پروژه لبخند 2

0
1471
پروژه لبخند 2

پروژه لبخند 2

یکی از پروژه شخصی‌ساز منطقه 22، پروژه لبخند 2 است که از لوکس‌ترین برج‌های این منطقه محسوب می شود؛ پروژه لبخند 2 توسط گروه توسعه ساختمان پژوهش درحال اجرا است که این گروه دارای سابقه درخشانی در منطقه 22 می‌باشد و با تکیه بر ساخت موفق برج لبخند 1 شروع به ساخت لبخند 2 نموده است.

باتوجه به محدود بودن پروژه‌های شخصی‌ساز و لوکس در منطقه 22، پروژه لبخند 2 از جنبه‌های مختلف مثل داشتن سند تک برگ، نوع ساخت و کیفیت از برج‌های برند و پرطرفدار منطقه 22 است و می‌تواند گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

پروژه لبخند 2

مشخصات پروژه لبخند 2

پروژه لبخند 2 در زمینی به مساحت 8000 متر  در قالب 2 برج 14 و 20 طبقه شامل 250 واحد مسکونی در حال ساخت می‌باشد. سازه این مجموعه دارای 60 تیپ متفاوت متراژی شرایط مناسبی را برای همه سلیقه‌ها فراهم آورده است؛ تعداد تیپ و متراژها نشان‌دهنده تیم معماری لبخند 2 و اهمیت خوش نقشه بودن واحدها برای سازنده است.این پروژه توسط مهندسین چیره دست بر اساس طراحی روز دنیا و استاندار های بین المللی ساخته شده است که این سازه بتنی میباشد.

نمای داخل لبخند2

برج‌های لبخند 2 به‌سبب قرارگیری در نزدیکی دریاچه چیتگر در برخی از واحدهای مجموعه که در بخش شرقی و جنوب شرق برج‌ها قرار دارند، دارای چشم انداز ابدی دریاچه و جنگل چیتگر هستند که برای خریداران و سرمایه‌گذاران شرایط بسیار خوبی به‌شمار می‌رود؛ تمامی واحدهای پروژه لبخند 2 دارای پنجره‌های تمام قد بوده به همین سبب دارای حداکثر نور و روشنایی طبیعی هستند.

پروژه لبخند 2

دسترسی لبخند 2

دسترسی لبخند 2 به راه‌های ارتباطی، اماکن رفاهی و جاذبه‌های منطقه 22، باعث شده تا از موقیعت مکانی بسیار خوبی بهره‌مند باشد؛ لبخند 2 در قسمت غربی دریاچه چیتگر واقع شده است . برج لبخند 2 به دریاچه خلیج فارس و ایران مال نزدیک است و دسترسی مناسبی به بزرگراه خرازی-حکیم دارد.

موقعیت مکانی لبخند 2

در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار دارد  و به دلیل موقعیت مکانی مناسب از مزایایی همچون چشم‌انداز زیبا و قابلیت رشد و سود آوری در منطقه بهره‌مند می‌باشد. از دیگر مزیت‌های لوکیشین لبخند 2 می‌توان به تازه ساخت بودن برج‌های کنارهم و لوکس بودن آن‌ها اشاره کرد.

امکانات پروژه لبخند 2

این برج لوکس منطقه از امکانات بی نظیری برخوردار میباشد که در ادامه به اختصار به آن ها میپردازیم:

گرمایش و سرمایش

سیستم سرمایش و گرمایش این برج سیستم چیلر بوده که از پیشرفته ترین سیستم های گرمایشی و سرمایشی میباشد، تمامی واحد ها با استفاده از چیلر مرکزی برج باعث کاهش هزینه ها و جلوگیری از اتلاف انرژی میشود. برای فراهم کردن این ویژگی هزینه ای بسیاری نسبت به نمونه های دیگر داشته است.

در داخل واحد ها از فن های ایتالیایی از برند Cassette استفاده شده که قابلیت تنظیم متفاوت دما در اتاق های واحد ها را دارا میباشد، این فن ها کاملا بی صدا بوده و هوای مطبوع مناسب هر فصل را برای ساکنین برج فراهم کرده است.همچنین استفاده از سیستم فرش ایر fresh air در مشاعات برج  هوای خنک در فصول گرم و هوای گرم در فصول سرد را فراهم میکند و باعث گردش هوا در برج میشود.

اعلان و اطفاء حریق

این برج از لحاظ ایمنی از ایمن ترین برج های منطقه 22 و همچنین شهر تهران میباشد به طوری که تمامی واحد ها از اعلان و اطفاء حریق برخوردار میباشند.

در این برج برای خطر احتمالی آتش سوزی و دود ناشی از آن سیستم پیشرفته تهویه هوا در راه پله ها و پارکینگ تعبیه شده به این شکل که دود را سریع به وسیله جت فن ها تخلیه کرده و از پخش دود جلوگیری میکند.

طراحی داخلی

از ویژگی منحثر به فرد این برج میتوان به پنجره های قدی و نورگیر در تمامی واحد ها اشاره کرد. ارتفاع سقف واحد ها حداقل 2/85 سانتی متر بوده که با استفاده از نورپردازی که درون سقف انجام شده مانع از پایین امدن سقف حین طراحی نورپردازی شده که به دلباز بودن واحد ها کمک شایانی داشته است.

در کف واحد ها از سرامیک های 95*95 استفاده شده که فضا را وسیع تر نمایش میدهد. آشپزخانه واحد ها با تمامی امکانات از قبیل کابینت، گاز رومیزی، هود توکار و سینک ظرفشویی از برند های درجه یک تحویل اعضا داده میشود.تمامی اتاق های واحد ها دارای کمد و همچنیندر هر واحد یک کمد برای جاکفشی و جالباسی طراحی میشود.سرویس های بهداشتی واحد ها فرنگی و وال هنگ بوده که فضای کمتری در برمیگیرند.

واحد های برج لبخند 2

روف گاردن

روف گاردن های برج های لبخند 2 با 2محوطه یک فضای آزاد برای فصول گرم سال و یک فضای بسته برای فصول سرد طراحی شده است.دارای ویوی 360 درجه جنگل چیتگر، دریاچه شهدای خلیج فارس و آبنمای موزیکال ایرانمال و همچنین مجهز به آلاچیق بزرگ، فلاور باکس، باربیکیو و فضای سبز میباشد که فضای دنج و مهیجی را برای پذیرایی ساکنین از مهمانان خود را فراهم آورده است.

روف گاردن برج لبخند

سالن ورزشی 1(استخر سوناو جکوزی)

برج لبخند 2 شامل 2 سالن ورزشی میباشد که سالن شماره یک دوبلکس بوده که یکی از طبقات در منفی 2 به مساحت 400 متر و طبقه دیگر نیز با همان مساحت در طبقه منفی یک قرار دارد.این سالن شامل استخر سونا و جکوزی و دیگر امکانات لوکس دیگری از قبیل کافی شاپ، رختکن و کابینه های دوش با سقف شیشه ای برای استفاده از نور طبیعی برخوردار میباشد.

سالن شماره 1 برج لبخند 2

سالن ورزشی 2

فضای ورزشی سالن شماره 2 با مساحت 200 متر مربع در لابی بلوک A قابل استفاده در تمام ایام هفته برای تمامی واحد ها (آقایان و خانمها) میباشد. این سالن تمامی امکانات کامل و به روز سالن ورزشی را دارا میباشد.لازم به ذکر است که استفاده ار سالن شماره یک که در بالا گفته شد با توجه به زمان بندی مدیر اجرایی برج ها میباشد.

سالن اجتماعات

این سالن بزرگ با خدمات هتلینگ با ظرفیت 200 مهمان در لابی بلوک A به صورت مبله و تجهیزات کامل ویدئو پرژکتور قابل استفاده برای برگزاری مجالس مهمانی و ایونت های اختصاصی میباشد.این سالن اتاق جدا برای سرو غذا و و پذیرایی از مهمانان را دارا میباشد.

سالن بازی کودکان

سالن بازی کودکان در بیرون از بلوک B در اتاقی با در نظر گرفتن مربی برای نگهداری کودکان تعبیه شده است.این سالن فضای مناسبی را برای خانواده ها ایجاد میکند که کودکان خود را با اطمینان خاطر به آن سالن بسپارند.

 

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09123109984

مطلب قبلیپروژه پارلمان
مطلب بعدیخانه در اسلامشهر

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید