک چیتگر را می توان دید؛ برج‌های پهنه b چیتگر پروانه ای شکل بوده و دو بال شرقی و غربی دارند، این برج‌ها 30 الی 34 طبقه بوده و متراژ واحدهای آن 70 تا 375 متر است.

برج های پهنه B شهرک چیتگر

نقشه پهنه b شهرک چیتگر

بلوک‌های پهنه بی شهرک چیتگر از بالا شبیه به عدد بی نهایت (&) است که یک ویژگی نوین بین سازه‌های درحال ساخت در ایران می‌باشد؛ سازه های این بلوک ها از نوع فلزی، با اتصالات پیچ و مهره است که باعث انعطاف‌پذیری آن در مقابل زلزله شده است.

نقشه پهنه b شهرک چیتگر

نقشه هوایی پهنه b شهرک چیتگر

نقشه پهنه B

برج های پهنه B شهرک چیتگر دوقلو هستند و به برج های پروانه ای معروفند. برج های پهنه B با نام سرو نامگذاری شده اند و اسامی آنها به شکل زیر است:

G1-G4
N1-N6
B1-B3
D1-D3

برج G2 پهنه B چیتگر

برج G1 پهنه B چیتگر

برج های N

این برج های مسکونی در ضلع غربی بازار بزرگ ایرانمال، در جنوب پارک هزار و یک شهر و در ضلع شمالی باغ گیاه شناسی ملی و پارک جنگلی چیتگر واقع شده است.

با توجه به قطعی بودن قرارداد پروژه، موقعیت مکانی آن و همچنین رشد شهرک چیتگر، این پروژه را به  یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری مطمئن تبدیل کرده است.قطعی بودن قرارداد به این معنا میباشد که هزینه های تورم در طول ساخت پروژه از اعضا دریافت نمیشود و تحویل آن سال 1404 میباشد.

این برج ها دارای 5 تیپ با متراژ های 127،131،121،141،151 میباشند که پلان کلی و محل قرار گیری واحد ها به شرح تصویر زیر میباشد:

برج های ان پهنه بی

برج های D

برج های مسکونی  D1 تا D3 نیزواقع در ضلع غربی بازار بزرگ ایرانمال میباشند که سازنده آنها ارتش بوده و همچنین دارای قرارداد قطعی میباشند که به گزینه ی مناسبی برای سرمایه گذاری تبدیل شده است.

این برج ها دارای 9 تیپ با متراژ های 125،150،158،168،172،178،184  میباشند که پلان کلی و محل قرار گیری واحد ها به شرح تصویر زیر میباشد.

برج های دی پهنه بی

موقعیت مکانی پهنه  B شهرک چیتگر

شهرک چیتگر در منطقه 22 یکی از پر جاذبه‌ترین محدوده‌های این منطقه است، بزرگترین مجتمع تجاری خاورمیانه در شمال شرقی شهرک چیتگر قرار داشته که به همین واسطه ارزش برج های این شهرک را دوچندان کرده است؛ در ضلع جنوب شرقی شهرک چیتگر، پارک جنگلی چیتگر قرار دارد که مکانی تفریحی دارای طبیعت و هوای پاک است، بسیاری از برج‌های شهرک چیتگر دارای ویوی ابدی جنگل و باغ ملی گیاه‌شناسی هستند که در ضلع جنوبی شهرک چیتگر واقع شده است.

اگر از بزرگراه همت به سمت غرب بیاییم و وارد بزرگراه خرازی شویم، مجتمع ایران مال خودنمایی می‌کند که در مجاورت آن پهنه بی شهرک چیتگر یا پهنه سروستان قرار دارد.

پهنه B شهرک چیتگر

دسترسی پهنه B شهرک چیتگر

شهرک مسکونی تجاری چیتگر دارای موقعیتی بسیار عالی در مجاورت اتوبان‌های همت غرب (بزرگراه خرازی) و حکیم (شهید همدانی) و در غرب بلوار پژوهش و دریاچه خلیج‌فارس و جنوب شهربازی هزار و یک شهر واقع شده است؛

پهنه B شهرک چیتگر علاوه بر دسترسی به شاه راه‌های اصلی تهران مانند بزرگراه آزادگان، خرازی، حکیم، به جاذبه‌های گردشگری منطقه 22، دریاچه چیتگر، مجموعه ایران‌مال، باغ ملی گیاه‌شناسی، پارک جنگلی چیتگر، شهربازی هزارو یک شهر و همچنین بیمارستان تات مرکز سرطان شناسی ایران دسترسی دارد که باعث شده تا کارشناسان آینده بسیار درخشانی را برای پهنه B پیش‌بینی کنند.

پهنه B شهرک چیتگر

امکانات برج‌های پهنه بی شهرک چیتگر

سالن اجتماعات چند منظوره، سالن ورزشی، لابی و لابی من 24 ساعته، فضای بازی کودکان، 10 لاین آسانسور، سیستم اعلام و اطفاء حریق، پارکینگ مهمان و… امکانات رفاهی هستند که برای ساکنین این برج‌ها طراحی شده‌اند.

برج های پهنه B شهرک چیتگر

طراحی پهنه B شهرک چیتگر

پهنه B شهرک چیتگر به گونه ای طراحی شده که 40 مترمربع به ازای هر واحد به غیر از معابر و پارکینگ در نظر گرفته شده است؛ پلان پروانه ای شکل برج های پهنه B باعث شده ساکنین بتوانند از واحد خود نور و چشم انداز مناسبی داشته باشند و نیز دید واحد ها به یکدیگر به حداقل رسیده است؛ در طراحی آپارتمان‌های مسکونی این فرض در نظر گرفته شده است که واحد ها بتوانند از حداکثر نور جنوب و دید و منظر شمال برخوردار باشند.

هم چنین طراحی برج ها به گونه ای است که سدی بر سر راه بادی که از غرب به شرق تهران می وزد به وجود نیاید زیرا ضلع بزرگتر پروانه به موازات جهت غربی شرقی می باشد.

یک فضای اختصاصی سرسبز برای هر برج طراحی شده تا کودکان بتوانند از این فضا برای فعالیت های خود استفاده کنند و والدین نیز بتوانند کنترل بهتری بر کودکان خود داشته باشند. از دیگر ویژگی های این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد: طراحی آب نماها و در نظر گرفتن چند مرکز آموزشی و تجاری در فضای بین برج ها، تراس هایی با متراژ بالا در هر واحد و نیز وجود مستر در بیشتر اتاق خواب ها.

قیمت برج های پهنه B شهرک چیتگر

در پهنه B شهرک چیتگر برج های N , D را داریم و همانطور که گفته شد برج های D سه برج هستند و برج های N شامل 6 بلوک می شوند. به طور کلی در رابطه با قیمت برج های پهنه B می توان گفت بازار مسکن نوسانانی بسیاری دارد اما در حال حاضر این برج ها از متری 13.500.000 تومان شروع می شود و تا متری 27 تا 28 میلیون تومان می رسد و این تفاوت قیمت به معیارهایی از جمله موقعیت برج، چشم انداز پروژه، اینکه واحد مورد نظر در کدام طبقه است و … بستگی دارد.

پهنه b شهرک چیتگر

سهام های 33 و 63 متری پهنه B

شهرک چیتگر به علت وسیع بودن به حدود 5 پهنه تقسیم شده است که ارتش با طرح توانمندی اعضای خود واحد های این پهنه ها را به صورت سهام های 33 و 63 متری به فروش می‌رساند. پهنه B دارای 3 نوع سهام 33 متری، 63 متری و سهام ویژه واگذار میکند.

سهام ویژه پهنه بی 70 متری میباشد که تفاوت آن با سهام های دیگر پرداخت مبلغ کمتری بابت مشاعات میباشد. ناگفته نماند خرید و فروش در این پهنه نیز به صورت آزاد صورت میگیرد، که خرید بسته به طبقه ، متراژ و چشم انداز واحد به قیمت های مختلف انجام میگیرد.

پهنه B در یک نگاه

این پهنه در مجموع دارای 15 برج 2 قلو به نام های B، D، N، G و به طراحی پروانه ای شکل میباشد که به شرح و نام گذاری زیر میباشند:

G1 تا G4 (چهار برج 2 قلو سر 1 تا 8)

B1 و B3 (دو برج 2 قلو سرو 9 تا 12)

D1 تا D3 (سه برج 2 قلو سرو 13 تا 18 )

N1 تا N6 (شش برج سرم )

از برج های گفته شده در بالا برج های N و برج های G3 و G1 به صورت آزاد با متراژ و واحد و طیقه مشخص به فروش میرسد و دیگر برج های باقی مانده به صورت سهام های 33 و 63 متری به اعضا داده میشود که این سهام ها قابل تبدیل به واحدهایی با متراژ 75 تا 400 متر میباشد.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه های ابنیه همت
مطلب بعدیپروژه هما پارسه

3 دیدگاه‌ها

    • با سلام
      در رابطه با زمان تحویل برج های پهنه b باید گفت اعضای تعاونی مربوطه از سال 1397 شروع به انتخاب واحد با توجه به اولویت ها کردند اما متاسفانه تقریبا با یک سال و نیم تاخیر واحدها به اعضا تحویل داده شد. امیدوار هستیم مشکل مربوطه حل شده و واحد به موقع تحویل اعضا داده شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید