پروژه های امتیاز منطقه 22

6
1755
پروژه های امتیاز منطقه 22

پروژه های امتیاز منطقه 22

امتیاز چیست؟

با توجه به افزایش ساخت و ساز در منطقه 22، شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی شروع به ساخت پروژه های مسکونی تجاری و اداری کرده اند. تعاونی ها و شرکت های خصوصی از اعضا تشکیل شده اند که این اعضا را کارمندان ارگان خاص یا افراد معمولی که رایگان به عضویت تعاونی ها درآمده اند شامل میشوند.

هنگامی که تعاونی شروع به ساخت پرژه میکند اعضا نیز واریزی هایی انجام میدهند و مزایایی برای آنها در نظر گرفته میشود که اعضا این مزیت ها، پول هایی که تا کنون پرداخت کرده اند و حق عضویت خود را تحت عنوان امتیاز میتوانند به فروشنده و افراد دیگر واگذار کنند.پرداختی به موقع اعضا برای آنها امتیاز به حساب می‌آید که این امتیاز شامل حق انتخاب طبقه و واحد میباشد.

پروژه های امتیاز منطقه 22

خرید امتیاز پروژه چیتگر و پیش‌فروش امتیاز منطقه 22، به‌سبب وجود تعاونی‌های مختلف و شرکت های شخصی در این منطقه، پیش‌فروش برج لوکس دریاچه چیتگر و همچنین دیگر برج‌های چیتگر بسیار مورد توجه خریداران و سرمایه‌گذاران بخش مسکن قرار گرفته است. ازجمله این پروژه‌ها که به ارگان‌های مختلفی وابسته هستند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برج خیام

برج های خیام در سال 1387 توسط آقای لالوی یکی از سازندگان مطرح منطقه 22، در شمال غرب میدان ساحل ساخته و اجرا شد. برج‌های خیام سازه‌ای از نوع بتنی و دارای نمایی از سیمان شسته است.

از آنجا که برج های خیام در محدوده میدان ساحل قرار گرفته اند، دسترسی راحتی به مسیرهای ارتباطی و اماکن رفاهی و تفریحی دارند، به‌طوری که به‌راحتی به بزرگراه‌های همت، حکیم و آزادگان دسترسی دارد. دریاچه چیتگر که از جاذبه های پرطرفدار منطقه به حساب می‌رود نیز در نزدیکی این مجموعه قرار داشته و برای ساکنین آن شرایط بسیار خوبی را رقم زده است به‌طوری که یکی‌از بهترین مزیت‌های این برج‌ها چشم‌انداز زیبای دریاچه چیتگر می‌باشد. هم چنین ساکنین می توانند از مجتمع های تجاری ای همچون مجتمع تجاری خیام که در اطراف این برج ها هستند نیازهای خود را برطرف نمایند.

برج خیام منطقه 22

پروژه بهاران

پروژه بهاران که توسط تعاونی مسکن کل نیروهای مسلح درحال ساخت می‌باشد، آخرین فاز از پروژه مسکونی صیاد شیرازی می‌باشد که درحال حاضر در اخرین مراحل اجرای نما و در حال اتمام و تحویل پروژه می‌باشد. پروژه بهاران در ضلع شمال غربی دریاچه خلیج فارس انتهای خیابان جوزانی غربی واقع شده است؛ تعاونی مسکن ستاد کل نیروهای مسلح ارتش که اجرا و ساخت برج های صیاد 1 و صیاد 2 را در رزومه خود دارد یکی از مطمئن‌ترین سازندگان منطقه به شمار رفته و لذا می‌توان از پروژه بهاران 3 به عنوان یکی از پروژه‌هایی که سرمایه گذاری روی آن ارزشمند است نام برد.

برج بهاران منطقه 22

پروژه بهاران 3 با توجه به اینکه در موقعیت خوبی در منطقه 22 قرار گرفته است، دسترسی بسیار مناسبی به بزرگراه همت دارد و همین امر سبب آسان شدن رفت و آمد ساکنین آن شده است.

هما پارسه

برج های هماپارسه خلبانان، 30 طبقه بوده و زیر نظر تعاونی مسکن هواپیمایی هما در حال ساخت است. این برج در منطقه 22، شهرک گلستان، شمال اتوبان خرازی قرار دارد. پروژه هما یکی‌از گزینه‌های مناسب جهت سرمایه‌گذاری با حداقل میزان آورده‌ی اولیه می‌باشد چرا که ازنظر موقعیت مکانی و همچنین کیفیت ساخت یکی از پروژه‌های مطمئن موجود در منطقه 22 می‌باشد که در ابتدای مراحل ساخت است و ارزش افزوده‌ی خوبی را نصیب کسانی که در این مرحله به پروژه ورود می‌کنند به همراه دارد. پروژه هما پارسه دارای امکاناتی نظیر لابی 24 ساعته، سالن ورزشی، سالن اجتماعات می‌باشد.

هماپارسه خلبانان

برج آناهیتا

برج آناهیتا که زیرنطر تعاونی دژبان ارتش، با رزومه ساخت سروناز ساخته می‌شود دارای 25 طبقه مسکونی می‌باشد؛ از امکانات برج آناهیتا می‌توان به سالن اجتماعات، سالن ورزشی، لابی مجلل همراه با لابی من 24 ساعته، سرمایش و گرمایش چیلر اشاره کرد.

برج آناهیتا منطقه 22

برج شقایق

برج شقایق در محله شهرک صدرا تهران و خیابان چگنی قرار دارد؛ مجتمع شقایق یکی از مجتمع های مسکونی در محله شهرک صدرا تهران می‌باشد و از نظر موقعیت جغرافیایی در بلوار کوهک، نزدیکی مرکز خرید طوبی  و همچنین توروال، ریحان، برج مسکونی ترنج  و گالری نیما  قرار گرفته است.

برج المپیک

برج‌ المپیک یا برج‌ دوقلوی خاتم یکی از لوکس‌ترین برج‌های منطقه 22، برج‌های دوقلوی خاتم یا برج بوستان زندگی واقع در میدان المپیک است که شامل یک برج 21 طبقه با دو بال شرقی و غربی می‌باشد و توسط تعاونی مسکن خاتم الانبیا سپاه ساخته شده است؛ این مجموعه از یک سو در مجاورت بوستان جوانمردان و از سوی دیگر به میدان المپیک منتهی می‌شود که علاوه بر دسترسی بسیار خوب، چشم‌انداز زیبایی را برای ساکنان فراهم کرده است.

برج المپیک منطقه 22

برج مرجان

برج مرجان از دیگر پروژه های امتیاز منطقه 22 بوده که زیرنظر تعاونی نیروی دریایی ارتش در حال ساخت است. این پروژه در قالب یک برج دوقلو 42 طبقه ای بوده که در غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. تعداد واحدهایی که در هر طبقه تعریف شده 7 واحد بوده و متراژ آنها از 80 تا 150 متر متغیر است.

از ویژگی های خوب این پروژه می توان به دسترسی راحت آن به اماکن رفاهی و تفریحی همچون مجتمع طوبی، ایران مال، بام‌لند و رزمال و نیز دسترسی آسان به اتوبان تهران-کرج، خرازی و حکیم اشاره کرد. امکاناتی که برای برج مرجان درنظر گرفته شده است به این قرار است: 12 لاین آسانسور، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، سیستم اعلام و اطفا حریق، سالن اجتماعات و …

برج مرجان منطقه 22

برج نارنجستان 3

پروژه نارنجستان 3 نیز از پروژه های امتیاز منطقه 22 بوده که زیر نظر تعاونی ابنیه آکام در حال ساخت است. این پروژه در شمال بزرگراه خرازی قرار دارد. با توجه به موقعیت پروژه نازنجستان 3، دسترسی مجتمع ایران مال، اتوبان حکیم و دریاچه خلیج فارس بسیار راحت می باشد. از امکانات برج نارنجستان 3 می توان این موارد را نام برد: سیستم اعلام و اطفا حریق، سالن اجتماعات، سالن ورزشی، اینترنت مرکزی و …

برج نارنجستان 3

از پروژه های امتیاز منطقه 22 می توانید در شهرک چیتگر نیز جست و جو نمایید که در پهنه های A تا E قرار دارند. البته بسیاری از این پروژه ها هنوز تکمیل نشده اند. از جمله پروژه نارنجستان 4 که زیر نظر تعاونی ابنیه آکام می باشد.

پروژه ایران (بانک ملی)

برج بانک ملی یا برج ایران زیر نظر تعاونی سپاشهر در قالب 3 بلوک 21 طبقه در حال ساخت می باشد و در هر طبقه 6 واحد تعریف شده است. متراژ واحد های این برج از 100 تا 180 متر می باشد. این برج در بلوار علوم وفنون کوهک قرار گرفته است. این پروژه در فاصله 500 متری تا دریاچه و 100 متری تا اتوبان ازادگان واقع شده است.

دسترسی آسان به اتوبانهای حکیم و همت، مراکز آموزشی، مراکز خرید و دسترسی بینظیر به پایانه های حمل و نقل عمومی، دسترسی به جاذبه های تفریحی و گردشگری ایرانمال-تهرانمال-رزمال-باملند، آبشار تهران و پارک جنگلی چیتگر و پارک جنگلی لتمال از امتیاز های این پروژه به حساب می‌آید.
امکانات پروژه بانک ملی:
لابی مجلل
نقشه های بدون نقص و کامل
اسانسورهای برند
نقل و انتقال قطعی در تعاونی
سالن اجتماعات و سالن ورزشی
سونا و جکوزی

پروژه اسپرلوس

یکی دیگر از پروژه های امتیاز منطقه22 پروژه مسکونی اسپرلوس میباشد که جز بزرگترین پروژه های درحال احداث بین دو کلان شهر تهران و کرج میباشد. این پروژه در غرب تهران بزرگ با دسترسی عالی به اتومان حکیم و اتوبان تهران – کرج واقع شده است و در نزدیکی دریاچه شهدای خلیج فارس – پارک چیتگر – آبشار بزرگ تهران – باغ ملی گل و گیاه و دیگر مکان های تفریحی منطقه 22 با کمترین حد فاصل و در نزدیگی مجتمع های بزرگ رفاهی – خدماتی و تفریحی نظیر بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) قرار گرفته است.

پروژه اسپرلوس در زميني به مساحت ( ٣٦٢١٢ متر مربع ) واقع در منطقه ٢٢ ضلع جنوب شهرك مرواريد شهر توسط شركت تعاوني انبوه سازي برما گستر همت غرب خريداري شده است.

دارا بودن کلیه امکانات موجود در یک برج سوپر لوکس از قبیل :

  • سالن اجتماعات و لابی مجلل
  • سالن سینما
  • سالن ورزشی (سالن فوتبال/بسکتبال/والیبال/زمین چمن/
  • میز تنیس
  • جاده تندرستی پیاده روی
  • پینت بال
  • پیست دچرخه سواری
  • مهد کودک
  • فضای سبز مدرن
  • کافه رستوران

پروژه لشگر 27 ( مروارید)

این پروژه در شهرک مروارید شهر توسط تعاونی مسکن فراگستر امید یاران (لشگر 27) در قالب تک بلوک 30 طبقه شامل 25طبقه مسکونی، 1طبقه لابی و 4طبقه منفی به منظور پارکینگ و انباری میباشد، هر طبقه دارای 8 واحد مسکونی به متراژ های 140متری 2خواب و 160متری 3خواب میباشد.

امکانات

  • لابی مجلل و لابی من 24 ساعته
  • پارکینگ و انباری اختصاصی
  • پارکینگ مهمان
  • سالن اجتماعات
  • سالن ورزش GYM

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه های درحال ساخت کوهک
مطلب بعدیبرج خلبانان ارتش منطقه 22

6 دیدگاه‌ها

  1. با سلام
    لطفا بهترین پروژه های منطقه 22 را معرفی بفرمایید

    • با سلام
      به طور کلی می توان گفت پروژه های منطقه 22 به لحاظ متریال به کار رفته در آنها، معماری و موقعیت قرارگیری در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و این شما هستید که با توجه به معیارهای خود، پروژه مورد نظرتان را جهت خرید و سرمایه گذاری انتخاب می کنید. در مقاله ” پروژه های منطقه 22” به طور مفصل در رابطه با اکثر پروژه های منطقه 22 صحبت شده و می توانید با توجه به توضیحات مقاله، به نتیجه مورد نظر در رابطه با بهترین پروژه منطقه 22 برسید.

    • با سلام

      بعضی از شرکت های خصوصی عمرانی برج هایی به مراتب با کیفیت بالاتراز تعاونی ها احداث می کنند و گاهی اوقات این پروژه ها را به شکل پیش فروش واگذار می نمایند.

      پیش‌فروش برج‌های شخصی ساز منطقه 22  با شرایط بهتری خواهد بود زیرا در پروژه‌های شخصی‌ساز طبقه و واحد مشخص می‌باشد، همچنین برج‌های شخصی ساز طراحی زیباتر، متریال بهتر و امکانات بیش‌تری نظیر استخر، سونا، جکوزی، لابی مجلل، سالن بیلیارد و … نیز دارند و بسیار لوکس ساخته می‌شوند و قیمت بالاتری دارند. در این پروژه‌ها شرایط پرداخت بستگی به پیشرفت برج‌ها دارد و متقاضیان مستقیم از شخص یا شرکت سازنده واحد را خریداری کرده و پرداختی به عنوان امتیاز ندارند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید