برج‌های یاس همت

0
2210
برج‌های یاس همت

برج‌های یاس همت

یکی از پروژه‌های مهم تعاونی مسکن یاس همت مجتمع مسکونی یاس است، این پروژه از 8 برج یاس تشکیل شده و در سال 96 به اعضا تحویل داده شد و نقل و انتقال آن در حال حاضر در تعاونی انجام می‌پذیرد. برج‌های یاس همت در منطقه 22 در مجاورت اتوبان خرازی و شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده‌اند و جزو برج‌های انتهای همت است. هم چنین این برج ها در کنار برج پارلمان و برج صیاد و در نزدیکی پروژه های تجاری ایران مال، مالمون و طوبی قرار دارد که در انتهای مقاله به معرفی این پروژه ها خواهیم پرداخت.

مشخصات برج‌های یاس همت

8 برج مجتمع یاس همت 17 تا 19 طبقه ای هستند که 16 طبقه مسکونی، 3 طبقه زیرزمین و 1 طبقه لابی طراحی شده است و متراژهای متفاوتی دارند که به 2 دسته تقسیم می‌شوند:

دسته اول از 4 برج با واحدهای 110 تا 115 متری به صورت 3 خوابه و دسته دوم از 4 برج با واحدهای 90 تا 93 متری به صورت 2 خوابه تشکیل می‌شود.

برج یاس همت

امکانات برج مسکونی یاس

تمام برج‌های یاس از بهترین و مجلل ترین امکانات ساخته شده‌اند و در ساخت آن از اسکلت فلزی، اتصالات مستحکم پیچ و مهره‌ای و نمای بیرونی از سیمان سفید استفاده شده است. سایر امکانات این برج عبارتند از:

  • سالن اجتماعات مدرن
  • سالن ورزش با تجهیزات کامل
  • لابی مجلل
  •  لابی من  تمام وقت
  •  انباری مجزا
  • سرمایش از نوع کولر وگرمایش مرکزی
  • هلی پد
  • شوتینگ زباله در هر طبقه
  • درب اضطراری برای هر واحد
  • فضای سبز دلنشین
  • محوط بازی برای کودکان
  • 2 دستگاه آسانسور
  • آنتن مرکزی برج
  • سیستم اطفا و اعلان حریق هوشمند
  • پارکینگ اختصاصی و

دسترسی برج‌های یاس همت

مجتمع مسکونی یاس همت مانند سایر برج‌های همت به دلیل مجاورت با اتوبان همت، دسترسی راحتی به همه راه‌های اصلی شهر از طریق این اتوبان و همینطور اتوبان‌های حکیم و آزادگان دارد. اطراف برج یاس همت تره بار و هایپرمارکت‌ها به خوبی یافت می‌شود، مراکز تفریحی-تجاری مانند دریاچه چیتگر، باملند، پارک آبشار تهران، پارک آبی و باغ گیاهشناسی نیز به راحتی قابل دسترس مجتمع هستند.

برج های یاس همت

سازه برج های یاس همت

سازه این برج اسکلت پیچ و مهره بوده که مقاوم ترین اسکلت ساختمانی در برابر زلزله را دارد و نمای آن سیمان شسته است.

برج های یاس همت

برج پارلمان

برج پارلمان درکنار برج‌های یاس همت در قالب 3 بلوک 2 قلو ساخته شده است و از برج های لوکس منطقه 22 به شمار می رود. متریال به کاررفته در این پروژه همه با کیفیت بوده و دارای استاندارد بین المللی هستند.

پروژه پارلمان، 3 بلوک دوقلو و مجزا است که طراحی هر3 بلوک به صورت دو برج 15 و 16 طبقه ای میباشد. متراژ واحد های طبقات اول تا دوازدهم برج‌های پارلمان 130 تا 140 متری بوده و در طبقات بالاتر واحد ها افزایش متراژ داشته به شکلی که فقط 2 واحد 270 متری مشاهده میشود؛همچنین طبقه آخر هر یک از برج‌ها دارای یک پنت‌هاوس ۵۴۰ متری با ارتفاع سقف بلند میباشد. سقف این دو واحد همانند معماری انعکاس صدای مسجد جامع نقش جهان اصفهان با نقاشی و طراحی فرشتگان آسمانی طراحی شده است.

از امکانات این برج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم اعلام و اطفای حریق

سیستم سرمایش و گرمایش

شوتینگ زباله

سالن اجتماعات

لابی مجلل

ناگفته نماند برج پارلمان دارای پنت هاوس نیز هست. دسترسی خوب این پروژه به بزرگراه های حکیم، آرادگان و لشگری به امتیازات این برج افزوده است.

برج پارلمان منطقه 22

برج های صیاد شیرازی

برج های صیاد از دیگر برج های است که در همسایگی برج های یاس همت بوده و در ضلع شرقی دریاچه چیتگر واقع شده است. این برج ها در قالب 10 بلوک 20 طبقه ای احداث شده که یک طبقه لابی و 19 طبقه مسکونی دارد. از امکانات برج های صیاد می توان به این موارد اشاره کرد‌: 4 لاین آسانسور نفربر  و باربر، لابی و لابی من 24 ساعته، دوربین مداربسته، پارکینگ، انباری، چشم انداز بسیار زیبای دریاچه و پارک جنگلی چیتگر و…

برج های صیاد شیرازی

مجتمع تجاری اداری مال مون

این مجتمع تجاری در بلوار امیرکبیر شهرک گلستان در نزدیکی مجتمع مسکونی یاس واقع شده است.این مجتمع دارای 7 طبقه که 3طبقه آن تجاری و 4 طبقه اداری و در مجموعه 98 واحد تجاری از مترازژ های 9 تا 160 متر و  48 واحد اداری با متراژ های 50 تا 97 متری میباشد.

این مجموعه رستوران و کافی شاپ هایی که در محوطه باز هستند را دارا میباشد، همچنین علاوه بر آسانسور پله برقی نیز تعبیه شده است.

مجتمع تجاری مالمون

برای اطلاعات بیشتر از این پروژه و پروژه های دیگر منطقه 22 با شماره زیر تماس حاصل فرماید:

09125781168

مطلب قبلیپروژه های نارنجستان منطقه 22
مطلب بعدیمجتمع های مسکونی منطقه 22

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید