قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

8
2507
قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر متفاوت بوده و این تفاوت به چند مقوله مهم بستگی دارد :

چشم انداز و نقشه واحد ها

ویو یا همان چشم انداز واحد های آپارتمان که بسیاری سعی بر این دارند که ملکی که برای اسکان انتخاب می کنند چشم انداز دریاچه، کوه و یا جنگل را حتما داشته باشد.
طبقه و نقشه واحد مورد نظر در ساختمان؛ برای بسیاری به خاطر دید وسیعی که در طبقات بالای برج ایجاد می شود اهمیت دارد که در این طبقات از برج ساکن باشند. هم چنین نقشه ی واحد های برج که در واقع شکل دهنده ی ساختمان است و میزان نورگیر بودن، ارتفاع سقف و موارد دیگر را مشخص می کند.

موقعیت مکانی

یکی دیگر از عوامل موثر موقعیت مکانی برج ها میباشد که به عنوان مثال برج های ضلع غربی دریاچه به نسب از برج های ضلع شمالی و جنوبی گران تر میباشند.
هر چه برج نزدیکتر به برج های لوکس منطقه باشد و ساخت و ساز اطراف آن بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش فراوانی خواهد داشت.

مصالح به کار رفته

متریال به کار رفته در ساخت و ساز از عوامل موثر بر قیمت ملک میباشد استفاده از سنگ های گرانیتی طبیعی و یا مصنوعی، متریال مصرفی در نمای ساختمان، سنگ راهرو ها و همچنین متریال مصرفی در داخل واحد ها نیز رو قیمت ملک تاثیر گذار میباشد.

 تعداد طبقات

هر چه تعداد طبقات بیشتر باشد باعث کاهش قیمت ملک میشود زیرا قیمت زمینی که ساختمان در آن بنا شده بر تعداد طبقات تقسیم میشود

امکانات

هر چه امکانات رفاهی به کار برده شده در برج زیاد باشد به همان نسبت نیز افزایش قیمت را شاهد هستیم به عنوان مثال امکاناتی نظیر سالن ورزشی، سالن اجتماعات، شوتینگ زباله، سالن کنفراس و موارد دیگر در صورت وجود و عدم وجود هر یک تاثیر خود را بر روی قیمت ملک میگذارد.

سازنده برج

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت برج ها سازنده آن میباشد. برج های چیتگر توسط شرکت های شخصی، تعاونی ها و ارگان های دولتی ساخته میشود. برج های تعاونی و دولتی به نسبت برج های شخصی ساز از قیمت پایین تری برخوردار می‌باشند.

 تاثیر میزان عرضه و تقاضا بر قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

هرچه تقاضا برای خرید و یا اجاره بالاتر باشد بقیمت ها نیز بالا خواهد بود با توجه به افزایش امکانات منطقه 22 که افزایش جمعیت را به دنبال خود دارد تقاضا افزایش یافته و شاهذ افزایش قابل توجه ملک در این منطقه میباشیم.

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر
در کل می توان گفت قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر به خاطر امتیازهای ویژه ای که دارند نسبت به برج های داخل شهرک راه آهن کمی بالاتر است. ولی پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک این محله از منطقه 22 به جمعیت نسبتا بالایی برسد و این موضوعی است که از امتیاز این محله را کاهش خواهد داد.

زندگی در برج

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر

برج برلیان چیتگر

برج برلیان چیتگر در نزدیکی دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس )زیر نظر تعاونی مسکن همت یاس با رعایت تمام قوانین ملی ساختمان ساخته شده و در ضلع شمال غربی دریاچه قرار دارد.
برج برلیان چیتگر 2 برج 2 قلو هستند. برج برلیان 26 طبقه بوده که 21 طبقه آن مسکونی است و 4 طبقه آن پارکینگ و 1 طبقه آن لابی است که در هر طبقه 4 واحد تعریف شده و متراژ واحد ها از 124 متر تا 230 متراست.

امکانات برج برلیان

برج برلیان دارای امکانات خوبی همچون :
فضای سبز
لابی من 24 ساعته
سالن ورزشی و بازی
نمازخانه
کتابخانه
اتاق مدیریت
سالن اجتماعات و …
می باشد. علاوه بر این امکانات، می توان به دسترسی آسان به بازار بزرگ ایران، دریاچه چیتگر، آبشار تهران و نیز دسترسی خوب به اتوبان های بزرگی مانند همت، حکیم و آزادراه تهران – کرج اشاره کرد.

پروژه برلیان منطقه 22

برج سفید چیتگر

برج سفید جیتگر شخصی ساز بوده و متشکل از 6 بلوک است که در شمال غرب دریاچه چیتگر واقع شده است. این بلوک ها دارای 19 طبقه هستند که یک طبقه به عنوان لابی، 4 طبقه به عنوان پارکینگ و 14 طبقه مسکونی است. این برج از چشم انداز بسیار زیبایی به کوه ها از شمال، از غرب به مجتمع بزرگ ایران مال و از جنوب به دریاچه چیتگر برخوردار است.

امکانات برج سفید چیتگر

برج سفید جزو بهترین برج های چیتگر و منطقه 22 به حساب می آید که امکانات بسیار عالی دارد :
لابی من 24 ساعته
سالن بیلیارد
سالن اجتماعات
بخش سرور و مانیتورینگ جهت تامین اینترنت و تلفن مجموعه
سالن ورزشی چند منظوره شامل استخر، سونا، جکوزی
سالن بدن سازی
کافی شاپ
هلی پد
سیستم اطفا حریق
این پروژه همچنین دارای دسترسی راحت به آزادراه تهران شمال، بزرگراه همت و بزرگراه حکیم از جمله امکانات این مجموعه می باشد.

پروژه برج سفید

برج مرجان

برج نیرودریایی ارتش یا همان برج مرجان با 42 طبقه مسکونی یکی از بلند ترین برج ها در تهران به شمار می رود که در غرب دریاچه، پهنه C شهرک چیتگر واقع شده است و با امکانات کم نظیری که دارد توجه بسیاری از خریداران در این منطقه را به خود جلب کرده است.

از امکانات برج مرجان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سیستم های هوشمند مانیتورینگ
سالن ورزشی
لابی من 24 ساعته
بخش حراست
سیستم پیشرفته تولید همزمان برق و حرارت
سیستم اتوماتیک اعلام و اطفای حریق پیشرفته
قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر
هم چنین واحد های این برج البته واحد هایی که در طبقات بالاتر هستند ویوی دریاچه چیتگر و باغ گیاه شناسی را دارند.

پروژه مرجان منطقه 22

برج ترتیتیوم 1

در ضلع غربی دریاچه چیتگر، برج تریتیوم 1 زیر نظر تعاونی نیکان سازه سدید ساخته شده و سال 1400 تحویل داده شد. از امکانات این مجتمع می توان به موارد زیر اشاره کرد:
پارکینگ و انباری
سالن اجتماعات و سالن چند منظوره
سیستم اعلام و اطفا حریق
لابی و لابی من 24 ساعته
مجهز به سیستم هوشمند
پنجره های دوجداره
برج تریتیوم 1منطقه 22

برج امام حسن

برج امام حسن (ع) زیرنظر تعاونی ستاد مشترک ارتش و در قالب 4 برج مجزا ساخته شده است. هر برج 21 طبقه مسکونی، 4 طبقه پارکینگ و یک طبقه لابی دارد. این برج در مجاورت دریاچه خلیج فارس قرار داردو همین امر چشم انداز بسیار خوبی را برای واحدهای این برج فراهم کرده است.

برج امام حسن (ع) به لحاظ آب و هوایی در شرایط بسیار مطلوبی قرار گرفته و موقعیت قرارگیری این برج در انتهای بلوار اصلی امیرکبیر باعث شده دسترسی بسیار راحتی به بزرگاه همت و حکیم و نیز اتوبان آزادگان داشته باشد. امکانات برج امام حسن (ع) شامل موارد زیر است:
گرمایش و سرمایش از نوع داکت اسپلیت
سونا و جکوزی
4 لاین آسانسور
کانال شوتینگ
سیستم اعلان و اطفا حریق
و …
برج امام حسن منطقه 22

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیبرج های مروارید منطقه 22
مطلب بعدیبرج های لوکس در منطقه 22 تهران

8 دیدگاه‌ها

  1. سلام وقتتون بخیر
    بهترین برج های چیتگر کدام برج ها هستند؟

    • با سلام

      برج های چیتگر به گونه ای هستند که مطابق با هر سلیقه ای جورند. به لحاظ موقعیت، چشم انداز و … . اما از برج های لوکس چیتگر که تقریبا همه معیارهای یک سازه خوب را دارند می توان به برج پارلمان، برج سفید و برج عرفان اشاره کرد.در این رابط می توانید مقاله “برج های لوکس منطقه 22 تهران” را که خیلی جامع تر است مطالعه بفرمایید.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید.
    در مورد پیش فروش آپارتمان در چیتگر توضیح بدید.

    • با سلام

      قیمت پروژه های چیتگر با توجه به معیارهای مختلفی سنجیده می شود و با توجه به نوسان قیمت در این منطقه نمی توان قیمت واحدی ارائه داد. اما تقریبا در حال حاضر از متری 40 میلیون تومان شروع قیمتی است.

  3. سلام
    دو سوال خدمتتون داشتم
    1.یمت برج های منطقه بام لند
    2.قیمت آپارتمان های 60 متری در دریاچه چیتگر
    ممنون از شما

    • با سلام

      از برج های بام لند می توان برج ساحل یا همان 12 فروردین را نام برد که از متری 40 میلیون شروع قیمتی آن است تا 60 میلیون تومان.
      از آپارتمان های 60 متری می توان به برج شفق اشاره کرد که تقریبا از متری 30 میلیون تومان تا 35 میلیون تومان قیمت دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید