پیش فروش در منطقه 22

4
1690
پیش فروش 22

پیش فروش در منطقه 22

تلاش انسان برای تامین سرپناه از دیرباز مهمترین دغدغه های او بوده است که به شکل های مختلف در قالب پناه جستن انسان های اولیه به غارها و تمایل انسان های امروزی به خرید واحد ها و آپارتمان های کوچک و بزرگ برای تامین این نیاز خودنمایی کرده است. لذا جامعه و عرف معاملات نیز از این نیاز ها و تمایلات بی تاثیر نمانده و به تدریج در عرف معاملات قراردادهایی به شکل پیش فروش ظاهر شده است.

در منطقه 22 با توجه به ساخت و سازهای انبوه و برج های سر به فلک کشیده ای که ساخته شده و همچنان در حال ساخت هستند، یک سری از شرکت های تعاونی دولتی و شخصی اقدام به پیش فروش برج ها به اعضای آن تعاونی کرده اند که البته امکان انتقال حق امتیاز به سایرین که عضو تعاونی نیستند وجود دارد.

پیش فروش در منطقه 22

پیش فروش در منطقه 22

پیش خرید آپارتمان در منطقه 22 به 3 دسته تقسیم می شود:

خرید به شکل سهام، خرید امتیاز، خرید برج های شخصی ساز

  • خرید به شکل سهام

برخی از برج هایی که در منطقه 22 در حال ساخت می باشند به شکل سهام یا به صورت متری واگذار می شوند؛ این شکل از پیش فروش ساختمان به دلیل زیاد بودن اعضا و اینکه امکان جادادن همه اعضا در یک پروژه نیست، می باشد که در نهایت هر عضو اقدام به سرمایه گذاری در چند متر از یک آپارتمان بسته به سیاست پروژه می کند.

این نوع از خرید سهام برای کسانی که می خواهند با بودجه کم سرمایه گذاری کنند تا بتوانند نسبت به مقدار سرمایه خود از ارزش افزوده پروژه استفاده کنند مناسب است. در این حالت اگر سهام را به متراژ مورد نظر نتوانستند برسانند می توانند به قیمت روز آن را بفروشندو یا با دیگر نفرات پروژه که آنها نیز شرایط مشابه دارند، سهام ها را تجمیع کرده و یک واحد را به صورت اشتراکی بگیرند. از پروژه های سهامی منطقه 22 می توان به پروژه شمیم رحمت 3 و پدافند هوایی ارتش اشاره کرد.

  • خرید امتیاز در منطقه 22

می توان گفت حدود 90 درصد از برج هایی که در حال ساخت هستند تعاونی ساز بوده و شما برای سرمایه گذاری در این پروژه ها باید حق عضویت و یا در واقع امتیاز شخص دیگری را خریداری نمایند. در پروژه های تعاونی ساز شما با امتیازی که خریداری می کنید متراژ و پلان جانمایی واحد مشخص بوده اما طبقه مشخص نیست و آن براساس خوش حسابی اعضای تعاونی و اقساطی که پرداخت می کنند مشخص می گردد.

از آنجا که تعاونی ها هیج سودی از اعضای خود دریافت نمی کنند قیمت ساخت به شکل علی الحساب بوده و تعهدی از بابت زمان تحویل به خریداران نمی دهند. در این نوع از پروژه ها ( پروژه های تعاونی ساز ) هزینه هایی چون کابینت و نقاشی به عهده خریدار و هزینه های پارکینگ، انباری و ضریب طبقات در هنگام انتخاب واحد می باشد.

همانطور که گفته شد در منطقه 22 برج های زیادی که زیر نظر یک تعاونی خاص هستند در حال احداث می باشد و خریداران می توانند با سرمایه های مختلف وارد این پروژه ها شوند و این میزان از سرمایه به پیشرفت پروژه بستگی دارد و هرچه به زمان تحویل پروژه نزدیک تر می شویم میزان سرمایه ی لازمه بیشتر می شود.

  • خرید برج های شخصی ساز

در این حالت شرکت های خصوصی اقدام به ساخت پروژه هایی در منطقه 22 کرده اند که نسبت به پروژه های تعاونی ساز کیفیت بالاتری دارند. در این پروژه ها با توجه به امکانات بیشتر، متریال بهتر و طراحی زیباتری که دارند و به صورت لوکس ساخته شده اند قیمت بالاتری دارند اما طبقه و واحد در هنگام خرید مشخص استو شما از این بابت نگرانی ندارید.

کسانی که قصد خرید این برج ها را دارند مستقیما با شخص یا شرکت سازنده در ارتباط هستند و پرداختی با عنوان امتیاز ندارند و پرداخت پروژه ها بستگی به پیشرفت فیزیکی آنها دارد و سازنده متعهد است در زمان تعیین شده پروژه ها را تحویل دهد. در همین راستا تمامی جریمه های دیرکرد تحویل پروژه و ضرر و زیان در قرارداد ذکر خواهد شد. از برج های شخصی ساز منطقه 22 می توان به برج های تریتیوم اشاره کرد .

چرا در منطقه 22 پیش خرید کنیم؟

  • میزان تقاضا بالا به نسبت عرضه

با توجه به اینکه منطقه 22 در مرکز توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است تعاونی و شرکت های معتبری شروع به ساخت پروژه در این منطقه کرده اند، با افزایش پروژه های لوکس و معتبر، این منطقه از آینده بسیار مناسبی برخوردار میباشد.

  • مراکز تفریحی تجاری منحصر به فرد منطقه 22

با افزایش تقاضا در این منطقه و افزایش قیمت ملک امکانات تجاری تفریحی در این منطقه نیز افزایش یافت که از جمله این مراکز میتوان به دریاچه چیتگر ( شهدای خلیج فارس ) ، باغ و موزه گیاه شناسی ملی ایران ، ایرانمال یا بازار بزرگ ایران، مرکز تفریحی – تجاری رزمال و آبشار تهران و … اشاره کرد و تاثیر به سزایی در افزایش قیمت در منطقه 22 دارند.

  • چشم اندازها و دسترسی های منطقه 22

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر پیشرفت و قیمت این منطقه میتوان به راه های دسترسی به شاهراه هایی همچون اتوبان شهید همت ( شهید خرازی ) ، اتوبان حکیم ( شهید همدانی ) و اتوبان تهران – کرج اشاره کرد و همچنین چشم انداز جنگل و دریاچه چیتگر باعث افزایش قیمت و جذب سرمایه گذار در این منطقه شده است.

پروژه های پیش فروش در منطقه 22 تهران

  • پروژه رومنس

پروژه رومنس جزو پروژه هایی است که به شکل پیش فروش در منطقه 22 تهران به فروش می رسد. این پروژه زیر نظر تعاونی توسعه مسکن همت در قالب 8 بلوک 12 طبقه ای در حال اجرا می باشد. این پروژه در شهرک مروارید شهر در حال احداث بوده و به واسطه موقعیتی که دارد دارای آب و هوای مناسبی می باشد و به مکان های تفریحی از جمله ایران مال، باغ گیاه شناسی و مجموعه هزار و یک شهر بسیار نزدیک است. از امکانات پروژه رومنس می توان موارد ذیل را نام برد: پارکینگ و انباری و پارکینگ مخصوص میهمان, فضای سبز، روف گاردن، سیستم اعلام و اطفا حریق، پیست دوچرخه سواری، استخر، سونا و جکوزی.

پروژه رومنس منطقه 22

  • پروژه نارنجستان 4

از دیگر پروژه های پیش فروش در منطقه 22 تهران می توان به پروژه نارنجستان 4 اشاره کرد. این پروژه زیر نظر تعاونی ابنیه آکام در قالب 2 بلوک در شهرک مروارید شهر در حال احداث می باشد.می توان این پروژه را از جمله پروژه های پیش فروش در منطقه 22 دانست که به واسطه موقعیت و قیمت خوب برای سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

پروژه نارنجستان 4 منطقه 22

  • پروژه الهیه فرشته

پروژه الهیه فرشته یا همان f7 , f8 از پروژه های پیش فروش در منطقه 22 می باشد. این پروژه که در شهرک مروارید شهر واقع شده در قالب 2 بلوک 31 طبقه ای در حال ساخت است. از امکانات برج الهیه فرشته می توان به موارد زیر اشاره کرد: 3 لاین آسانسور نفربر و باربر، سالن اجتماعات و ورزشی، هلی پد، پارکینگ و انباری و فضای بازی برای کودکان.

پروژه f7f8 در منطقه 22

  • پروژه تریتیوم 3

پروژه تریتیوم 3 از دیگر پروژه های پیش فروش در منطقه 22 بوده و در شهرک مروارید شهر واقع شده است. از امکانات این برج ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: 3 دستگاه آسانسور نفربر و باربر، سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت، سیستم اعلام و اطفا حریق، سالن ورزشی و اجتماعات.

پروژه تریتیوم 3 منطقه 22

  • پروژه کنتراست مال یاس 3

از پروژه های تجاری اداری است که به شکل پیش فروش در منطقه 22 به فروش می رسد. یاس 3 در ضلع شمالی دریاچه چیتگر قرار دارد، به دلیل دسترسی راحت این پروژه به بزرگراه های اصلی شهر مانند حکیم، همت، آزادگان و اتوبان تهران-کرج مورد استقبال بسیاری جهت خرید و سرمایه گذاری قرار گرفته است. پروژه کنتراست مال که زیر نظر تعاونی آرین سازه ساخته شده، 23 طبقه و 175 واحد دارد. از دیگر پروژه های پیش فروش در منطقه 22 که تحت نظارت این تعاونی در حال ساخت است؛ پروژه پدافند ارتش و آبشار است.

یاس 3

  • پروژه پدافند هوایی ارتش

پروژه پدافند هوایی ارتش زیر نظر تعاونی آرین سازه در ضلع غربی دریاچه چیتگر در حال ساخت است. موقعیت خوب این پروژه به امتیازهای آن افزوده است. پروژه پدافند، 2 بلوک C و H دارد که تفاوت آن ها در تعداد طبقات می باشد؛ بلوک C، سی طبقه و بلوک H، چهل طبقه است. این پروژه نیز جزو پروژه های پیش فروش در منطقه 22 بوده و به صورت سهامی خرید و فروش می شود.

برج پدافند

  • پروژه برلیان

برج برلیان زیر نظر شرکت تعاونی مسکن مهرآفرین در حال ساخت بوده و از پروژه های پیش فروش در منطقه 22 می باشد. این برج در قالب یک یک بلوک 31 طبقه ای که 25 طبقه آن مسکونی است و 6 واحد در هر طبقه تعبیه شده است، در حال ساخت می باشد. امکاناتی که برای این برج در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است:

  • سالن اجتماعات و سالن ورزش
  • سیستم اعلام و اطفا حریق
  • زمین بازی کودکان
  • آنتن مرکزی

متراژهای واحد های پروژه برلیان از 95 تا 131 متر بوده و پیش فروش این برج به صوزت امتیاز و واریزی خرید و فروش می شود. زمان تحویل پروژه برلیان اواخر 1402 تخمین زده شده است.

پروژه برلیان

  • پروژه البرز کوهک

کی دیگر از پروژه های پیش فروش تجاری مسکونی منطقه22 پروژه البرز واقع در بلوار کوهک میباشد.این پروژه تحت نظر تعاونی ابنیه همتدر حال گودبرداری میباشد.

این پروژه دارای 12 طبقه شامل 7 طبقه مسکونی 1 طبقه تجاری و 4 طبقه منفی شامل پارکینگ و انباری میباش. پیش فروش این پروژه به صورت سهام 50 متر مسکونی و 7 متر تجاری به فروش میرود که امتیاز این پروژه به خاطر سهام تجاری آن از سود مناسبی برخوردار میباشد و یکی از گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری در منطقه 22 به حساب می‌آید.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیبرج های دریاچه چیتگر
مطلب بعدیپروژه ایران بانک ملی

4 دیدگاه‌ها

  1. شرایط پیش فروش آپارتمان در شهرک شهید خرازی (انتهای اتوبان همت) به چه صورت است؟

    • با سلام

      شهرک شهید خرازی شامل چندین پروژه است که شرایط پیش فروش آنها با یکدیگر ممکن است فرق داشته باشد اما شما می توانید تعدادی از آگهی های مربوط به این شهرک را در سایت http://www.khanedan.com و یا اپلیکیشن خانه دان مشاهده بفرمایید.موفق باشید.

  2. سلام
    لطفا شرایط فروش اقساطی آپارتمان در منطقه 22 تهران رو بفرمایید
    متشکرم

    • با سلام

      پیش فروش پروژه های منطقه 22 در واقع به نوعی فروش اقساطی آپارتمان هستند که بسته به تعاونی و پروژه مربوطه درصدی از هزینه پروژه به عنوان پیش پرداخت اخذ می شود و مابقی به صوزت اقساط پرداخت خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید